ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εντυπωσιακή BMW Concept M8 Gran Coupe

Εντυπωσιακή BMW Concept M8 Gran Coupe
WWW.JAKOBEBREY.COM

H BMW Concept M8 Gran Coupe αποκάλυψε, με το εξωτικό της χρώμα Salève Vert, στην Έκθεση της Γενεύης, τις ροπές του σχεδιαστικού μέλλοντος των βαυαρικών αυτοκινήτων, δίπλα στην περισσότερο "γήινη" BMW X4, στο νέο συμπαγές υπερυψωμένο κουπέ Χ2 και στις Σειρές 2 Active Tourer και Gran Tourer.

Στην παγκόσμια πρεμιέρα της, η Χ4 έχει δεχθεί αναβαθμίσεις στην οδική της συμπεριφορά με διαφορικό, ανάρτηση και φρένα M Sport και σπορ σύστημα διεύθυνσης. Το πρώτο πολυτελές Sports Activity Coupe της μεσαίας κατηγορίας θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις BMW M Performance, με εξακύλινδρους κινητήρες.

Οσον αφορά στην Concept M8 Gran Coupe: το τετράθυρο σπορ κουπέ παρουσιάζει τα σχεδιαστικά στοιχεία που θα εμπλουτίζουν τις BMW του μέλλοντος, με χαμηλό κέντρο βάρους και νέες ιδέες στη μάσκα και στις γρίλιες του ρύγχους. Το μεγάλο μήκος, το μεγάλο καπό και η σχετικά συμπαγής ουρά της, είναι τα βασικά στοιχεία δυναμισμού της σιλουέτας της.

Τα φώτα υιοθετούν μια παραλλαγή εκείνων της M8 GTE των αγώνων Αντοχής, ενώ οι εισαγωγές αέρα είναι κατασκευασμένες από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) - όπως και η οροφή, για τη μείωση του ύψους του κέντρου βάρους. Στην ουρά, κεντρικό ρόλο έχουν οι μεγάλες εξαγωγές αέρα στις άκρες του προφυλακτήρα, οι οριζόντιες γραμμές, τα δύο ζεύγη απολήξεων της εξάτμισης και ο ευμεγέθης διαχύτης ανάμεσά τους.

The new BMW X4 xDrive M40d
The new BMW X4 xDrive M40d BMW AG. FOR EDITORIAL USE ONLY. FOR ANY OTHER PURPOSE CONTACT FABIAN KIRCHBAUER

Το πρωτότυπο μοντέλο, που εναλλάσσει το χρώμα του από πράσινο σε μεταλλικό βαθύ μπλε αναλόγως του φωτός, αποτελεί τον προπομπό της Σειράς 8 και Μ8 Gran Coupe, που θα παρουσιαστούν το 2019.

Εξάλλου, μετά την παρουσίασή του στην Αμερική, το BMW i8 Roadster έκανε πρεμιέρα και στην Ευρώπη, παρέα με τη φρεσκαρισμένη Coupe έκδοση. Το πρωτοποριακό, γοητευτικό και πιο επιτυχημένο παγκοσμίως plug-in υβριδικό, σπορ μοντέλο, διατηρεί τον τρικύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης 1.5 lt, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και δημιουργεί συνθήκες τετρακίνησης, αποδίδοντας συνολικά 369 ίππους.

Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μέση κατανάλωση στο Roadster είναι 2,1 λίτρα/100 χλμ., με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 46 γρ./χλμ., ενώ το Coupe έχει 1,9 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση και 42 γρ./χλμ. Εκπομπές CO2. Το BMW i8 Roadster έχει ειδικό σετάρισμα ανάρτησης, πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω σαν φτερά, πλαίσιο παρμπρίζ από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα και ένα ηλεκτρικό soft-top. Και τα δύο μοντέλα υιοθετούν εξελιγμένη τεχνολογία BMW eDrive που προσφέρει αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά και ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία ηλεκτροκίνησης…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ