MOTORSPORTS

Γιατί η KAMAZ είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του Dakar

Γιατί η KAMAZ είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του Dakar

Ο λόγος που η KAMAZ είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του Dakar. Tα μυστικά του πιο πετυχημένου κατασκευαστή στην κατηγορία των φορτηγών.

Τα φορτηγά της KAMAZ για το Rally Dakar θυμίζουν... τανκ και οι Ρώσοι προετοιμάζονται με στρατιωτική πειθαρχία και αφοσίωση ενόψει της πρόκλησης και των εμποδίων που θα συναντήσουν στη Νότια Αμερική, με το πεδίο εκπαίδευσής τους να βρίσκεται στο Καζακστάν.

Επικεφαλής του προγράμματος είναι ο "Τσάρος" Vladimir Chagin: επτά φορές νικητής του Dakar ως οδηγός και τώρα επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας (KAMAZ Master) που επιβλέπει τις τρεις εργοστασιακές συμμετοχές. Κάθε φορτηγό της KAMAZ, εφοδιάζεται με έναν θηριώδη V8 κινητήρα 17.2 λίτρων που αποδίδει περί τους 730 ίππους!

« Να προπονείσαι σκληρά για να μάχεσαι με άνεση, έλεγε ο τελευταίος στρατηγός της Ρωσικής Αυτοκρατορίας, ο Alexander Suvorov. Προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τη συμβουλή του», σημειώνει ο Chagin.

« Αυτό σημαίνει πως κάνουμε την προετοιμασία μας όσο γίνεται πιο έντονη, επιλέγουμε τις πιο μεγάλες σε μήκος διαδρομές και μάλιστα με το μέγιστο δυνατό βαθμό δυσκολίας, ώστε να δούμε πώς θα τα καταφέρουν τα φορτηγά μας. Άρα οι οδηγοί μας αλλά και οι πλοηγοί, έχουν πολλή δουλειά».

Ο Suvorov φημολογείται πως δεν είχε χάσει ποτέ μάχη, πως είχε παραμείνει αήττητος σε 60 συγκρούσεις. Είχε γράψει και βιβλίο σχετικά, με τίτλο: « Η επιστήμη της νίκης».

Με 13 νίκες στο Rally Dakar στο ενεργητικό της, η KAMAZ που αποτελεί τον μεγαλύτερο κατασκευαστή φορτηγών στη Ρωσία, φαίνεται πως ακολουθεί με επιτυχία τα βήματά του.

Τα πανίσχυρα φορτηγά της KAMAZ είναι προηγμένης τεχνολογίας αγωνιστικά οχήματα, τα οποία οι οδηγοί πρέπει να κατά τη διάρκεια του αγώνα να προσέχουν.

Για το 2016, υπάρχουν αναβαθμίσεις στα συστήματα πέδησης και πλοήγησης, ενώ ο πανίσχυρος κινητήρας αποδίδει μερικούς επιπλέον ίππους. Επίσης, έχει εξελιχθεί το σύστημα μετάδοσης καθώς και το σύστημα κατανομής ροπής.

Ο Eduard Mardeev, νικητής του Rally Dakar το 2013 (η KAMAZ είναι αήττητη έκτοτε) εξηγεί: « Το αποτέλεσμα των αναβαθμίσεων είναι πως φορτηγό μας είναι πιο ευκολοδήγητο, πράγμα πολύ σημαντικό στο υψηλού υψομέτρου τερέν που θα αντιμετωπίσουμε. Συνολικά, θα έλεγα πως το όχημά μας είναι αυτή τη στιγμή δύο βήματα μπροστά σε σχέση με το περσινό».

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Εκτός WRC η Citroen το 2016!

WRC 2016: Με 14 αγώνες το πρόγραμμα

Ο Έλληνας της Toyota & οι προετοιμασίες των εργοστασίων ενόψει 2017 (VIDEO)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ