Το "dieselgate" οδηγεί τη Volkswagen εκτός WRC!

Το "dieselgate" οδηγεί τη Volkswagen εκτός WRC!

Βόμβα μεγατόνων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με την Volkswagen να ανακοινώνει την αποχώρησή της από το σπορ στο τέλος του 2016.

Βόμβα μεγατόνων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με την Volkswagen να ανακοινώνει την αποχώρησή της από το σπορ στο τέλος του 2016. Μια απόφαση που λήφθηκε με γνώμονα τις στρατηγικές κινήσεις που έχει επιλέξει η εταιρεία και οι οποίες θα την βοηθήσουν να ξεπεράσει το σκάνδαλο των παραποιήσεων στις εκπομπές ρύπων της.

«Η μάρκα της Volkswagen αντιμετωπίζει τρομερές προκλήσεις» δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της VW, Frank Welsch, επικαλούμενος την ώθηση της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την τεχνολογία μηδενικών εκπομπών, και πρόσθεσε: «Εμείς ξεπεράσαμε κατά πολύ τους αθλητικούς στόχους μας στο WRC, τώρα επαναπροσδιορίζουμε την Volkswagen Motorsport και μετακινούμε την τεχνολογία των οχημάτων του μέλλοντος στο κέντρο της προσοχής».

Τα κορυφαία στελέχη και οι συνδικαλιστές έχουν στόχο να συμφωνήσουν έγκαιρα σε ένα πλάνο μείωσης κόστους και τη στρατηγική για τις δραστηριότητες της μάρκας VW στη Γερμανία ενόψει της συνεδρίασης του εποπτικού συμβουλίου της αυτοκινητοβιομηχανίας στις 18 Νοεμβρίου, προκειμένου αυτό να επικυρώσει τα σχέδια για τις μελλοντικές δαπάνες.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δίνει μάχη για να ξεπεράσει το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που εγκαταστάθηκε για να καλύψει τις τοξικές εκπομπές σε περίπου 11 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο. Το σκάνδαλο αυτό αναμένεται να της κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις και μετασκευές οχημάτων.

Η απόφαση της VW να αποχωρήσει από το WRC ακολουθεί μια παρόμοια κίνηση της Audi, η οποία είναι μέλος του ομίλου Volkswagen και η οποία ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι αποχωρεί από τον φημισμένο αγώνα 24 ωρών του Le Mans και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, προκειμένου να χρησιμοποιήσει αυτούς τους πόρους για να χρηματοδοτήσει τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Formula E.

«Θέλω να δώσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μας στους οδηγούς και τους συνοδηγούς μας για τα εξαιρετικά επιτεύγματά τους» επισήμανε ο Welsch και πρόσθεσε ότι υπάρχει εγγύηση για την απασχόληση των 200 υπαλλήλων του προσωπικού της Volkswagen Motorsport.

Εδώ και μήνες η εταιρεία είχε ξεκινήσει τις δοκιμές του επόμενου Polo R WRC το οποίο, όπως ήρθαν τα πράγματα, ποτέ δε θα μάθουμε τι ήταν ικανό να πετύχει. Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει την εξέλιξη ενός νέου αυτοκινήτου που θα βασίζεται στο νέας γενιάς Polo. Αυτό θα πληροί τις προδιαγραφές της κατηγορίας WRC2 και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στους πελάτες της από το 2018. Επίσης, θα διαθέτει ένα Golf GTI για αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού και ένα μοντέλο Beetle για αγώνες rallycross.

Ισοπεδωτική παρουσία

Από το Ράλι Monte Carlo το 2013 οπότε και ξεκίνησε την πορεία της στο WRC με δική της ομάδα, η Volkswagen ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό σαρώνοντας νίκες και τίτλους.

Το Polo R WRC αποδείχθηκε στα χέρια του Sebastien Ogier μια "πολεμική" μηχανή χωρίς αντίπαλο, με τον Γάλλο να κερδίζει τέσσερα συνεχόμενα Πρωταθλήματα οδηγών (2013, 2014, 2015, 2016) και την γερμανική εταιρεία ισάριθμα Πρωταθλήματα κατασκευαστών.

Σε αυτή την τετραετία οι Sébastien Ogier / Julien Ingrassia, Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila, Andreas Mikkelsen / Anders Jæger νίκησαν τους 42 από τους 51 αγώνες που έχουν διεξαχθεί -απομένει το Ράλι Αυστραλίας για την ολοκλήρωση του φετινού Πρωταθλήματος- σημειώνοντας μάλιστα τον καλύτερο χρόνο σε 621 ειδικές διαδρομές. Από αυτές τις 42 νίκες της Volkswagen, τις 31 τις έχει πετύχει ο Ogier.

Όπως είναι φυσικό τα τρία πληρώματα που αυτή τη στιγμή μένουν χωρίς αγωνιστική στέγη για το 2017, αποτελούν δέλεαρ για τις Citroen, M-Sport (Ford), Hyundai και Toyota. Ειδικά η περίπτωση Ogier κάθε άλλο παρά αδιάφορες μπορεί να αφήσει τις εταιρείες.

Μπορεί Citroen και Hyundai να έχουν "κλείσει" το ρόστερ τους ωστόσο σε μια τέτοια περίπτωση δεν αποκλείεται να αλλάξουν πλάνο και να επιχειρήσουν την υπέρβαση. Στις περιπτώσεις των M-Sport - Toyota τα πράγματα είναι πιο απλά από τη στιγμή που ακόμα δεν έχουν καταλήξει στα πληρώματα που θα στελεχώσουν τις ομάδες τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Νέος... Loeb μας βρήκε! (videos)
Τα ρόστερ των ομάδων για το 2017
Αγκαλιά με τον τίτλο ο Ogier
 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Πώς γίνεται να μην απαντήσεις αυτό στον Τροχό της Τύχης (Vid)

Ένα περιστατικό που πραγματικά σε κάνει να απορείς στο τελευταίο επεισόδιο του Τροχού της Τύχης. Σχεδόν όλα τα γράμματα ήταν στη θέση τους (Vid)

Τι έχει στο μυαλό του ο άνθρωπος που φτιάχνει τα Κουραφέλκυθρα

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης φτιάχνει το πιο παράξενο κόμικ που έχεις διαβάσει ποτέ.

Η ΔΕΗ αγρίεψε: Οι αποκοπές ρεύματος αυξήθηκαν κατά 84%

Η πολιτική ανοχής έναντι των καθυστερήσεων στην πληρωμή των λογαριασμών φαίνεται ότι παίρνει τέλος. Από την αρχή του έτους έως και το τέλος Μαΐου, η επιχείρηση είχε αποστείλει στον ΔΕΔΔΗΕ πάνω από 230.000 εντολές αποκοπής, έναντι μόλις 126.000 στο ίδιο διάστημα πέρυσι

Πόσο Ανδρέας είσαι;

Με την αφορμή των 20 ετών από το θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, ήρθε η ώρα να μάθεις πόσο μοιάζεις με τον μεγάλο ηγέτη του σοσιαλισμού.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24