FIRST DRIVE: Mercedes GLE & GLE coupe 2015

FIRST DRIVE: Mercedes GLE & GLE coupe 2015

Με μια μεγάλης έκτασης και προσεγμένη εκδήλωση, η Mercedes - Benz, παρουσίασε στους εκπροσώπους του παγκόσμιου ειδικού Τύπου, τις εκδόσεις της GLE.

Τούτο το μοντέλο έρχεται ως διάδοχος της Μ class και έρχεται με φιλοδοξίες μεγάλες, αλλά απολύτως δικαιολογημένες, παρά το γεγονός ότι ο προκάτοχος είχε προλάβει να πουλήσει 1,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα μέσα σε κάτι περισσότερο από 17 χρόνια.

Τεχνολογίες αιχμής, υβριδικές προτάσεις, τετρακίνηση και στην κορφή το δυναμικό αρκτικόλεξο AMG δίνει την πλήρη εικόνα του πόσο υπολογίζει το Γερμανικό εργοστάσιο τη συγκεκριμένη σειρά, που παράγεται και σε έκδοση coupe.

Σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας ανάμεσα σε Γερμανία και Αυστρία οδηγήσαμε τις GLE, αλλά παράλληλα είχαμε την ευκαιρία για μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα γνωριμία με τις ακραίες δυνατότητες του μοντέλου εκτός δρόμου.

 

H GLE θα παράγεται με μια γκάμα ανάμεσα σε τρεις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, από 204 ίππους της έκδοσης των 2.143 κυβ. εκ. έως τους 258 της V6 των 2.987 κ.εκ., αλλά και έξι βενζινοκίνητες εκδόσεις από 333 ίππους και 2.996 κυβ. εκ. των V6 κινητήρων έως τους 585 ίππους των θηριωδών V8 με την φροντίδα της AMG η Mercedes καλύπτει πλήρως τη σειρά.

Σε όλα αυτά να αναφερθεί και η νέα GLE 500 e 4MATIC με υβριδική τεχνολογία, που πέρα από τους 333 ίππους του V6 κινητήρα έχει και το ηλεκτρικό μοτέρ που παράγει 116 ίππους και 340 NM ροπής ικανά να κινήσουν αθόρυβα τα 2.465 κιλά του συνολικού βάρους της μέσα σε αστικές συνθήκες.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις φέρουν επτατάχυτα G-TRONIC PLUS κιβώτια, ενώ οι πετρελαιοκίνητες 9τάχυτα G-TRONIC.

H GLE coupe με μια πετρελαιοκίνητη έκδοση των 258 ίππων και τέσσερις βενζινοκίνητες. Με κορυφαίες τις δυο από την AMG.

 

Οι τεχνικοί τονίζουν επίσης, την παρουσία της αερανάρτησης είτε ως βασικό εξοπλισμό, είτε ως έξτρα, εξαρτάται από το μοντέλο, η οποία επιτρέπει το χαμήλωμα του αυτοκινήτου έως 25 χιλιοστά σε σχέση με την επιφάνεια του δρόμου, στο πρόγραμμα sport plus.

Μιλώντας για προγράμματα υπάρχουν αρκετές επιλογές που θα βοηθήσουν τον χειριστή να κινηθεί αποτελεσματικά ανάλογα με τις συνθήκες των δρόμων, ή εκτός δρόμων, όπου σε μια GLE 400, της οποίας η μόνη αλλαγή ήταν τα ελαστικά χώματος, νιώσαμε δια ζώσης τις μεγάλες δυνατότητες.

 

Καταρρίχηση ή αναρρίχηση σε μονοπάτια με κλήση έως 70%, κίνηση σε δρόμο με κλίση έως 26 % κατά το διαμήκη άξονα, φαίνονται παιχνίδι με τη χρήση των αντίστοιχων προγραμμάτων και βοηθημάτων. Όπως και πέρασμα λάκκων με μεγάλη καταβύθιση όπου καταλαβαίνεις πόσο αποτελεσματικά συνεργάζονται ανάρτηση και διαφορικά. Κι' όλα αυτά με τέσσερα άτομα στην κάμπινα.

Περισσότερα στην έντυπη έκδοση του Car and Driver.

Διαβάστε περισσότερα στο Car and Driver

Τα "σπάει" η McLaren με το κλειστό κόκπιτ!

ΔΟΚΙΜΗ: Skoda Fabia 1.2 TSI 110 PS

ΔΟΚΙΜΗ: SEAT Leon 1.2 TSI 110 PS

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

Πέθανε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

Σε ηλικία 99 ετών έφυγε από τη ζωή ο πρώην πρωθυπουργός και πατέρας του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης

10 λόγοι που το κορίτσι σου φωνάζει στο κρεβάτι

(Και μάλιστα,περισσότερη από σένα) Πριν παρεξηγηθείς, να πούμε ότι δεν το λέμε εμείς, αλλά οι επιστήμονες.

Μέρκελ: Η Ευρώπη δεν μπορεί να βασίζεται στους συμμάχους της

"Πρέπει να αγωνιστούμε μόνοι μας για το μέλλον μας, για τη μοίρα μας ως Ευρωπαίοι", δήλωσε η Γερμανίδα καγκελάριος μετά τις συνόδους του ΝΑΤΟ και της G7 και την επικριτική θέση και αντίθεση του Αμερικανού προέδρου σε πολλά ζητήματα

Ποιο θέλουμε να είναι το γυναικείο ρόστερ του επόμενου Survivor;

Ότι είχε να μας δείξει αυτό το Survivor, το έχει ήδη κάνει. Το ερώτημα είναι τι επίπτωση θα έχει στο ρόστερ -ειδικά το γυναικείο- του επόμενου.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24