Τα μικρά πράγματα που θα σου δώσουν αστείρευτη ενέργεια κάθε πρωί

Τα μικρά πράγματα που θα σου δώσουν αστείρευτη ενέργεια κάθε πρωί

Ποια είναι εκείνα τα μικρά αλλά σημαντικά πράγματα που πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου προκειμένου να δώσεις στον οργανισμό σου την απαραίτητη ενέργεια για μια συναρπαστική μέρα; Το Sport24.gr σου δίνει τις απαντήσεις.

Από μικρή ηλικία ακούμε τους γονείς να μας μιλούν για το πόσο σημαντικό είναι ένα δυναμωτικό πρωινό και τι πρέπει να κάνουμε για να "πάει καλά η ημέρα μας". Πόση δόση αλήθειας έχει αυτό και ποιες συμβουλές πρέπει απαραιτήτως να ακολουθούμε, εάν ισχύει;

Σε τέτοιου είδους ερωτήματα σκοπεύουμε να σου απαντήσουμε. Είναι αλήθεια ότι ο τρόπος που ξυπνάμε και οι πρωινές μας συνήθειες μας βοηθούν για το υπόλοιπο της ημέρας; Η απάντηση είναι ξεκάθαρα "ναι"!

Όλα ξεκινούν από τον ύπνο αφού είναι βασικό να κοιμόμαστε καλά ώστε να "γεμίζουμε" τις μπαταρίες και να ξεκουράζουμε τον οργανισμό μας. Εξίσου σημαντικό ρόλο, όμως, παίζουν και όσα θα κάνουμε αμέσως μετά το ξύπνημα μας.

Βοηθός μας σε αυτή την προσπάθεια είναι το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, σταθερός υποστηρικτής της ευεξίας και της καλής φυσικής και πνευματικής κατάστασης! Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ έχει βάλει στην καθημερινότητά μας το avrachallenge, με στόχο να μας εμπνεύσει όλους μέσα από μικρές ή και μεγάλες προσωπικές προκλήσεις, να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας.

 

1. Βάλε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σου

Μαντεύουμε ότι η πρώτη σου σκέψη ήταν "που να τρέχω τώρα" ή "πότε να προλάβω γυμναστώ". Δεν σου είπε κανένας να περάσεις ώρες ολόκληρες κάτω από την μπάρα ή να τρέξεις τα βουνά και τα λαγκάδια πριν πας για δουλειά. Το σημαντικότερο είναι να κάνεις ασκήσεις που σου αρέσουν και να είσαι σίγουρος πως ακόμα και λίγα λεπτά αρκούν, με προϋπόθεση να επαναλαμβάνονται σε καθημερινή βάση. Φυσικά, το ιδανικό θα ήταν να πάρεις το φίλο ή τη φίλη σου και να πάτε μαζί για τρέξιμο.

Εάν πάλι επιλέξεις να πας στο γυμναστήριο πριν τη δουλειά, το σίγουρο είναι πως δεν θα το μετανιώσεις, αφού πέρα από το γεγονός ότι θα μπορείς να γυμναστείς πιο ήσυχα θα έχεις και το βράδυ σου ελεύθερο για να κάνεις κάτι που επιθυμείς και να ξεκουραστείς.

 

2. Φρόντισε να ενυδατώσεις σωστά τον οργανισμό σου

Όλοι οι γιατροί τονίζουν τη σημασία του νερού στη ζωή μας. Και για να το συνδέσουμε με το Νο1 της λίστας μας, τη γυμναστική, η συνεισφορά του στην αποφυγή κραμπών όταν αθλούμαστε είναι καταλυτική. Αν πίνεις ένα ποτήρι νερό ανά περίπου 30 λεπτά άσκησης σίγουρα όλα θα πάνε καλύτερα και παράλληλα, βοηθάς και τη λειτουργία της καρδιάς σου.

Φυσικά, η γυμναστική δεν είναι η μόνη περίπτωση που πρέπει να κρατάμε τον οργανισμό μας ενυδατωμένο. Σκέψου ότι όση ώρα κοιμάσαι το σώμα κάνει χρήση όλων των υγρών που έχει σε απόθεμα, γι’ αυτό και το επόμενο πρωί χρειάζεται να ανανεώσεις τα υγρά του. Έτσι, αν μόλις ξυπνήσεις πιες μερικά ποτήρια νερό, να είσαι σίγουρος πως θα νιώσεις αναζωογονημένος, αφού με αυτόν τον τρόπο θα ενεργοποιηθεί το νευρικό σου σύστημα και θα είσαι έτοιμος για το υπόλοιπο της ημέρας. Για αυτό, λοιπόν, φρόντισε να έχεις προμηθευτεί πολλά μπουκάλια Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ.

 

3. Φάε το σωστό πρωινό

Για τους περισσότερους από εμάς το πρωινό ισούται με έναν βιαστικό καφέ και δεν είναι λίγες οι φορές που φεύγουμε τρέχοντας για τη δουλειά χωρίς να έχουμε φάει απολύτως τίποτα. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος που θα πρέπει να αποφεύγουμε. Καλό θα είναι κατ'αρχάς να έχεις συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου, ώστε να λειτουργεί σωστά το "βιολογικό σου ρολόι".

Στη συνέχεια πρέπει να φτιάξεις ένα πρωινό που θα σου δώσει αυτό που ζητάς και θα καλύψεις τις ανάγκες σου. Προσοχή! Το πρωινό για να είναι πλήρες δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να φάς 3-4 φρυγανιές με βούτυρο και μέλι. Αυτό μπορεί προσωρινά να σε κάνει να νιώσεις ότι χόρτασες, αλλά είναι δεδομένο ότι μετά από μερικές ώρες θα πεινάς και πάλι αφού ο οργανισμός θα αναγκαστεί να δουλέψει στα κόκκινα για να "κάψει" το σάκχαρο από το αίμα και μόλις αυτό συμβεί θα νιώθεις και πάλι πεινασμένος.

Ένα φλιτζάνι πλήρες γάλα και μία φρυγανιά με μέλι είναι μία καλή λύση.

 

4. Βγες από την πρίζα

Το τέταρτο πράγμα που θα βρεις στη λίστα μας αφορά το βραδινό σου ύπνο. Όχι, δεν θα σου πούμε για μαξιλάρια και στρώματα, αλλά θα σε συμβουλεύσουμε να κλείσεις ο,τιδήποτε αποσπά την προσοχή σου όπως κινητά, υπολογιστές, τηλεόραση και να χαλαρώσεις διαβάζοντας ένα βιβλίο. Αυτό θα βοηθήσει τον εγκέφαλο σου να ηρεμήσει και θα κοιμηθείς καλύτερα.

Αν θες περισσότερα tips για καλύτερη υγεία και ευεξία, το ΑΥΡΑ Challenge είναι η δική σου προσωπική πρόκληση! Αποδέξου την και μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις τα hashtags #‎AvraChallenge και #‎AvraKatheMeraGiaSena και να μοιραστείς την εμπειρία σου, ώστε να παρασύρεις και άλλους σε μικρές, υγιεινές προκλήσεις. Δες περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ο μύλος του (αντι)προσφυγικού στη Χίο

Επεισόδια, ξυλοδαρμοί, τραμπουκισμοί, απειλές και μισαλλόδοξος λόγος δηλητηριάζουν τη χιώτικη κοινωνία, βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος σε έναν πληθυσμό ταλαιπωρημένο από την κρατική απουσία και την διαχειριστική ανεπάρκεια του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος στο νησί. Ποιοι βρίσκονται από πίσω, ποιος ο ρόλος της Χρυσής Αυγής και ποια η στάση του ορθόδοξου πολιτικού κόσμου. Διαβάστε το τρίτο μέρος της έρευνας του NEWS247 στη Χίο

ΣΙΝΕΜΑ

Το τρέιλερ του ‘Spider-Man: Homecoming’ έχει Iron Man και εφηβικές ορμόνες

Το PopCode λανσάρει πρώτο το τρέιλερ του 'Spider-Man: Homecoming' με ελληνικούς υπότιτλους.

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ

Αυτό είναι το πλέον εντυπωσιακό κτίριο της Αθήνας για το 2017

Σε απόσταση αναπνοής από το πολυβραβευμένο ΚΠΙ Σταύρος Νιάρχος ένα ακόμη επιβλητικό κτήριο έρχεται να προστεθεί στην περιοχή. Σε ποιον κορυφαίο επιχειρηματία ανήκει και ποια η χρήση του

MALEBOX

Λάμπρο Χούτο, γιατί άρχισες να δέρνεις τον κόσμο;

Λίγο πριν τον τελικό του Enfusion, μιλήσαμε με τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή για το πώς βρέθηκε στα ρινγκ και για τα χρόνια του στα γήπεδα.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΑ

Πώς και ποιοι θα πάρουν τα χρήματα της εξαγγελίας Τσίπρα

Σε διευκρινήσεις προχώρησε το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης μια μέρα μετά την εξαγγελία έκτακτων μέτρων ανακούφισης των χαμηλοσυνταξιούχων που έκανε ο ίδιος ο πρωθυπουργός. Αναλυτικά τα ποσά που δικαιούται ο καθένας

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24