ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Προκαλεί δέος η Ελάτεια...

Προκαλεί δέος η Ελάτεια...

Τα πληρώματα του Ακρόπολις πήραν μια πρώτη γεύση από την μήκους 33,86 χιλιομέτρων ειδική.

Η πρώτη μέρα των αναγνωρίσεων περιελάμβανε μεταξύ άλλων και πέρασμα από την θηριώδη ειδική διαδρομή Ελάτεια - Καρυά μήκους 33,86 χιλιομέτρων. Οι περισσότεροι αναφέρθηκαν με δέος στην ειδική τονίζοντας πως καλό θα είναι να μην διεξαχθεί υπό βροχή καθώς οι έτσι κι αλλιώς δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες θα γίνουν εξοντωτικές για τους ίδιους και τα αυτοκίνητα.

Το πρόγραμμα της Τετάρτης περιελάμβανε πέρασμα από τις 3 ειδικές που θα διεξαχθούν την Κυριακή 8/5 (EKO Racing Ελευθεροχώρι, SEAJETS Ρεγκίνι, Ελάτεια-Καρυά).

Ας δούμε τι δήλωσαν ξένοι αλλά και Έλληνες συμμετέχοντες...

1) KAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw (FORD Fiesta R5)

« Η Ελάτεια είναι μια ειδική διαδρομή-τέρας. Δεν είναι η μεγαλύτερη που έχω δει στη ζωή μου, ωστόσο θα είναι μια καταστροφή για το πλήρωμα, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Τα τελευταία 10 χιλιόμετρα έχουν πολλές στροφές και αν είσαι κουρασμένος, μπορούν να γίνουν πολύ δύσκολα, αφού άλλωστε πρόκειται για την τελευταία διαδρομή του σκέλους. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος περί τίνος πρόκειται, αν δεν την οδηγήσει. Δεν είναι καθόλου εύκολη, ειδικά αν οδηγεί κάποιος σε αυτή για πρώτη φορά. Παρόλα αυτά διασκεδάζουμε, αφού αυτή είναι μια πολύ καλή εμπειρία για εμάς».

2) LUKYANUK Alexey - KAPUSTIN Roman (FORD Fiesta R5)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ όμορφες, τεχνικές και ενδιαφέρουσες οδηγικά. Η μεγάλη ειδική διαδρομή είναι πολύ ψυχαγωγική στο δεύτερο μέρος, όμως το πρώτο μέρος δεν είναι ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου, αφού δε διαθέτουμε αυτοκίνητο απόδοσης 600 ίππων και δε συμμετέχουμε στο Pikes Peak. Οι σημειώσεις είναι πολύ σημαντικές, ιδιαίτερα σε αυτήν τη διαδρομή».

3) TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel (SKODA Fabia R5)

« Θα είναι καλύτερο να μη βρέξει. Οι ειδικές διαδρομές είναι δύσκολες και σκληρές, όμως αυτή είναι η φύση του Ράλι Ακρόπολις και κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο».

4) BOTKA David - SZELES Peter (CITROEN DS3 R5)

« Οι ειδικές διαδρομές και ιδιαίτερα η τελευταία, έχουν πολλές στροφές. Σε ορισμένα σημεία είναι καλές, ενώ υπάρχουν άλλα σημεία με πολλές και μεγάλες πέτρες. Όταν το οδόστρωμα είναι στεγνό όλα είναι καλύτερα. Αν βρέξει οι ειδικές διαδρομές θα γίνουν πολύ δύσκολες».

6) JEETS Raul - TOOM Andrus (SKODA Fabia R5)

« Δεν έχω ξαναδεί ειδική διαδρομή σαν την Ελάτεια, με τόσες στροφές και πέτρες. Η ταχύτητα και ο ρυθμός συνολικά, αλλάζουν διαρκώς. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, γιατί υπάρχουν πολλά σημεία όπου μπορεί να σπάσει το αυτοκίνητο. Η πρώτη ειδική είναι γρήγορη σε σημεία και θέλω πραγματικά να οδηγήσω σε αυτούς τους δρόμους».

7) DELLA CASA Federico - POZZI Domenico (PEUGEOT 208 T16)

« Οι δύο πρώτες ειδικές διαδρομές είναι καλές. Όσον αφορά την Ελάτεια, μου αρέσει το πρώτο κομμάτι, όμως στη συνέχεια υπάρχουν πολλές αργές στροφές που δε μου αρέσουν».

8) KASPERCZYK Tomasz - SYTY Damian (FORD Fiesta R5)

« Η Ελάτεια είναι πολύ σκληρή, ενώ ταυτόχρονα είναι η μεγαλύτερη που έχω βρεθεί σε όλη μου την καριέρα. Υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις σε αυτήν και αν έχουμε καλή αίσθηση κατά τη διάρκεια του αγώνα, τότε όλα θα είναι φανταστικά».

9) ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος - ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ Ηλίας (SKODA Fabia R5)

« Η κατάσταση των ειδικών διαδρομών είναι πολύ καλή και δε νομίζω να αλλάξει προς το χειρότερο. Το οδόστρωμα είναι πολύ καλό και έχει σφίξει, ιδιαίτερα μετά τα περάσματα των αυτοκινήτων σήμερα. Φυσικά οι ειδικές διαδρομές είναι σχετικά σκληρές, όμως αυτή είναι η φύση του Ράλι Ακρόπολις».

10) KOLTUN Jaroslaw - PLESKOT Ireneusz (FORD Fiesta R5)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ καλές, αργές και με αρκετές στροφές. Η Ελάτεια είναι πολύ μεγάλη σε μήκος και σίγουρα απαιτεί πολλή δουλειά».

11) SIRMACIS Ralfs - SIMINS Arturs (SKODA Fabia R5)

« Η Ελάτεια είναι πολύ πολύ μεγάλη, πολύ στενή και νιώθαμε σαν να μην τελείωνε ποτέ. Σε αυτήν μπορείς να κερδίσεις ή να χάσεις τον αγώνα. Οι άλλες δύο ειδικές διαδρομές είναι καλές».

14) SCATOLLON Giacomo - ZANIN Paolo (MITSUBISHI Lancer EVO IX)

« Η ανάμιξη γρήγορων και αργών κομματιών καθιστά τις ειδικές διαδρομές πολύ δύσκολες. Οι πολλές πέτρες χρειάζονται προσοχή, καθώς το κλατάρισμα είναι πολύ εύκολο υπό αυτές τις συνθήκες. Όλες τους, αλλά ειδικά η τρίτη, είναι πολύ δύσκολες. Ο χρόνος της μεγάλης ειδικής διαδρομής θα είναι πολύ σημαντικός για το τελικό αποτέλεσμα».

17) CHUCHALA Wojciech - DYMURSKI Daniel (SUBARU Impreza WRX STI)

« Ορισμένα σημεία των ειδικών διαδρομών είναι γρήγορα και όμορφα, ενώ σε άλλα το οδόστρωμα είναι κάπως κατεστραμμένο, αν και αυτό το περιμέναμε. Έχουμε να κάνουμε πολλά αυτό το Σαββατοκύριακο και η εμπειρία θα είναι ωραία. Όλα πηγαίνουν καλά».

18) RANGA Peter - BAN Viktor (MITSUBISHI Lancer EVO IX)

« Κάποια σημεία είναι πολύ σκληρά, όμως οι διαδρομές που κάναμε σήμερα που αρέσουν γενικά. Ελπίζω να είμαστε γρήγοροι εδώ, αφού ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε στο βάθρο της κατηγορίας».

20) BOSTANCI Murat - VATANSEVER Onur (FORD Fiesta R2)

« Μου άρεσαν όλες οι ειδικές διαδρομές που κάναμε σήμερα. Φυσικά κάποια σημεία τους είναι σκληρά, όμως το Ακρόπολις έχει υπάρξει και πιο σκληρό στο παρελθόν. Μου αρέσουν τόσο τα γρήγορα όσο και τα αργά κομμάτια τους».

21) PIENIAZEK Lukasz - MAZUR Przemyslaw (OPEL Adam R2)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ σκληρές, ειδικά αν οδηγείς αυτοκίνητο προδιαγραφών R2. Θα δούμε τις συνθήκες κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς έχουμε έρθει εδώ προετοιμασμένοι για το χειρότερο όσον αφορά στην κατάσταση του οδοστρώματος».

22) BESSENYEY Zoltan - BERENDI David (RENAULT Clio RS)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι καλύτερες από όσο τις περίμενα. Φυσικά το οδόστρωμα είναι πιο σκληρό σε σύγκριση με εκείνο των ειδικών διαδρομών στο Λουτράκι. Η οργάνωση όμως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, αφού βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση. Η Ελάτεια είναι υπερβολικά μεγάλη».

24) "IΑΒΕΡΗΣ JUNIOR" - ΚΟΛΤΣΙΔΑΣ Σπύρος (MITSUBISHI Lancer EVO IX)

« Το Ελευθεροχώρι είναι πολύ ωραίο και γρήγορο ως τη λίμνη, ενώ μετά γίνεται πραγματική Ακροπολική διαδρομή, με πολλές πέτρες που την καθιστούν υποψήφια να προκαλέσει ζημιές. Το Ρεγκίνι είναι ωραίο, τεχνικό και γρήγορο, με λίγα δύσκολα σημεία, ενώ προς τον τερματισμό γίνεται δύσκολο, με κατηφορικό και γλιστερό οδόστρωμα που μπορεί να βγάλει διαφορές. Η Ελάτεια θα βγάλει μεγάλες διαφορές, αφού πέραν των υπολοίπων το πρώτο κομμάτι δεν είναι τόσο φαρδύ όσο φαίνεται. Η σωστή αγωνιστική γραμμή είναι μία, με αποτέλεσμα ουσιαστικά ο δρόμος να είναι πιο στενός από όσο νομίζουμε».

25) ΧΑΛΚΙΑΣ Ευθύμιος - ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κωνσταντίνος (SUBARU Impreza WRX STI)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες και έχουν πατηθεί αρκετά. Η Ελάτεια είναι λίγο κουραστική και απαιτεί διάρκεια. Το σημαντικό είναι να μη βρέξει, ώστε όλες οι διαδρομές να διατηρηθούν στην κατάσταση που βρίσκονται τώρα».

26) ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος (MITSUBISHI Lancer EVO IX)

« Οι ειδικές διαδρομές βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση. Η Ελάτεια θα είναι σκληρή και αυτό το γνωρίζουμε. Η βροχή φαίνεται πως δεν έχει επηρεάσει την κατάσταση του οδοστρώματος. Περνάμε πολύ όμορφα!».

27) ΠΑΝΤΕΛΗ Πέτρος - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κωνσταντίνος (MITSUBISHI Lancer EVO X)

« Οι ειδικές διαδρομές που κάναμε σήμερα ήταν πολύ ωραίες. Το οδόστρωμα είναι σε καλή κατάσταση, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει αργότερα, ως προς τις πέτρες που θα εμφανιστούν στο δρόμο μετά τα πρώτα αυτοκίνητα».

51) ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας (MITSUBISHI Lancer EVO IX)

« Το οδόστρωμα δεν έχει χαλάσει. Η Ελάτεια είναι κλασική διαδρομή, αφού διαθέτει απ’ όλα. Οι ειδικές διαδρομές συνολικά είναι πολύ καλές».

52) ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης - ΒΕΛΑΝΗΣ Ιωάννης (MITSUBISHI Lancer EVO IX)

« Το Ελευθεροχώρι κρατάει πολύ καλά μετά τη βροχή. Όλα πήγαν καλά σήμερα και γενικά οι ειδικές διαδρομές είναι πιο ωραίες όταν δε γλιστρούν πολύ».

53) ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος (SUBARU Impreza WRX STI N12)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες και το οδόστρωμα βρίσκεται σε πολύ κατάσταση. Όλα πήγαν καλά για εμάς σήμερα».

63) ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ Ιωάννης - ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ Χρήστος (MG ZR)

« Είμαστε ευχαριστημένοι σήμερα και ελπίζουμε να μην τα χαλάσει ο καιρός στη συνέχεια. Οι ειδικές διαδρομές είναι πανέμορφες και χαιρόμαστε πολύ που ο αγώνας επέστρεψε σε αυτή την περιοχή».

65) ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΧΑΛΑΤΣΗΣ Παναγιώτης (OPEL Corsa Super 1600)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες, η οργάνωση έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και αυτό φαίνεται από την πολύ καλή κατάσταση του οδοστρώματος. Είμαστε ευχαριστημένοι μέχρι στιγμής».

73) "PAZONEN"-ΚΟΤΡΩΝΗΣ Αποστόλης (TOYOTA Yaris)

« Οι ειδικές διαδρομές είναι φοβερές! Είναι πολύ καλοφτιαγμένες, ενώ παράλληλα ο σχεδιασμός είναι εξαιρετικός. Ειδικά την Κυριακή, ο σχεδιασμός είναι εξαιρετικός, ενώ το Σάββατο μπορεί οι απλές διαδρομές να είναι λίγο μεγαλύτερες, ωστόσο οι ειδικές διαδρομές είναι καλές συνολικά και αυτό είναι πολύ θετικό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ Car and Driver

Σε τροχιά Ακρόπολις: Οι πρώτες δοκιμές στην Οίτη
Στο Ακρόπολις με Skoda Fabia R5 o Αθανασούλας
Εκκίνηση από τις Θερμοπύλες για τα 82 πληρώματα του Ακρόπολις!
TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ