Το νέο Hyundai i20 R5 στο Ypres Rally

Το νέο Hyundai i20 R5 στο Ypres Rally

Η Hyundai Motorsport συμμετείχε με το νέας γενιάς i20 R5 στο Βέλγιο και κέντρισε το ενδιαφέρον.

Το New Generation i20 R5 της Hyundai Motor ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα το Ypres Rally (22 έως 25 Ιουνίου) στο Βέλγιο, που σηματοδοτεί την πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου αυτοκινήτου.

Το τμήμα Customer Racing εκμεταλλεύτηκε τις πέντε ημέρες του αγώνα στο δυτικό Βέλγιο, τερματίζοντας με το New Generation i20 R5 (ως VIP αυτοκινήτου για το Ράλι), τον πέμπτο γύρο του φετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC). Ο χρόνος στις διαδρομές επέτρεψε στην ομάδα να συνεχίσει την ανάπτυξη του αυτοκινήτου με γύρους υψηλής ταχύτητας σε στενούς δρόμους χαρακτηριστικό της διάσημης εκδήλωσης.

Η ομάδα έφτασε στο Ypres Rally μετά από δύο ημέρες δοκιμών στην περιοχή Flanders. Η συγκέντρωση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, έδωσε στο Τμήμα Customer Racing την ευκαιρία να ενημερώσει τον Τύπο για το New Generation i20 R5. Οι δημοσιογράφοι είχαν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν το αυτοκινήτο από το κάθισμα του συνοδηγού μαζί με τον Kevin Abbring σε μια σύντομη διαδρομή.

Το New Generation i20 R5 έκανε αισθητή την παρουσία του τόσο στις διαδρομές όσο και στο Service Park. Το αυτοκίνητο  συγκέντρωσε αμέσως το ενδιαφέρον των  οπαδών, των ΜΜΕ και των δυνητικών πελατών, οι οποίοι επικεντρώθηκαν στις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Σε μεταβαλλόμενες συνθήκες στις πέντε μέρες, το New Generation i20 R5 της Hyundai ολοκλήρωσε πάνω από 400 χιλιόμετρα, τα μισά εκ των οποίων σε υψηλή κατάταξη. O αγώνας συνέχισε να ευρύνει το φάσμα των αξιολογήσεων όπου το τμήμα Customer Racing της Hyundai έχει δοκιμάσει, στους γρήγορους, στενούς δρόμους και στις κλειστές στροφές από τις μοναδικές διαδρομές του Ypres Rally, θέτοντας νέες απαιτήσεις για τα χαρακτηριστικά μετάδοσης και χειρισμού ενός αυτοκινήτου.

Ο ενθουσιασμός για τις επιδόσεις του New Generation i20 R5 ήταν προφανής. Ωστόσο, η ομάδα παρέμεινε εστιασμένη στο έργο της, αναπτύσσοντας το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport σχεδιασμένο για τους ιδιώτες πελάτες της.

Ο κ. Andrea Adamo, Customer Racing Manager, δήλωσε: "Το New Generation i20 R5 είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για τη Hyundai Motorsport γι 'αυτό ήταν εντυπωσιακό το ενδιαφέρον που είδαμε για το αυτοκίνητο στο Ypres Rally. Αισθανθήκαμε τον ενθουσιασμό του κοινού για το αυτοκίνητό μας και ήταν πραγματικά πολύ ενθαρρυντικό. Φυσικά, όμως, η εμφάνισή μας στις διαδρομές υπέδειξε τη συνέχιση της ανάπτυξης του αυτοκινήτου. Η εκδήλωση αυτή αποτελεί πάντα έναν συναρπαστικό αγώνα, και φέτος σίγουρα δεν μας απογοήτευσε.

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε σχέση με τα ταχύτερα πληρώματα του αγώνα. Το γεγονός ότι το αυτοκίνητό μας ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς προβλήματα και με ανταγωνιστικούς χρόνους είναι μια απόδειξη για την ποιότητα του αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα του αγώνα, σε συνδυασμό με τις παρατηρήσεις του Kevin, θα μας επιτρέψουν να εστιάσουμε καλύτερα την ανάπτυξη μας, έχοντας ως στόχο να εκμεταλλευτούμε το μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου χρόνου που έχουμε μπροστά μας πριν οι πελάτες μας παραλάβουν το New Generation i20 R5".

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Με την Motul στο Assen
ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Το Moto & Rider στο Assen με την Motul
Στους ρυθμούς του ντέρμπι Ιταλία - Ισπανία το πάντοκ των MotoGP
 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Στο νοσοκομείο ο Στάθης Ψάλτης

"Ο Στάθης δίνει μεγάλη μάχη και ευχόμαστε να βγει νικητής" αναφέρει πηγή από το οικογενειακό του περιβάλλον

Οι γυναίκες του Νότου στις οποίες αξίζει να φας τα λεφτά σου

Λεφτά δεν έχουμε, αλλά κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά, σίγουρα. Έλα μια βόλτα, τώρα που ετοιμάζεσαι να χάσεις τη δουλειά σου, αγαπητέ Ντάισελμπλουμ και θα δεις πως θα ξεχάσεις τα βάσανά σου.

SmartΦόνοι: Πώς σκοτωνόμαστε 'έξυπνα' στην άσφαλτο

Σε τι βαθμό χρησιμοποιούν οι Έλληνες οδηγοί το κινητό; Γιατί τα smartphones αναδεικνύονται σε μεγάλη πρόσκλησή για την οδική ασφάλεια; Ένα δραστήριο Παρατηρητήριο αναλαμβάνει να δώσει απαντήσεις και το News247 ήταν εκεί, στην πρώτη καταμέτρηση στην Ηλιούπολη, που συνέλαβε πολλούς επ' αυτοφώρω

Τα 10 πιο δύσκολα videogames που έχουμε παίξει

Είναι πολλοί οι σπασμένοι μοχλοί, τα σμπαραλιασμένα χειριστήρια και τα καντήλια που έχουμε ρίξει

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24