MOTORSPORTS

Με νέο look & εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα ο Hamilton στη Monza

Με νέο look & εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα ο Hamilton στη Monza

Κλέβει την παράσταση ο Πρωταθλητής, εντός και εκτός πίστας...

Με ανανεωμένη εμφάνιση ο Lewis Hamilton κεντρίζει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας στην Ιταλία. Με βαμένο ξανθό μαλλί ο Βρετανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κλέβει την παράσταση και βρίσκεται στο επίκεντρο.

Και για όσους ξαφνιάστηκαν με την επιλογή του, ο ίδιος εξηγεί: “ Βρίσκομαι σε μια πολύ πειραματική φάση της ζωής μου. Μου αρέσει να παίρνω ρίσκα, μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα είτε αυτά έχουν να κάνουν με το στυλ, είτε με εστιατόρια είτε με οτιδήποτε άλλο. Ήμουν στο κομμωτήριο και σκέφτηκα: 'θα το δοκιμάσω. ας το κάνουμε'”.

Πέρα από αυτό όμως ο πιλότος της Mercedes κλέβει τις εντυπώσεις και με τον τρόπο που έχει επιλέξει για να μετακινείται επί ιταλικού εδάφους. Μια εντυπωσιακή ιταλική δίτροχη κατασκευή τον συντροφεύει στις διαδρομές του από και προς την πίστα.

Πρόκειται για την MV Agusta Brutale Dragster 800 RR, μια μοτοσυκλέτα εκρηκτική τόσο σε εμφάνιση όσο και σε επιδόσεις. Ένα πραγματικό street fighter με κορυφαία χαρακτηριστικά, εξαρτήματα αιχμής και ριζοσπαστικές επιλογές σχεδιασμού. Ένας συνδυασμός που δεν αφήνει περιθώρια για συμβιβασμό.

Καθορίζοντας μια κατηγορία από μόνη της, η Dragster RR συμβολίζει την επιστροφή στις παραδοσιακές αξίες, προσφέροντας οδηγικές συγκινήσεις μέσα από μια πληθωρική κατασκευή, φτιαγμένη με προσοχή σε κάθε της σχεδιαστική λεπτομέρεια. Μια μοτοσυκλέτα τεχνολογικής υπέρβασης, που ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα.

Κι αν αναρωτιέστε γιατί ο Hamilton επέλεξε μια MV Agusta, η απάντηση είναι απλή: γιατί από το 2014 η Mercedes AMG εξαγόρασε το 25% της ιταλικής MV Agusta ακολουθώντας την τάση της εποχής που θέλει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να στρέφουν έχουν το ενδιαφέρον τους προς τις μοτοσυκλέτες. Όχι προς οποιοδήποτε brand name αλλά προς premium μάρκες, όπως έκανε άλλωστε και η Audi με την εξαγορά της Ducati.

Με νέο look & εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα ο Hamilton στη Monza

Ας δούμε όμως αναλυτικά τα κυριότερα χαρακτηριστικά της Dragster 800 RR:

. Τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 798 κ.εκ. με αντίστροφα περιστρεφόμενο στρόφαλο και αφαιρούμενο 6τάχυτο κιβώτιο.

. Διάμετρος χ διαδρομή 79χ54,3mm.

. Ισχύς 140 Hp στις 13.100 σ.α.λ., ροπή 86 Nm στις 10.100, «κόφτης» στις 13.200.

. Βάρος 168kg.

. Mikuni Ride By Wire με 4 ρυθμίσεις (Sport, Normal, Race & Custom), εγκέφαλος Eldor EM 2.0.

. Τεχνολογία MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System).

. EAS 2.0 (Electronically Assisted Shifting) με υποβοήθηση και στο κατέβασμα των ταχυτήτων.

. Ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης 8 επιπέδων με δυνατότητα πλήρους απεμπλοκής.

. Υβριδικό πλαίσιο από σωληνωτό χαλύβδινο χωροδικτύωμα και υψηλής στρεπτικής ακαμψίας αλουμινένιες δοκούς.

. Μονόμπρατσο πίσω ψαλίδι, με πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ Sachs.

. Ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm, με αλουμινένιες πλάκες και επικάλυψη DLC (Diamond Like Carbon).

. Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού CRC.

. Αγωνιστικού τύπου φρένα Brembo, με ακτινικές δαγκάνες και απενεργοποούμενο ABS (όλα στάνταρ εξοπλισμός).

. Χειροποίητες λευκές ή μαύρες ακτινωτές αλουμινένιες ζάντες.

. Ελαστικά DIABLO Rosso II 120/70-17 και... 200/50-17.

Διαβάστε περισσότερα στο CAR and Driver

Monza 5/9/1970: Όταν "έφυγε" ο Jochen Rindt (VIDEO)

GP Ιταλίας - FP2: Κυρίαρχες οι Mercedes

GP Ιταλίας - FP1: Hamilton χωρίς αντίπαλο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ