ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Διπλό "χτύπημα" στα SUV ετοιμάζει η Audi

Διπλό "χτύπημα" στα SUV ετοιμάζει η Audi

Η κατηγορία των SUV αποδεικνύεται "πεδίον μάχης λαμπρόν" στην Ευρώπη και όλες οι εταιρείες θέλουν να πάρουν... θέση με όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα, καλύπτοντας κάθε υποκατηγορία.

Η κατηγορία των SUV αποδεικνύεται "πεδίον μάχης λαμπρόν" στην Ευρώπη και όλες οι εταιρείες θέλουν να πάρουν… θέση με όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα, καλύπτοντας κάθε υποκατηγορία.  Η Audi είναι η μόνη εταιρεία που ήδη διαθέτει 4 SUV, τα οποία διαγράφουν σημαντική πορεία στην αγορά. Η αρχή έγινε με το επιβλητικό Q7, τη ναυαρχίδα, πριν από 12 χρόνια, ακολούθησε το Q5, μικρότερο και επίσης πολυτελές, συνεχίστηκε με το Q3, πιο μικρό και συμπαγές, ενώ εσχάτως ενέσκυψε το Q2, στα μικρά SUV που αποτελούν την τάση της εποχής.

Τώρα η Audi ετοιμάζεται να δώσει ξανά τη δική της απάντηση, με… ομοβροντία «χτυπημάτων». Το 2018 θα ξεκινήσει την παραγωγή του Q8, ακόμα μεγαλύτερου από το Q7, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβας, στη Σλοβακία, εκεί όπου παράγεται από το 2005 το Q7. Μάλιστα, η δεύτερη γενιά του μεγάλου SUV είναι στη διαδικασία παραγωγής, σε έκδοση S και e-tron plug-in υβριδική.

Η Audi αναφέρει ότι με το Q8 κλείνει προς τα πάνω τη γκάμα των SUV, με ένα μοντέλο σε στυλ coupe, που συνδυάζει ευρυχωρία, επιβλητικότητα και προσφέρει τις τελευταίες τεχνολογίες σε συστήματα υποστήριξης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Πέραν του Q8, η Audi θα ξεκινήσει το 2019 την παραγωγή του επίσης ολοκαίνουργιου Q4, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Γκιόρ, στην Ουγγαρία. Θα έχει και αυτό coupe σχεδίαση και θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα Q3 και Q5. Για λόγους περιορισμού του κόστους παραγωγής, η Audi θα μεταφέρει το 2019 στο εργοστάσιο της Ουγγαρίας και την παραγωγή του Q3, η οποία μέχρι τότε θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο της Seat, στο Μαρτορέλ της Ισπανίας.

Εξάλλου, η Audi ανακοίνωσε και στοιχεία κατανάλωση και ρύπων για τα υπάρχοντα μοντέλα της σειράς Q, επιφυλασσόμενη να δώσει στοιχεία για τα νέα Q4 και Q8 όταν θα μπουν στην παραγωγή.

Audi Q3:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε μικτό κύκλο: 8,6 - 4,2 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 203 - 109 γρ./χλμ.

Audi Q5:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε μικτό κύκλο: 8,5 - 4,5 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 195-117 γρ./χλμ.

Audi Q7:

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων σε μικτό κύκλο: 7,6 - 5,5 λίτρα / 100 χλμ., εκπομπές CO2: 199-144 γρ./χλμ.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

ΣτΕ: Συνταγματικό και νόμιμο το σχέδιο ΠΔ για την επένδυση στο Ελληνικό

Δεν προσκρούει σε συνταγματικές και νομοθετικές διατάξεις, το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικρατείας

Δες την αληθινή εξέταση που περνάς για να γίνεις αστυνομικός

Οι πραγματικές ερωτήσεις που κάνουν σε όποιον θέλει να ντυθεί στα μπλε.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΛΦΩΝ

Κ.Φίλης: Το μήνυμα Ερντογάν πίσω από τις προκλήσεις

Ο επικεφαλής του Κέντρου Ρωσίας-Ευρασίας & ΝΑ Ευρώπης μιλάει στο News 24/7 για το τι κρύβουν οι κινήσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο, το μπλοκάρισμα των εργασιών στην κυπριακή ΑΟΖ, καθώς επίσης για το ονοματολογικό της ΠΓΔΜ αλλά και τις εξελίξεις με την τουρκική επέμβαση στο Αφρίν και το τι κινδύνους εγκυμονεί

Μέχρι τα 50 του, ο Γιάνης Βαρουφάκης δεν έβγαζε το μήνα

Ο υπουργός Οικονομικών της πιο βαθιάς κρίσης κάθισε στον καναπέ μας και έφερε μαζί του μικρά, μεγάλα και ακριβά μυστικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24