ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κοντονής: "Διαρκής και δύσκολος ο αγώνας της γνώσης"

Κοντονής: "Διαρκής και δύσκολος ο αγώνας της γνώσης"
Κοντονής INTIME SPORTS

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής, επισκέφτηκε το 3ο Γυμνάσιο Βριλησσίων. Τι είπε στα μικρά παιδιά, δήλωση και από τον Γιώργο Μαυρωτά.

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής, επισκέφτηκε σήμερα, Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου, το 3ο Γυμνάσιο Βριλησσίων. Εκεί, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα επίδειξης ξιφασκίας μεταξύ δύο μαθητριών, οι οποίες ανέλυσαν και τον τρόπο που αγωνίζονται οι αθλητές της ξιφασκίας αλλά και τους κανονισμούς που διέπουν το άθλημα.

"Θα πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε την αξία της άθλησης, καθώς μέσω αυτής έχουμε πολλαπλή ωφέλεια, τόσο σε ό,τι αφορά την εκγύμναση του σώματος μας αλλά και τη διάπλαση της προσωπικότητάς μας.

Ο αθλητισμός είναι ένας τομέας στον οποίο οφείλουμε να δίνουμε τη δέουσα προσοχή. Εσείς παιδιά τώρα σε αυτήν την ηλικία έχετε την ευκαιρία να συνδυάσετε τον αθλητισμό με την κατάκτηση της γνώσης.

Ο δρόμος της γνώσης είναι ένας δύσκολος και διαρκής αγώνας και ο αθλητισμός μπορεί να σας δώσει τα παραδείγματα για να πετύχετε τους στόχους σας", είπε ανάμεσα σε άλλα ο Υφυπουργός στην αρχική τοποθέτησή του και αμέσως μετά δέχτηκε καταιγισμό ερωτήσεων από τους μαθητές, που φάνηκαν ενημερωμένοι σε όλα τα θέματα της αθλητικής επικαιρότητας.

Μαυρωτάς: "Να δώσουμε στον σχολικό αθλητισμό τη σημασία που του αξίζει"

"Σήμερα, 5 Οκτωβρίου, είναι η πανελλήνια ημέρα του σχολικού αθλητισμού. Δυστυχώς όμως ο σχολικός αθλητισμός στα σχολεία έχει καταντήσει ανέκδοτο.

Στο ωρολόγιο πρόγραμμα με το ζόρι φτάνουμε σε δύο 45λεπτα την εβδομάδα από το Δημοτικό ως το Λύκειο. Οι καθηγητές φυσικής αγωγής στα σχολεία (όπου υπάρχουν, γιατί κι εδώ τα κενά είναι πολλά) προσπαθούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των παιδιών και να τους μυήσουν στα βασικά της άθλησης, αλλά δυστυχώς οι συνθήκες είναι συνήθως αντίξοες (έλλειψη χώρων, υποδομών, ανταπόκρισης).

Η ενασχόληση των μαθητών με τον αθλητισμό μέσα στο δημόσιο σχολείο, κάτι που σε άλλες χώρες θεωρείται αυτονόητο, εδώ στην Ελλάδα έχει γίνει δυστυχώς ακατόρθωτο. Κι όμως έστω κι αυτή η λίγη άσκηση για τα νέα παιδιά που έχουν εθιστεί στην καθιστική ζωή σχολείο – σπίτι είναι οξυγόνο. Ακόμα και η ψυχαγωγία που κάποτε σήμαινε «αλάνα», σήμερα πια σημαίνει «οθόνη». Το μάθημα της φυσικής αγωγής πρέπει να αναβαθμισθεί και θέλει ανασχεδιασμό (σε περιεχόμενο και ωράριο) διότι από τη στιγμή που έχουμε ένα από τα ψηλότερα ποσοστά παιδικής παχυσαρκίας στον κόσμο, έχοντας βολικά αναθέσει τον αθλητισμό της νεολαίας αποκλειστικά στα σωματεία, αναρωτιέμαι ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος της Πολιτείας στο πρόβλημα; Απλός θεατής;

Μακάρι να αφιερώναμε στον σχολικό αθλητισμό όχι μόνο μια μέρα, αλλά κάμποσες ουσιαστικές ώρες κάθε εβδομάδα του σχολικού έτους. Η νέα γενιά θα κέρδιζε πολλά".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ