ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 12.980 ευρώ το νέο Ford Fiesta

Από 12.980 ευρώ το νέο Ford Fiesta

To νέο Ford Fiesta έρχεται τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα με νέες εκδόσεις και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τον Ιούλιο.

Ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της αγοράς, είναι το Ford Fiesta, το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1976.

Είναι τέτοια η δυναμική του μοντέλου, που η Ford έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια Ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας, με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.

Η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα που θα υποδεχθεί τα πρώτα Fiesta που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής και οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν τον Ιούλιο.

Το μοντέλο θα διατίθεται σε 3-θυρο και 5-θυρο αμάξωμα, με αλλαγές στο καπό (χωρίς κεντρικό φούσκωμα), με νέα φαρδύτερη μάσκα, νέους προβολείς, νέα οριζόντια πίσω φώτα και πιο σφηνοειδές σχήμα.

Οσον αφορά στις διαστάσεις, είναι μακρύτερο κατά 7,1 εκ. και φαρδύτερο κατά 1,2 εκ., αλλά και 7% πιο αθόρυβο από το προηγούμενο, έχοντας και νέο ηχοσύστημα. Κι ακόμη, το νέο Ford Fiesta είναι το δεύτερο Ford που λανσάρεται με το σύστημα διασύνδεσης SYNC3, μετά το Kuga. Στην τελευταία του γενιά, το σύστημα SYNC3 προσφέρει ταχύτερη απόδοση, απλούστερες εντολές και νέο σχεδιασμό των γραφικών που το κάνουν ακόμα πιο εύχρηστο.

Από 12.980 ευρώ το νέο Ford Fiesta

Στην καμπίνα η σχεδίαση έχει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, εμπνευσμένη από έξυπνες συσκευές και tablets που έχουν άμεση απήχηση σε μία ευρεία βάση πελατών. Τα χειριστήρια παραμένουν σε εργονομική θέση, ενώ η διάταξη και η θέση της κεντρικής οθόνης είναι πιο ελκυστική. Διαθέτει ελάχιστους διακόπτες και χειριστήρια, και βρίσκεται πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Επίσης, και το τιμόνι έχει λιγότερα χειριστήρια. Ο αριθμός διακοπτών στην κεντρική κονσόλα έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό, συγκριτικά με το απερχόμενο Fiesta, ενώ πολλά χειριστήρια συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις στην οθόνη αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, πρόσθετα πακέτα εξατομίκευσης του εσωτερικού χώρου προσφέρουν διαφορετικές επιλογές σε στοιχεία όπως το χρώμα στις ραφές των καθισμάτων ή τη γκάμα αποχρώσεων και υλικών της ταπετσαρίας, ώστε να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη τάση των πελατών για διαφοροποίηση και παράλληλα να ενισχύσουν το στοιχείο της αποκλειστικότητας, διατηρώντας όμως πάντα την ισορροπία και την αρμονία του εσωτερικού.

Σχετικά με την ασφάλεια, το αμάξωμα του νέου Ford Fiesta αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι υψηλής αντοχής, ενώ φέρει προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού με δύο κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων, που σε συνεργασία μπορούν να παρακολουθούν τα πάντα περιμετρικά του οχήματος, αλλά και να σκανάρουν το δρόμο μπροστά σε απόσταση 130 μ. περισσότερο από το μήκος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου.

Μεταξύ των άλλων περιλαμβάνει:

-Σύστημα Περιορισμού της Ταχύτητας

-Αυτορυθμιζόμενο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας

-Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω

-Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης και Αναχώρησης από Θέση Στάθμευσης για παράλληλο και κάθετο παρκάρισμα

-Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης

-Προειδοποίηση Εκτροπής από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας

-Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Σύγκρουσης

-Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης

-Αναγνώριση πεζών

Στην Ελλάδα θα προσφέρεται με κινητήρες turbo βενζίνης 1.0lt EcoBoost (100hp, 125hp & 140hp), αλλά και με έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.1lt απόδοσης 85 ίππων. Ανανεωμένη είναι και η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου. Ο γνωστός 1.5L TDCi έχει πλέον αυξήσει την ισχύ του στους 120 ίππους, ενώ θα διατίθεται μία πιο οικονομική παραλλαγή του κινητήρα αυτού με απόδοση 85 ίππους. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης EcoBoost και οι κινητήρες πετρελαίου συνδυάζονται με νέα 6-τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων χαρίζοντας στο νέο Ford Fiesta απολαυστική οδήγηση και εξαιρετική οικονομία καυσίμου με χαμηλές εκπομπές CO2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ