WRC

Ισχυρότερα και πιο επιθετικά WRCars από το 2017!

Ισχυρότερα και πιο επιθετικά WRCars από το 2017!

Αλλάζει η εικόνα των αγωνιστικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι από το 2017, μετά την απόφαση που έλαβε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητων σπορ στις 10 Ιουλίου.

Αλλάζει δραστικά η εικόνα των αγωνιστικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι από το 2017, μετά την απόφαση που έλαβε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητων σπορ κατά τη συνεδρίασή του στο Μεξικό την Παρασκευή 10 του μηνός.

Οι αλλαγές αφορούν τόσο στην εξωτερική εμφάνιση που θα είναι εντυπωσιακά πιο επιθετική όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και εσείς από τη φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα, όσο και στην απόδοση των κινητήρων που θα είναι σημαντικά αυξημένη.

Η σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η FIA αναφέρει πως εγκρίθηκαν οι αρχές των τεχνικών κανονισμών και της ομολογκασιόν των WRCars για την τριετία 2017-2019.

Πρόθεση των νέων αυτών κανονισμών είναι η δημιουργία αυτοκινήτων με πολύ πιο δυναμική και ξεχωριστή εμφάνιση.

Τα κύρια σημεία των νέων κανονισμών είναι τα εξής:

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

- Αύξηση της ιπποδύναμης στους 380 ίππους (318 ίπποι είναι η απόδοση που ανακοινώνει επίσημα η Volkswagen για το Polo R WRC).

- Ορίζεται στα 36mm μάξιμουμ η διάμετρος του περιοριστή turbo (στα 33mm είναι σήμερα).

- Η μέγιστη πίεση turbo ορίζεται στα 2.5 bar.

ΑΜΑΞΩΜΑ

- Το μέγιστο πλάτος του αμαξώματος θα είναι στα 1875mm -από 1820mm- με μεγαλύτερες προεξοχές τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος.

- Μεγαλύτερη ελευθερία στα πλευρικά τμήματα του εμπρός προφυλακτήρα, με τη δυνατότητα πρόσθεσης αεροδυναμικών βοηθημάτων μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς. Μπορεί, επίσης, να υπάρχουν ανοίγματα στην επιφάνεια του προφυλακτήρα.

- Μεγαλύτερη και πιο εμφανής πίσω αεροτομή.

ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

- Το συνολικό βάρος των αυτοκινήτων θα μειωθεί κατά 25 κιλά (το ελάχιστο βάρος σήμερα είναι 1.200 κιλά, στα 1.360 κιλά με οδηγό/συνοδηγό).

- Επιστρέφει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό.

- Το μήκος του αυτοκινήτου που θα πάρει ομολογκασιόν πρέπει να είναι τουλάχιστον 3,9 μέτρα.

Η άποψη του ειδικού

Τρεις είναι οι βασικοί στόχοι αυτών των κανονισμών: να κάνουμε τα αυτοκίνητα πιο εντυπωσιακά, να είμαστε προσεκτικοί με το κόστος και να διατηρήσουμε αν όχι να αυξήσουμε τα επίπεδα ασφάλειας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα αυτοκίνητα θα είναι εντυπωσιακά και παράλληλα υπάρχουν μικρές αλλά αξιοσημείωτες βελτιώσεις που έχουν σχέση με την ασφάλεια”, λέει χαρακτηριστικά ο τεχνικός διευθυντής της FIA, Bernard Niclot.

H άποψη του Πρωταθλητή

Με ενθουσιασμό δέχθηκε τις αλλαγές αυτές ο σούπερ σταρ του σπορ, Sebastien Ogier. “ Ως οδηγός αγώνων πάντα αναζητάς μεγαλύτερη απόδοση. Η μεγαλύτερη αεροτομή και τα νέα αεροδυναμικά στοιχεία θα δώσουν στο αυτοκίνητο περισσότερη κάθετη δύναμη, περισσότερο κράτημα και μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές”, δήλωσε ο Γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Volkswagen.

Εξάλλου οι αλλαγές αυτές θα είναι καλές και για το θέαμα, γιατί η επιπλέον δύναμη είναι βέβαιο ότι θα κάνει πιο εντυπωσιακή την οδήγηση για τους θεατές. Και η εμφάνιση του αυτοκινήτου θα είναι πολύ πιο επιθετική”, πρόσθεσε ο 31χρονος οδηγός.

Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver:

Nέο Αudi Α4: Με αέρα υπεροχής (VIDEOS)

Το "Blade" δεν είναι ένα συμβατικό supercar (VIDEOS)

"Μέσα" και το Αζερμπαϊτζάν στο καλεντάρι του 2016

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ