Οζιέ και Νεβίλ: Μονομαχία στη Σαρδηνία!

Οζιέ και Νεβίλ: Μονομαχία στη Σαρδηνία!

Σε υπόθεση για δύο οδηγούς, και μάλιστα για τους δύο διεκδικητές του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, έχει μετατραπεί η μάχη της νίκης στο Ράλι Σαρδηνίας: οι Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ χωρίζονται από μόλις 3,9 δευτερόλεπτα μετά από 16 Ειδικές Διαδρομές, και ενόψει της τελευταίας μέρας του αγώνα στο ιταλικό νησί.

Στον πρωινό κύκλο των Ειδικών, το πρωί του Σαββάτου, ο Νεβίλ κατάφερε να μειώσει το προβάδισμα που διατηρούσε ο Οζιέ από την Παρασκευή από τα 18,9 στα 4,9 δευτερόλεπτα κυρίως σε μία μόνο Ειδική, στη Μόντε Λέρνο, όπου ο Οζιέ απώλεσε 14,6 δευτ. χωρίς κανέναν άλλο λόγο πέραν της υπερβολικά προσεκτικής του οδήγησης.

«Πίεσα πάρα πολύ το απόγευμα, γιατί ήμουν τρομερά εκνευρισμένος με την τελευταία πρωινή μου Ειδική», είπε ο Οζιέ. «Είναι μια πολύ στενή μάχη. Νιώθω την πίεση, αλλά ήταν έτσι όλο το τριήμερο κι αν θέλουμε να κερδίσουμε πρέπει να παλέψουμε για αυτό». Στην επανάληψη των Ειδικών το απόγευμα δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα που να χωρίζει τους δύο ηγέτες της M-Sport Ford και της Hyundai, και η διαφορά του Οζιέ μίκρυνε λίγο ακόμα όταν ο κινητήρας του Fiesta WRC του Γάλλου έσβησε στο ξεκίνημα της πρώτης απογευματινής ΕΔ.

Καθώς οι Ειδικές ήταν στεγνές και αρκετά πιο σκληρές, όπως η λιακάδα πήρε τη θέση της βροχής της Παρασκευής, ο Νεβίλ έχασε στη συνέχεια περίπου 5 δευτερόλεπτα με ένα προοδευτικό κλατάρισμα. Ωστόσο, τα πήρε πίσω γράφοντας τους πρώτους χρόνους στις δύο τελευταίες Ειδικές της ημέρας - παρά το γεγονός ότι χρειαζόταν να είναι προσεκτικός, διότι δεν είχε και δεύτερο εφεδρικό τροχό. «Ήξερα ότι με ένα κλατάρισμα ακόμα θα έχανα πολύ χρόνο, αλλά ήταν απόφασή μας να συνεχίσουμε να πιέζουμε», εξήγησε ο Νεβίλ. «Αυτό ήταν το ρίσκο που έπρεπε να πάρουμε και το ελέγξαμε καλά - υπήρχαν ορισμένες πέτρες που χρειάστηκε να αποφύγω. Η μάχη είναι ανοιχτή και αύριο θα είναι μια τεταμένη μέρα».

ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο ΛΑΤΒΑΛΑ

Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, στο μεταξύ, αφότου βγήκε νικητής από τη μάχη με τον ομόλογό του στην Toyota Εσαπέκα Λάπι για την 3 θέση, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην απλή διαδρομή μετά το τέλος των Ειδικών, και οδεύοντας προς το Σέρβις Παρκ, λόγω μηχανικού προβλήματος. «Ίσως το πρόβλημα προκλήθηκε από πέτρα, υπάρχουν τόσο πολλές πέτρες μέσα στις Ειδικές», είπε στο Σέρβις ο Τόμι Μάκινεν. Έτσι, στην τρίτη θέση τώρα βρίσκεται χωρίς να απειλεί ή να απειλείται ο Εσαπέκα Λάπι -καθώς ο οδηγός του τρίτου Yaris WRC, Οτ Τάνακ, έμεινε εκτός μάχης με μια ατυχή προσγείωση από ένα άλμα την Παρασκευή-, ενώ ένα λεπτό πίσω από τον Λάπι η 4 θέση είναι ακόμα ανοιχτή, μεταξύ των Χέιντεν Πάντον και Μαντς Όστμπεργκ.

Η μάχη της νίκης, όπως και της τέταρτης θέσης, θα κριθούν σε 4 Ειδικές Διαδρομές την Κυριακή, μήκους 42 χιλιομέτρων, κοντά στη νότια ακτή του Αλγκέρο, πριν τερματίσει ο 7 φετινός αγώνας του WRC. Πριν από αυτόν, ο Νεβίλ είχε προβάδισμα 19 βαθμών από τον Οζιέ στην κορυφή της βαθμολογίας.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά το 2 σκέλος)

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Τι μας έμαθε για τη ζωή ένα ματς της Ισλανδίας

Το απαραίτητο κειμενικό VAR για τα ματς της χθεσινής μέρας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24