ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ

Τα μποφόρ δοκίμασαν τις δυνάμεις των ιστιοπλόων στο "53 ο Ράλλυ Αιγαίου"

Τα μποφόρ δοκίμασαν τις δυνάμεις των ιστιοπλόων στο "53 ο Ράλλυ Αιγαίου"

Υψηλές ναυτικές γνώσεις απαιτούσαν τα 119 ν.μ. που διένυσαν οι ιστιοπλόοι του «53 ου Ράλλυ Αιγαίου» για να φτάσουν από την Πάτμο μέχρι την Μήλο.

Οι άνεμοι, τοπικά, έφταναν ή και ξεπερνούσαν τα οκτώ μποφόρ, τα σκάφη ανέπτυξαν υψηλές ταχύτητες και οι αγωνιζόμενοι επιστράτευσαν, εκτός από τη ναυτοσύνη, και την υπομονή τους. Στα περισσότερα σημεία της διαδρομής, ο στόλος της ιστορικής διοργάνωσης, του Πανελληνίου Ομίλου Ανοικτής Θαλάσσης, χόρευε σα καρυδότσουφλο πάνω σε κύματα τριών μέτρων.

Τα σκάφη πήραν εκκίνηση από την Πάτμο, άφησαν δεξιά τη Δονούσα, τα Κουφονήσια (όπου υπήρχε η πρώτη βαθμολογική πόρτα) και τη Νάξο και αφού πέρασαν αριστερά από Κίμωλο και Αρκάδια (βράχοι που βρίσκονται ένα μίλι έξω από το λιμάνι της Μήλου) έδεσαν στον Αδάμαντα.

Το πρώτο που πήρε την κανονιά (σε πραγματικό χρόνο αλλά και νικητής στις δύο τελευταίες ιστιοδρομίες) ήταν το « Optimum 3 – Thenamaris – Optimise S.A.». Το σκάφος των Λιβά – Λάζου ανέπτυξε ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες (12,5 κόμβους κατά μέσο όρο) και κάτω από σκληρές συνθήκες έφτασε στο «νησί της κυκλαδίτικης Αφροδίτης» ύστερα από 9,5 ώρες. «Ήταν το Αιγαίο στα… καλύτερα του. Δοκιμάσαμε τα όρια σκάφους και πληρώματος και, ίσως, να τα ξεπεράσαμε. Ανταμοιβή μας ήταν οι δύο πρώτες θέσεις στις ιστιοδρομίες», δήλωσε ο Περικλής Λιβάς. Στα ORC Club ξεχώρισε το σκάφος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων «Sorocos», στο τιμόνι του οποίου βρίσκεται ο Ολυμπιονίκης Λεωνίδας Πελεκανάκης. «Οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Εμείς προσπαθούμε να τρέχουμε με ασφάλεια, γιατί στο σκάφος υπάρχουν και δόκιμοι, αλλά, ταυτόχρονα, θέλουμε να διεκδικούμε και το καλό αποτέλεσμα. Η συμπεριφορά του πληρώματος είναι άριστη και, όταν τερματίζουμε σε τόσο καλές θέσεις, είμαστε όλοι ευχαριστημένοι», υπογράμμισε ο Ολυμπιονίκης του Λος Αντζελες και πλωτάρχης του Πολεμικού Ναυτικού.

Τα αποτελέσματα της 4 ης ιστιοδρομίας (Πάτμος – Κουφονήσι 54,5 ν.μ.):

ORC International: 1 ο ) «Optimum 3 – Thenamaris – Optimise S.A.» (Περικλής Λιβάς – Νικόλαος Λάζος), 2 ο ) «Water Gipsy» (Ιωάννης Μαραγκουδάκης), 3 ο ) «Chiara Iason - DNV GL» (Νικόλαος Φωτίου).

ORC Club: Πρώτο το σκάφος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων «Sorocos» στο τιμόνι του οποίου βρίσκονται ο Ολυμπιονίκης Λεωνίδας Πελεκανάκης και ο πλωτάρχης Π/Ν Δημήτρης Σουβαλτζής, δεύτερο το «Alter Ego ABS» με κυβερνήτη τον, πέντε φορές πρωταθλητή Ευρώπης, Στέλιο Μπόνα και τρίτο το «Κormoranos 2» με κυβερνήτη τον, εν αποστρατεία, ναύαρχο Κ. Μανιουδάκη. Τα αποτελέσματα της 5 ης ιστιοδρομίας: ORC International (Πάτμος – Μήλος 119 ν.μ): 1 ο ) « Optimum 3 – Thenamaris – Optimise S.A.», 2 ο ) «Chiara Iason - DNV GL», 3o) Bana Bioletta 4 (Γ. Συκάρης).

ORC Club: 1o) «Sorocos», 2o) «Alter Ego ABS», 3o) «Κormoranos 2». Γενική κατάταξη (πέντε ιστιοδρομίες): ORC International: 1 ο ) «Chiara Iason - DNV GL», 2 ο ) « Optimum 3 – Thenamaris – Optimise S.A.» 3 ο ) «Water Gipsy».

ΟRC Club: 1 ο ) «Sorocos», 2o) «Alter Ego ABS», 3 ο ) «Afroditi – Solaris» (Βασίλης Μηλιώτης).

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Μονιμοποίηση έως 30.000 συμβασιούχων μέσω ΑΣΕΠ

Την εργασιακή αποκατάσταση χιλιάδων συμβασιούχων του δημόσιου τομέα που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες θα προωθήσει η κυβέρνηση αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνολικής συμφωνίας με τους δανειστές

10 ατάκες που επιτρέπεται να πεις μετά το σεξ

Προφανώς και το 'Τι σκέφτεσαι' δεν βρίσκεται εντός. Ούτε το 'πρέπει να μιλήσουμε'.

12χρονος οδηγούσε επί 14 ώρες. Τον σταμάτησαν λόγω προφυλακτήρα

Το παιδί σκόπευε να διασχίσει οδηγώντας την Αυστραλία. Ο σπασμένος προφυλακτήρας του αυτοκινήτου του όμως τον "πρόδωσε", αφότου είχε διανύσει 1.000 χιλιόμετρα

Οι μεγαλύτεροι κομπάρσοι του ελληνικού αθλητισμού

Γνωστοί και ως 'είμαι εδώ μόνο για τις απονομές'.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24