ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η ΔΟΕ κλείνει το μάτι στα eSports

FILE - In this Oct. 4, 2013 file photo, fans watch the opening ceremony at the League of Legends Season 3 World Championship Final between South Korea's SK Telecom T1 and China's Royal Club, in Los Angeles. The next ally in competitive gamings fight for mainstream awareness might be marketers. At an invite-only gathering of marketing executives Wednesday, May 6, 2015, representatives from companies like State Farm and McDonalds were looking to esports to potentially capture new consumers. (AP Photo/Mark J. Terrill, File)
FILE - In this Oct. 4, 2013 file photo, fans watch the opening ceremony at the League of Legends Season 3 World Championship Final between South Korea's SK Telecom T1 and China's Royal Club, in Los Angeles. The next ally in competitive gamings fight for mainstream awareness might be marketers. At an invite-only gathering of marketing executives Wednesday, May 6, 2015, representatives from companies like State Farm and McDonalds were looking to esports to potentially capture new consumers. (AP Photo/Mark J. Terrill, File) AP

Σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε εκπροσώπους της ΔΟΕ και των eSports αποφασίστηκε η πιο στενή συνεργασία των δύο πλευρών με το ενδεχόμενο αναγνώρισης να φαντάζει μεγάλο.

Τα σενάρια που έχουν δει πολλές φορές το φως της δημοσιότητας με ένταξη των eSports στους Ολυμπιακούς Αγώνες πλησιάζουν ολοένα και περισσότερο στην πραγματοποίηση τους. Το πως θα συμβεί αυτό και σε ποια κλίμακα θα το δούμε το προσεχές διάστημα.

Το πρώτο βήμα που απαιτείται να συμβεί είναι να αναγνωριστούν από τη ΔΟΕ ως άθλημα.

Σε αυτό φαίνεται να είναι πιο κοντά από ποτέ οι δύο πλευρές που συναντήθηκαν το Σάββατο (28/10). Από την πλευρά της ΔΟΕ επεσήμαναν ότι η αφοσίωση που δείχνουν οι αθλητές των eSports μπορεί να συγκριθεί με εκείνη των "κανονικών" αθλητών. Παράλληλα, όμως επισημάνθηκε ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί μία παγκόσμια ομοσπονδία η οποία θα φτιάξει κανονισμούς απόλυτα εναρμονισμένους σε αυτούς της ΔΟΕ.

Μέσα σε αυτούς του κανόνες θα πρέπει να υπάρχει κανονισμός αντι-ντόπινγκ καθώς και τρόποι καταπολέμησης της χειραγώγησης παιχνιδιών. Φυσικά, από μόνο του το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκε αυτή η συνάντηση, αλλά και της πληροφόρησης μέσα από "κύκλους" από την πλευρά της ΔΟΕ δείχνει το πόσο σοβαρά έχουν πάρει το συγκεκριμένο θέμα στην Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή.

Το παρασκήνιο της συνάντησης

Μία τέτοια συνάντηση δεν θα μπορούσε να μην έχει και αρκετό παρασκήνιο. Το βασικότερο αφορά το πρόσωπο που αποτέλεσε το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στις δύο πλευρές το οποίο δεν ήταν άλλο από τον Αχμέντ Αλ Φαχάντ Αλ Αχμέντ Αλ Σαμπάχ .

Πρόκειται για τον πρόεδρο του Ολυμπιακού Συμβουλίου της Ασίας ο γιος του οποίου είναι πρόεδρος της Ομοσπονδίας eSports της Ασίας. Με ενέργειες του κατάφερε να ενταχθούν τα eSports στο Ασιατικούς αγώνες του 2022 και στόχος του είναι να καταφέρει να πράξει το ίδιο και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 που θα διεξαχθούν στο Παρίσι.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει από τη συνάντηση έγινε ολοκληρωμένη παρουσίαση όλων των οικονομικών δεδομένων που αφορούν την συγκεκριμένη αγορά, αλλά και οι προβλέψεις που υπάρχουν. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι το 2020 ο τζίρος από τα eSports θα ξεπερνά τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ περίπου 600 εκατομμύρια τηλεθεατές θα παρακολουθούν τα τουρνουά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Όπως είναι φυσιολογικό η ΔΟΕ, με πρόσχημα τη διάδοση των eSports και με μεγάλο κίνητρο τα τεράστια ποσά που παίζονται σε αυτά εξετάζει με μεγαλύτερη ζέση την ένταξη τους στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αν θέλετε περισσότερες απαντήσεις σχετικά με τα eSports και γιατί η ΔΟΕ σκέφτεται να τα εντάξει στους Ολυμπιακούς Αγώνες θα τις βρείτε στο εξαιρετικό αφιέρωμα της Νίκης Μπάκουλη.

Photo credits: AP Photo/Mark J. Terrill, File

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ