ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αλλαγές σε όλα τα επίπεδα στον Παναθηναϊκό Α.Ο.

ΔΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΡΥΔΗΜΑΣ / EUROKINISSI)
ΔΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΡΥΔΗΜΑΣ / EUROKINISSI) EUROKINISSI SPORTS

Βασικός στόχος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου είναι η αναδιάρθρωση του Παναθηναϊκού Α.Ο. και ήδη οργανώνεται τμήμα μάρκετινγκ στα πρότυπα της πράσινης ΚΑΕ.

Μία από τις μεγάλες ανάγκες του Παναθηναϊκού Α.Ο. για την επόμενη μέρα του ήταν η καλύτερη οργάνωση του σε όλα τα επίπεδα. Κάτι άλλωστε που είχε τονίσει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος πριν αναλάβει τα ηνία του Ερασιτέχνη.

Σε αυτό το πλαίσιο ήδη οι άνθρωποι που τρέχουν το σύλλογο εργάζονται συνεχώς για να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε τμήματα που είτε δεν υπήρχαν είτε υπολειτουργούσαν.

Τρανό παράδειγμα αποτελεί το τμήμα μάρκετινγκ του Παναθηναϊκού Α.Ο. αφού οι χορηγίες ως επί το πλείστον έρχονταν μέχρι τώρα μέσα από προσωπικές γνωριμίες και ενέργειες. Πλέον, ο Ερασιτέχνης θα αποκτήσει το δικό του τμήμα μάρκετινγκ το οποίο θα δουλεύει σε επίπεδα... ΚΑΕ.

Για αυτό το λόγο αναζητείται κοινός χώρος για να στεγαστούν μαζί ΚΑΕ και Ερασιτέχνης και να συνυπάρχουν οι άνθρωποι που "τρέχουν" τα δύο μεγάλα κομμάτια του Παναθηναϊκού Α.Ο. Στόχος της συστέγασης η άμεση συνεργασία και η κοινή πορεία σε όλους τους τομείς.

Από εκεί και πέρα όπως σας έχουμε ενημερώσει υπάρχουν συνεχείς συσκέψεις και αποφάσεις για όλα τα θέματα, που αφορούν τους ανθρώπους, τους αθλητές τους προπονητές και τις εγκαταστάσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ