WRC

Κορσική: Τρία στα τέσσερα για τον Οζιέ!

Κορσική: Τρία στα τέσσερα για τον Οζιέ!

Ο πρωταθλητής και η M-Sport Ford ήταν απόλυτοι κυρίαρχοι στον γαλλικό αγώνα, καθώς ο Τάνακ τερμάτισε δεύτερος και ο Λάπι κέρδισε την Power Stage.

O Σεμπαστιάν Οζιέ κατέκτησε την τρίτη του νίκη σε τέσσερις αγώνες στο Γύρο Κορσικής, καθώς δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα στις δύο τελευταίες Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής που έριξαν την αυλαία του γαλλικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Την ίδια ώρα, η συναρπαστική μάχη για τη δεύτερη θέση του βάθρου βρήκε νικητή τον Οττ Τάνακ της Toyota, ο οποίος κέρδισε την τεράστια πρώτη Ειδική της ημέρας, τη Vero-Sarrola-Carcopino των 55 χιλιομέτρων, αυξάνοντας σημαντικά τη διαφορά του 0,1 δευτ. με την οποία είχε ξεκινήσει την ημέρα εμπρός από τον Τιερί Νεβίλ.

Ο Βέλγος της Hyundai, κατά συνέπεια, έμεινε σχεδόν μισό λεπτό πίσω από τον Τάνακ στον τερματισμό, ενώ την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Ντάνι Σόρδο (Hyundai), Έλφυν Έβανς (M-Sport Ford) και Εσαπέκα Λάπι (Toyota).

Ο Λάπι ήταν στη μάχη του βάθρου, όμως χτύπησε ένα τοιχίο, είχε κλατάρισμα και έχασε πάνω από δύο λεπτά. Παρόλα αυτά, ο Λάπι ανέκτησε λίγους από τους χαμένους του βαθμούς κερδίζοντας την Power Stage, και τους 5 βαθμούς της. Δεύτερος, κερδίζοντας 4 βαθμούς, ήταν ο Σεμπάστιαν Λεμπ -που θα τον δούμε πάλι στο WRC στο Ράλι Ισπανίας τον Οκτώβριο- και τις άλλες τρεις βαθμολογούμενες θέσεις κέρδισαν οι Οζιέ, Κρις Μικ και Τάνακ.

Ο Μικ, θυμίζουμε, κρατούσε το Citroen C3 WRC στη μάχη του βάθρου μέχρι την τελευταία Ειδική του Σαββάτου, που είχε έξοδο, ενώ ο Λεμπ ήταν ο πλησιέστερος αντίπαλος του Οζιέ στην μεγάλη πρώτη Ειδική του αγώνα, από τις συνολικά 12, πριν βγει από το δρόμο στο ξεκίνημα της 2 Ειδικής, και χάσει κάθε ελπίδα νίκης, με ένα λάθος σημειώσεων του πολύπειρου συνοδηγού του Ντανιέλ Ελενά.

WRC - ΓΥΡΟΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά τη 2 ημέρα)

Κορσική: Τρία στα τέσσερα για τον Οζιέ!

FORD FIESTA

Το Ford Fiesta έχει ανακηρυχθεί "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018" στην Ελλάδα. Προσφέρεται με κινητήρα βενζίνης 1.0 turbo EcoBoost σε τρεις εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων. Μάλιστα, αυτός ο κινητήρας είναι βραβευμένος διεθνώς για την απόδοση και την οικονομία του. Διαθέσιμο και με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.1 lt με 85 ίππους καθώς και με κινητήρα πετρελαίου 1.5 TDCi με 85 και 120 ίππους. Το νέο Fiesta συνοδεύεται με 8 χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση και είναι διαθέσιμο με προνομιακό επιτόκιο 2,99% ( πλεόν 0,6% εισφοράς).

Σε εξοπλισμό ξεχωρίζει η έκδοση Titanium, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας με πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας Ford SYNC 3, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας, υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης, έλεγχο επαγρύπνησης οδηγού και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ