ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Διπλό "χτύπημα" στα SUV ετοιμάζει η Audi

Διπλό "χτύπημα" στα SUV ετοιμάζει η Audi

Η κατηγορία των SUV αποδεικνύεται "πεδίον μάχης λαμπρόν" στην Ευρώπη και όλες οι εταιρείες θέλουν να πάρουν... θέση με όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα, καλύπτοντας κάθε υποκατηγορία.

Η κατηγορία των SUV αποδεικνύεται "πεδίον μάχης λαμπρόν" στην Ευρώπη και όλες οι εταιρείες θέλουν να πάρουν… θέση με όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα, καλύπτοντας κάθε υποκατηγορία.  Η Audi είναι η μόνη εταιρεία που ήδη διαθέτει 4 SUV, τα οποία διαγράφουν σημαντική πορεία στην αγορά. Η αρχή έγινε με το επιβλητικό Q7, τη ναυαρχίδα, πριν από 12 χρόνια, ακολούθησε το Q5, μικρότερο και επίσης πολυτελές, συνεχίστηκε με το Q3, πιο μικρό και συμπαγές, ενώ εσχάτως ενέσκυψε το Q2, στα μικρά SUV που αποτελούν την τάση της εποχής.

Τώρα η Audi ετοιμάζεται να δώσει ξανά τη δική της απάντηση, με… ομοβροντία «χτυπημάτων». Το 2018 θα ξεκινήσει την παραγωγή του Q8, ακόμα μεγαλύτερου από το Q7, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβας, στη Σλοβακία, εκεί όπου παράγεται από το 2005 το Q7. Μάλιστα, η δεύτερη γενιά του μεγάλου SUV είναι στη διαδικασία παραγωγής, σε έκδοση S και e-tron plug-in υβριδική.

Η Audi αναφέρει ότι με το Q8 κλείνει προς τα πάνω τη γκάμα των SUV, με ένα μοντέλο σε στυλ coupe, που συνδυάζει ευρυχωρία, επιβλητικότητα και προσφέρει τις τελευταίες τεχνολογίες σε συστήματα υποστήριξης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Πέραν του Q8, η Audi θα ξεκινήσει το 2019 την παραγωγή του επίσης ολοκαίνουργιου Q4, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Γκιόρ, στην Ουγγαρία. Θα έχει και αυτό coupe σχεδίαση και θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα Q3 και Q5. Για λόγους περιορισμού του κόστους παραγωγής, η Audi θα μεταφέρει το 2019 στο εργοστάσιο της Ουγγαρίας και την παραγωγή του Q3, η οποία μέχρι τότε θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο της Seat, στο Μαρτορέλ της Ισπανίας.

Εξάλλου, η Audi ανακοίνωσε και στοιχεία κατανάλωση και ρύπων για τα υπάρχοντα μοντέλα της σειράς Q, επιφυλασσόμενη να δώσει στοιχεία για τα νέα Q4 και Q8 όταν θα μπουν στην παραγωγή.

Audi Q3:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε μικτό κύκλο: 8,6 - 4,2 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 203 - 109 γρ./χλμ.

Audi Q5:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε μικτό κύκλο: 8,5 - 4,5 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 195-117 γρ./χλμ.

Audi Q7:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε μικτό κύκλο: 7,6 - 5,5 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 199-144 γρ./χλμ.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Κερδισμένοι και χαμένοι του κοινωνικού μερίσματος

Κερδισμένοι αλλά και «χαμένοι» προκύπτουν από τα - έως τώρα - κριτήρια για το κοινωνικό μέρισμα με αρκετά κρίσιμα σημεία να μένουν ακόμη αδιευκρίνιστα

Η πιο τζούφια τηλεοπτική μετάδοση της χρονιάς

Αμερικανικό κανάλι ήταν έτοιμο να αναμεταδώσει την κατεδάφιση ενός γηπέδου, ώσπου συνέβη αυτό.

Black Friday: Και τα σούπερ μάρκετ μπαίνουν στο παιχνίδι

Μερίδιο από τα χρήματα που θα δαπανήσουν οι Έλληνες την Black Friday θέλουν να διεκδικήσουν και ορισμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μέσω προσφορών

Μία μεγάλη μάχη ετοιμάζεται στα σετ του ‘Game of Thrones’

Ετοιμάζονται αυτοί, ετοιμάσου κι εσύ. Γίνονται πράγματα.

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24