MOTORSPORTS

Κυριαρχία Καρπάνων!

Κυριαρχία Καρπάνων!

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, αποσπώντας τα θετικά σχόλια των οδηγών. Νικητές αναδείχθηκαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X R4.

Με κέντρο τα Αθίκια Κορινθίας πραγματοποιήθηκε ο πέμπτος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ, το 5 ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ).

Η αναμενόμενη «κόντρα» για την κορυφή δεν έγινε τελικά, ωστόσο δεν έλειψαν οι μονομαχίες για τις πιο πίσω θέσεις που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Ο καιρός έκανε το χατίρι οδηγών, θεατών και οργανωτών με την ηλιοφάνεια και τη συννεφιά να εναλλάσσονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Κυρίαρχοι ήταν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X R4) που τέθηκαν επικεφαλής από την πρώτη ειδική διαδρομή και …δεν κοίταξαν πίσω τους. Βέβαια, το δίδυμο από την Πάτρα δεν έκανε ένα απροβλημάτιστο Φθινοπωρινό Ράλλυ, καθώς αντιμετώπισε για άλλον έναν αγώνα πρόβλημα με τα διαφορικά, ωστόσο δεν του στοίχισε και δικαίως ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας και τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Το καλύτερό τους αποτέλεσμα σε αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος πέτυχαν οι "Αμερικάνος"-Παναγιώτης Κουκλιαμπής με το Mitsubishi Lancer Evo IX που κινήθηκαν ταχύτατα στις ειδικές της Κορινθίας. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι «Mider»-Μαριάννα Φαρμάκη με Subaru Impreza που επανεμφανίστηκαν στην άσφαλτο και τα κατάφεραν περίφημα. Μάλιστα, στο τελευταίο κομμάτι της ειδικής διαδρομής του Άγιου Ιωάννη αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα, χωρίς εν τέλει να τους κοστίσει κάποια θέση στη γενική. Για μόλις μισό δευτερόλεπτο έμειναν εκτός βάθρου οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII) που ξεκίνησαν νωχελικά, ανέβασαν όμως πολύ γρήγορα ρυθμό και εντυπωσίασαν με την εμφάνισή τους, σε έναν από τους καλύτερους αγώνες τους, όπως οι ίδιοι δήλωσαν.

Εκτός από την τέταρτη θέση στη γενική, οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2 απέδειξαν πως είναι ανταγωνιστικοί και στην άσφαλτο, ολοκληρώνοντας στην κορυφή στη δικίνητη κατηγορία και στη Λάρισα θα διεκδικήσουν τον τίτλο. Πέμπτοι τερμάτισαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza STi R4), που ανέβηκαν μία θέση στην Power Stage, αν και ταλαιπωρήθηκαν με τα διαφορικά. Οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza STi N12) ακολούθησαν, εμπρός από τους έβδομους και δεύτερους στην F2, Γιώργο Κοπανάκη-Χρήστο Φαρμάκη (Opel Corsa S1600). Οι Διονύσης Τροβάς- Γιάννης Κόλλιας με το «σκληρό», όπως δήλωσε ο οδηγός, BMW M3 ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση, με τους ένατους Παντελή Τζικόπουλο-Παναγιώτη Πανταζόπουλο (Ford Escort MKII) να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην F2. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Αθανασόπουλος – Ανδρέας Ανδριόπουλος (Peugeot 205 Rallye). Με αντεπίθεση διαρκείας, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Peugeot 206 Kit Car) θριάμβευσαν στη C5, ενώ στη C6, οι Γιώργος Μπάσδελης-Παναγιώτης Δούρδουμας (Nissan Micra K12) ήταν οι ταχύτεροι.

Μεγάλοι άτυχοι ήταν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που εγκατέλειψαν στα πρώτα μέτρα της εναρκτήριας διαδρομής του αγώνα, από άξονα, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να περάσουν στην κορυφή του Πανελληνίου πρωταθλήματος. Άδοξο τέλος για τους Στέλιο Χαλδαίο-Κωνσταντίνο Σαμαρά (Citroen C2 R2) που κατάφεραν να σκαρφαλώσουν μέχρι και την τρίτη θέση γενικής, όταν εγκατέλειψαν από ντίζα συμπλέκτη.

Από τα 33 πληρώματα που εκκίνησαν, τερμάτισαν τα 25. Τελευταία στροφή του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ είναι το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας που έχει ως έδρα τη Λάρισα και θα διεξαχθεί στις 14 και 15 Οκτωβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ