WRC

Αγωνιστικό Peugeot 308TCR

Αγωνιστικό Peugeot 308TCR
FLAVIEN DUHAMEL

Η Peugeot, παρουσίασε την εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο 308 GTi και που προορίζεται για την συναρπαστική κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Οι εταιρείες που σέβονται τον... εαυτό τους, κι έχουν σπορ εκδόσεις στη γκάμα τους, παρουσιάζουν και αντίστοιχες, προκειμένου να δώσουν περισσότερη ώθηση στις πωλήσεις των μοντέλων παραγωγής, με τα οποία έχουν κοινά σημεία. Για παράδειγμα η Peugeot, παρουσίασε την εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο 308 GTi και που προορίζεται για την συναρπαστική κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των 109.000 ευρώ, με εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50€ ανά χιλιόμετρο). Το νέο Peugeot 308TCR έχει διαφορετική και πιο απαιτητική φιλοσοφία υψηλών επιδόσεων. Ο 1.6 THP turbo κινητήρας βενζίνης, αποτελεί πρότυπο αναλογίας και μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης, το 4-κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 350 hp και 420 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. έχοντας τη δυναμική για να καλύψει 5.000 χιλιόμετρα, σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR!

Εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με έλεγχο από διακόπτες στο τιμόνι και σε σχέση με το αντίστοιχο του 308 Racing Cup διαθέτει υψηλότερη ανθεκτικότητα. Χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, το 308TCR παρουσιάζει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις (χαμήλωμα αμαξώματος, μετατρόχια, κάμπερ κ.α.), γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε οδηγικό στιλ. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης 378x34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης 270x12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες.

Το αμάξωμα ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα, που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, όταν το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για ακόμη μεγαλύτερο downforce όταν το εκρηκτικό σύνολο του 308TCR συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18...

www.driveandtravel.gr

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ