Θέαμα και συγκινήσεις στην Ανάβαση Διονύσου 2017

Θέαμα και συγκινήσεις στην Ανάβαση Διονύσου 2017

Ο έντονος συναγωνισμός ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα, Ανάβαση Διονύσου 2017, που πραγματοποιήθηκε στη διαδρομή των 5,5 χιλιομέτρων.

Η αναβίωση της Ανάβασης Διονύσου, για δεύτερη φορά ύστερα από τη δεκαετία του 70, ήταν και πάλι επιτυχημένη, ενώ και φέτος τη διοργάνωση είχε η Ελληνική Λέσχη Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.).

Μετά από 40 χρόνια, ο αγώνας που περιλαμβάνεται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων (2ος αγώνας), έδειξε φέτος πως θεμελιώνει τη θέση του ως μια σημαντική αγωνιστική συνάντηση της σεζόν, έχοντας ως πλεονέκτημα το γεγονός ότι ουσιαστικά βρίσκεται μέσα στην Αθήνα, με αποτέλεσμα να προσελκύει το ενδιαφέρον των φίλων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και όχι μόνο.

Ο αγώνας της Κυριακής αποτέλεσε την κορύφωση ενός αγωνιστικού διημέρου που χαρακτηρίστηκε από εξαιρετικές επιδόσεις και μάχες για τη νίκη σε πολλές Ομάδες και Κλάσεις, ανάμεσα στους 96 οδηγούς που ξεκίνησαν.

Ο απόλυτος χρόνος της ημέρας στη διαδρομή των 5,5 χιλιομέτρων που περιλάμβανε δύο αγωνιστικά σκέλη, σημειώθηκε από τον Μάριο Ηλιόπουλο (Ford Fiesta WRC, FST), που είχε δείξει από τις Χρονομετρημένες Δοκιμές τις διαθέσεις του και επικράτησε στην Κατηγορία Formula Saloon, καθώς και στην Κλάση Formula Saloon Turbo. Ως γνωστόν, στα αποτελέσματα των αγώνων ανάβασης δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, αλλά κατάταξη των επιμέρους Ομάδων και Κλάσεων. Στην Κατηγορία Formula Saloon λοιπόν, το νικητή ακολούθησε ο Νίκος Γκίκας (VW Golf 4, FST2) που επικράτησε και στη Formula Saloon Turbo 2, ενώ στην τρίτη θέση της Formula Saloon, μιας κατηγορίας με πολύ θεαματικά αυτοκίνητα, τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3, FST2). Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge, FSA) με την εντυπωσιακή "Ιταλίδα", που μαζί με το Ford Fiesta WRC του Μάριου Ηλιόπουλου, έκλεψαν τις καρδιές της πλειοψηφίας των θεατών.

 

Όλες οι Ομάδες και Κλάσεις, παρουσίασαν ξεχωριστό ενδιαφέρον. Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, Ν4) έφτασε στη νίκη χάρη στο εξαιρετικό του πρώτο πέρασμα, ενώ στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) τη στιγμή που το βάθρο διαμόρφωσε ακόμη ένας νεαρός οδηγός, ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza STI, N4). Η μάχη της ημέρας όμως δόθηκε στην Ομάδα Ν έως 2 λίτρα, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R, N3) μετά από μάχη με τον Στέλιο Πελοπίδα Κωνσταντίνου με ίδιο αυτοκίνητο, που πήρε αρχικά το προβάδισμα, με τον Φωτεινέλη να επιστρέφει στο δεύτερο σκέλος για να κατακτήσει τη νίκη με διαφορά 0,89 δευτερολέπτων. Με ακόμη μικρότερη διαφορά όμως, κρίθηκε η τρίτη θέση του βάθρου της Ν έως 2 λίτρα την οποία κατέκτησε τελικά ο Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16, N2), ο οποίος κέρδισε ταυτόχρονα την πολύ ανταγωνιστική Κλάση Ν/2. Τον Γιαννούλη ακολούθησαν στην κατάταξη οι Δημήτρης Ζερβός (Peugeot 106 S16, N2), Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS, N2), Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16, N2) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16, N2), με τον Θέο να απέχει μόλις 1 δευτερόλεπτο από τον νικητή, στοιχείο ενδεικτικό του υψηλού επιπέδου όλων των οδηγών.

Στην Ομάδα Α, η νίκη πέρασε στα χέρια του Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8) που είχε τον έλεγχο σε όλο τον αγώνα. Δεύτερος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A8), ενώ τρίτος ήταν ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo, A6) ο οποίος με αυτή την επίδοση, κέρδισε την Ομάδα Α έως 2 λίτρα, έχοντας διαφορά μόλις 0,48 δευτερολέπτων από τον Σπύρο Βοργιά, που ακολούθησε. Στο βάθρο των δικίνητων της Ομάδας Α, τους συνόδευσε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi, A7) που επικράτησε στην Κλάση του. Όσον αφορά στην Ομάδα Ε, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500, E12Δ) κατέκτησε τη νίκη, εμπρός από τους Βασίλη Ντέρμα (BMW M3, Ε12Δ) και Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX, E10). Ο Βασιλειάδης, με αυτή την επίδοση κατέκτησε τη νίκη στην Ε έως 2 λίτρα, τερματίζοντας εμπρός από τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort, E11) και τον Γιώργο Μαραβέλια (BMW E30, E11).

Τη μερίδα του λέοντος όσον αφορά στις συμμετοχές της Ανάβασης Διονύσου, κατείχε η Κατηγορία των Ιστορικών, που… εφοδίασε την Ανάβαση Διονύσου με 25 αυτοκίνητα, προκαλώντας θαυμασμό στους νεότερους και νοσταλγία στους παλαιότερους φίλους των αγώνων αυτοκινήτου που βρέθηκαν στις φυσικές κερκίδες της διαδρομές. Ταχύτερος επί διημέρου ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2-C3) που έφτασε στη νίκη, ακολουθούμενος από τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS 2000, 3-D3) και Ανδρέα Καροτσιέρη (Porsche 911, 2-C5) οι οποίο διαμόρφωσαν το βάθρο των νικητών. Αξίζει να σημειώσουμε, πως στην Ανάβαση αθλοθετήθηκαν και 3 Κύπελλα με ιδιαίτερη σημασία. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. σε συνεργασία με την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (Α.Λ.Α.) προκήρυξαν Κύπελλο για τον ταχύτερο οδηγό της Α.Λ.Α. στην Ανάβαση, που ήταν τελικά ο Ανδρέας Ντόφης, με σκοπό να τιμηθεί η μνήμη της Καίτης Κυρίτση, ενός ανθρώπου που έφυγε πρόσφατα από κοντά μας, έχοντας όμως προσφέρει πολλά στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Επιπλέον, τιμήθηκε η Μαρία Νικολοπούλου (BMW 2002, 2-C3) ως η μοναδική γυναίκα που συμμετείχε στην Ανάβαση, καθώς και ο παλαιότερος οδηγός που έλαβε μέρος στο αγωνιστικό ραντεβού, ο βετεράνος Γιώργος Μάγγελ (Suzuki Swift, 4-E1).

Νικητές Κλάσεων

Ν2: Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16)

Ν3: Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R)

Ν4: Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Α5: Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris)

Α6: Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS)

Α7: Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi)

Α8: Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)

Ε10: Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX)

Ε11: Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort ΜΚ ΙΙ)

Ε12: Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC)

FST2: Νίκος Γκίκας (VW Golf 4)

FSA: Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge)

Ιστορικά:

Κατηγορία C: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600)

Κατηγορία D: Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000)

Κατηγορία Ε: Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος (Mazda 323 GTX)

Δηλώσεις πρωταγωνιστών

Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC, FST) - Νικητής Formula Saloon

"Ο Διόνυσος είναι μια ωραία, συναρπαστική Ανάβαση που έχει μεγάλη ιστορία, καθώς τη θυμάμαι από τότε που ήμουν μικρό παιδί, πριν από περίπου 40 χρόνια και χαίρομαι που δίνεται η ευκαιρία να ξαναζωντανέψει για δεύτερη χρονιά. Για πρώτη φορά δοκιμάσαμε εδώ το Ford Fiesta WRC, ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο που αγαπάει ο κόσμος, καθώς στο τελευταίο δημοψήφισμα μου ζήτησαν αντί για το Audi, να τρέξω με το Fiesta. Είμαστε ευχαριστημένοι γενικά και νομίζω ότι ο χρόνος μας είναι αρκετά καλός. Εύχομαι οι αγώνες, που υποφέρουν στην Ελλάδα, να ξαναζωντανέψουν όχι μόνο στο Διόνυσο, αλλά σε κάθε μεριά της χώρας".

Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500, E12Δ) - Νικητής Ομάδας Ε

"Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, καθώς σε σύγκριση με πέρυσι, η διαδρομή είχε καλύτερο κράτημα. Κατεβάσαμε το προσωπικό μας ρεκόρ από 2:29 σε 2:26. Το αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο και στην Κατηγορία μου δεν είχαμε κάποιο θέμα. Ο κόσμος ήταν πολύς και όλα πήγαν καλά".

Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, A8) - Νικητής Ομάδας Α

"Ενθουσιάστηκα από τον κόσμο. Τη διαδρομή την γνωρίζαμε από πέρυσι και είναι ξεχωριστή. Πρόκειται για μια Ανάβαση που αρέσει σε όλους τους οδηγούς, γιατί είναι πάρα πολύ γρήγορη. Οι χρόνοι είναι συναρπαστικοί και το αυτοκίνητο θέλει καλό στήσιμο. Ο συναγωνισμός ήταν καλός, εμείς κερδίσαμε και ευχαριστώ όλη την ομάδα."

Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) - Νικητής Ομάδας Ν

"Συγχαρητήρια και στο Σταμάτη που είναι άξιος αντίπαλος. Χαίρομαι που μετά από 2 πρωταθλήματα Ανάβασεων, έχω έναν τόσο ανταγωνιστικό αντίπαλο. Η Ανάβαση ήταν αρκετά δύσκολη, γιατί είναι πολύ πατημένη και κάθε λάθος στοιχίζει. Ευχαριστούμε τους θεατές για την παρουσία τους. Συγχαρητήρια στην οργάνωση και σε όλους."

Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX, E10) - Νικητής Ε έως 2 λίτρα

"Όλα πήγαν πάρα πολύ ωραία. Φοβήθηκα λίγο τον καιρό σήμερα μη μας τα χαλάσει, αλλά όλα πήγαν πολύ καλά. Το αυτοκίνητο δούλεψε τέλεια, χωρίς κανένα πρόβλημα. Σε σχέση με πέρυσι, ήμουν σχεδόν 10 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος. Ο αγώνας διεξάγεται πολύ κοντά στην Αθήνα και αυτό μου αρέσει. Αν και αρχικά με φόβισε, τελικά είναι πάρα πολύ ωραία, καθώς είναι η μόνη Ανάβαση που κινούμαστε τόσο γρήγορα. Εύχομαι να γίνει θεσμός και να διεξάγεται εδώ κάθε χρόνο".

Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2-C3) - Νικητής Ιστορικών

"Ο αγώνας ήταν ωραίος για εμένα τελικά. Έκανα καλό χρόνο, δεν είχαμε καμία ζημιά και είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα".

Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R, N3) - Νικητής Ν έως 2 λίτρα

"Ήταν ένα πολύ ανταγωνιστικό Σαββατοκύριακο μέχρι το τέλος. Από χθες όλα κύλησαν καλά, ενώ εμείς είχαμε αρκετή κόντρα στη Ν έως 2 λίτρα και στη Ν3, καθώς είχαμε καινούργιες συμμετοχές και ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πάρα πολύ. Σήμερα στο πρώτο σκέλος του αγώνα, η διαφορά ήταν στα 0,24 δευτερόλεπτα με εμένα στη δεύτερη θέση. Στο δεύτερο σκέλος πήγαμε καλύτερα, ανεβάσαμε ρυθμό και φτάσαμε στη νίκη. Θα συμμετάσχουμε σε όλο το Πρωτάθλημα και ελπίζω να πάμε εξίσου καλά στη συνέχεια, κάτι που εύχομαι και για όλα τα παιδιά, ώστε να έχουμε ένα ανταγωνιστικό Πρωτάθλημα".

Η Οργανωτική Επιτροπή της Ανάβασης είχε την αμέριστη συμπαράσταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Μαραθώνα (Κ.Ε.Δ.Μ.Α.) ήταν Συνδιοργανωτής του γεγονότος, το οποίο είχε την Αιγίδα του Δήμου Μαραθώνα και την υποστήριξη της Κοινότητας Νέας Μάκρης και της Ένωσης Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Δήμου Μαραθώνα.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Χάρτης: Που ζούνε οι περισσότερες γυναίκες στην Ευρώπη

Ποιες είναι οι ελάχιστες χώρες όπου οι άνδρες έχουν "το πάνω χέρι". Πως διαμορφώνονται οι ισορροπίες στην Ελλάδα και πόσο έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση 

Πριν από όλα ήταν το 'Comfuzio'

Το ‘Ράδιο Αρβύλα’ επέστρεψε για 11η σεζόν και εμείς θυμόμαστε την πρώτη εμφάνιση τους στην ΕΡΤ3.

Σάλμα Χάγιεκ: Ο Γουάινσταϊν με ανάγκασε να κάνω λεσβιακή σκηνή

Η ηθοποιός έγραψε κείμενο στο οποίο περιγράφει τον τρόπο που ο Γουάινσταιν προσπάθησε να την εξευτελίσει αποκαλώντας τον "τέρας" με μακιαβελικές συμπεριφορές

Ο Θωμάς Ζάμπρας έπαθε σοκ με το κεμπάπ όταν ήρθε στην Αθήνα

Επίσης, δεν τρελαίνεται για τη θάλασσα και δεν αντέχει τη ζέστη.

Μετά το πορνό τι; Εννέα πορνοστάρ αποκαλύπτουν πώς συνέχισαν την καριέρα τους

Υπάρχει... ζωή μετά το πορνό; Προφανώς και ναι, αν και δεν είναι πάντα εύκολη ή στρωμένη με ροδοπέταλα. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν πρώην πορνοστάρ που έκαναν "στροφή" στην καριέρα τους, έχοντας κλείσει τον κύκλο του σε μία απαιτητική όσο και αμείλικτη βιομηχανία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24