FIGHTSPORTS

Τα "κλειδιά" για να πετύχεις στον πρωταθλητισμό των μαχητικών αθλημάτων

Τα "κλειδιά" για να πετύχεις στον πρωταθλητισμό των μαχητικών αθλημάτων

Η καλλιέργεια του σώματος είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι για να πετύχει κάποιος στον πρωταθλητισμό, αλλά δεν είναι το σημαντικότερο. 

Η καλλιέργεια του πνεύματος από την άλλη που είναι απαραίτητη για να οικοδομήσεις την θέληση, το πάθος, τον ζήλο, την συγκέντρωση και άλλα στοιχεία που απαιτούνται είναι ο δύσκολος δρόμος που θα πρέπει να επιλέξει κάποιος.

Οι σωματικές αντοχές και δυνάμεις χτίζονται μέσω της προπόνησης. Πως χτίζει όμως κάποιος το πνεύμα του για να αντέξει αντιξοότητες, όπως τραυματισμοί, ήττες και κακοτοπιές της καθημερινότητας που πρέπει να αφήνει εκτός γυμναστηρίου.

Μέσω αυτού του άρθρου θα προσπαθήσουμε να αποτυπώσουμε τις σκέψεις μας για το πως μπορεί κάποιος να χτίσει το ατσάλινο πνεύμα που απαιτεί ο πρωταθλητισμός.

Μάθε να στηρίζεσαι στις δυνάμεις σου

Το ρινγκ είναι ένας πολύ μοναχικός τόπος για έναν αθλητή. Είναι η στιγμή που καταλαβαίνει πως κανείς δεν μπορεί να τον βοηθήσει εκτός από τον εαυτό του. Εκεί που χρειάζεται να πιαστεί από κάπου βγαίνει το αίσθημα της αυτοσυντήρησης. Αυτό που θα τον κάνει ικανό να επιβιώσει. Έτσι και στην ζωή, πολλές φορές θα κληθεί κάποιος να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες μόνος του.

Το ρινγκ είναι η μικρογραφία της ζωής. Είτε αποφασίζει πως θα παλέψει να ξεπεράσει τα προβλήματα που του παρουσιάζονται, είτε αυτά τα προβλήματα θα τον καταβάλλουν και θα τον νικήσουν στο τέλος. Εσύ ποιος θέλεις να είσαι;

Φαντάσου τον εαυτό σου σε λίγα χρόνια

Άνθρωπος χωρίς όνειρα δεν υπάρχει. Στην ζωή, στην σχέση, στην οικογένεια, στην εργασία ακόμα και στον αθλητισμό. Ο ονειροπόλος έχει κίνητρο να πετύχει γι' αυτό και οι άνθρωποι θα πρέπει να ονειρεύονται και να φαντάζονται πως θα γίνουν μία μέρα.

Κάποιος μπορεί να πιστεύει πως σε 10 χρόνια από τώρα θα είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Αυτό δεν είναι κακό, αντιθέτως είναι τροφή για την ψυχή του αθλούμενου που επιδιώκει να γίνει... κάτι. Κάνε όνειρα ώστε να πετύχεις κάποιο από αυτά.

Βάλε σε σειρά τους στόχους σου

Ένα χαρτί και ένα μολύβι με σημειώσεις δεν έκανε σε κανέναν κακό. Αντιθέτως είναι ένας πατροπαράδοτος τρόπος να βάλεις σε σειρά αυτά που θέλεις να κάνεις στην αθλητική σου πορεία. Φτιάξε ένα χρονοδιάγραμμα και θέσε στόχους άμεσους ή μακροχρόνιους. Κάποιους μπορεί να μην τους πετύχεις αλλά γνωρίζεις από την αρχή τι θέλεις και θα κοπιάσεις για να τους αποκτήσεις.

Κάθε σου φορά να είναι σαν την πρώτη

Ο κορεσμός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου. Η διάθεση από την άλλη είναι κινητήριος δύναμη. Κάθε σου προπόνηση να είναι σαν την πρώτη. Αλλιώς μην την κάνεις. Στο γυμναστήριο πρέπει να βρίσκεται ο αθλητής που είναι έτοιμος να δώσει τα πάντα και να κάνει προπόνηση όπως την πρώτη του φορά που πήγε με όρεξη στο γυμναστήριο και έφυγε γεμάτος.

Στόχοι εφικτοί αλλά δύσκολοι

Είναι μία λεπτή γραμμή που χωρίζει αυτά τα δύο. Ο στόχος πρέπει να είναι εφικτός. Αν βλέπεις ότι δεν σε...παίρνει με τίποτα αλλάζεις στόχο αλλά δεν θα πας εκεί που σε βολεύει απόλυτα. Αυτά που αξίζουν στην ζωή συνήθως είναι και εκείνα που μοχθούμε να αποκτήσουμε. Αυτά μας κάνουν ξεχωριστούς όπως και οι στόχοι λοιπόν που θέτει ένας αθλητής θα πρέπει να είναι δύσκολοι αλλά υλοποιήσιμοι.

Διαχειρίσου την ήττα σαν μάθημα

Η ήττα δεν είναι καταστροφή κι από την άλλη ο "καλώς εννοούμενος εγωισμός" είναι εξίσου εποικοδομητικός. Η ισορροπία μεταξύ των δύο είναι ιδανική. Μετά από κάθε ήττα θα πρέπει να θέτετε στον εαυτό σας το ερώτημα. "Τι έκανα λάθος;"

Η απάντηση στο ερώτημα είναι το μάθημα που πήρατε από την ήττα. Ο εθισμός στην ήττα είναι κακός όμως χειρότερη είναι η άρνηση του συμβιβασμού με την ήττα διότι ο αθλητής κλείνει τα μάτια στα λάθη του και ψάχνει δικαιολογίες αλλού.

Έχουμε θίξει κατά καιρούς το λάθος πολλών δασκάλων που εθελοτυφλούν παρασέρνωντας και τους αθλητές σε έναν κυκεώνα δικαιολογιών. Η ήττα είναι το καλύτερο δίδαγμα.

Σε κάθε εμπόδιο δες την θετική πλευρά

Η ανατολίτικη φιλοσοφία λέει...πονάς έντονα στο κεφάλι; Να σκέφτεσαι που αλλού δεν πονάς και να νιώθεις υγιής, αφού ζεις καθώς το σώμα σου δίνει απλά μία μάχη..

Ένας τραυματισμός δεν σε αφήνει να δώσεις το 100%.  Μην απογοητεύεσαι και βυθίζεσαι σε σκέψεις. Πρέπει να συνεχίσεις την προσπάθεια και να βλέπεις την θετική πλευρά.

Ο τραυματισμός αυτός ήταν ίσως ένας "συναγερμός "για το σώμα σου πως έχει καταπονηθεί. Είναι η ευκαιρία να πάρεις τις ανάσες σου και όταν νιώσεις έτοιμος να μπεις ξανά με την ίδια όρεξη.

Διαβάστε ακόμη στο fightsports.gr

"Γκρέμισε" το instagram η ημίγυμνη φωτογραφία της Μαριάννας Καλέργη (ΦΩΤΟ)

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Deepfake: Tο παράνομο πορνό που εκθέτει το Hollywood

Είναι θέμα χρόνου να πρωταγωνιστήσεις άθελά σου στο επόμενο viral porn video.

Μια προπόνηση crossfit για κάψιμο λίπους

Ένα δυναμικό workout με αλτήρες και σχοινάκι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24