ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Κινήσεις για επιστροφή του Ακρόπολις στο WRC!

Κινήσεις για επιστροφή του Ακρόπολις στο WRC!

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος κατέθεσε στη FIA ολοκληρωμένη πρόταση για την ένταξη του "Ακρόπολις" στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του 2017.

Αυτό που πριν μερικούς μήνες φαινόταν όνειρο ανεκπλήρωτο, επιδίωξη τρελή, φαίνεται πως σήμερα συγκεντρώνει κάτι παραπάνω από πολλές πιθανότητες να πραγματοποιηθεί. Η επάνοδος του Ράλι Ακρόπολις στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Κι ενώ όλα γύρω μας συνηγορούν για μια απαισιόδοξη ματιά, κι ενώ όλα ποτήρια είναι από μισοάδεια έως άδεια, έρχεται τώρα τούτη η είδηση.

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΛΑΣ Σ. ΖΑΛΜΑΣ

Δεν θα φτιάξουν τα πράγματα, αν ξαναγυρίσει ο αγώνας μας στο Παγκόσμιο. Όχι. Δεν θα φτιάξουν τα πράγματα ούτε στο φτωχό αγωνιστικό μας σκηνικό. Όχι. Τα προβλήματά μας θα παραμείνουν, τα αδιέξοδά μας θα είναι εδώ και θα συνεχίσουμε να κάνουμε αναβάσεις με τις μισές συμμετοχές από εκείνες της δεκαετίας του '60 ή του '70.

Θα είναι όμως μια επιτυχία. Κυρίως εγωιστικού χαρακτήρα και περιεχομένου. Ο αγώνας μας, το Ακρόπολις μας, δεν νοείται να είναι εκτός παγκοσμίου. Μπορεί ως χώρα να είμαστε χρεοκοπημένοι, μπορεί «οι έξω» να συμπεριφέρονται στους αιρετούς πρωθυπουργούς μας σαν κλητήρες, μπορεί ένα σημαντικό μερίδιο Ελλήνων να ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας, μπορεί τα νούμερα να μην βγαίνουν ούτε με τις πλαστικές λογιστικές, μπορεί οι τράπεζες μας να λειτουργούν πια σαν μπακάλικα, αλλά όπου μπορούμε θα κάνουμε κάτι.
Θα είναι λοιπόν μια επιτυχία και ως τέτοια έχει γονείς, νονό, συγγενείς.

Η Ομοσπονδία θα πρέπει να θεσπίσει ως επίσημη εορτή της, το Σαββάτο του Λαζάρου. Διότι κατάφερε να αναστήσει ό,τι η Ε.Λ.Π.Α. και οι συν αυτή ενταφίασαν.

Έτσι λοιπόν, πολλά συντείνουν ότι ανάμεσα Μάιο και Ιούνιο του '17, το 63ο Δ.Ρ.Α. θα επανέλθει στους κόλπους του WRC. Με υπερειδική στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας, με έδρα την Λαμία και σχεδιασμένο στην παραδοσιακή Στερεά.

Σε πρώτο πρόσωπο, μπορώ να βάλω για λίγο στο περιθώριο τις γκρίνιες μου για το show των σταδίων και για τον χαρακτήρα του Πρωταθλήματος, που δεν έχει τίποτα το γοητευτικό, για τον ακραιφνώς εμπορικό του χαρακτήρα, για την κουραστική προβολή του, για τις ατελείωτες δηλώσεις και το πανηγυρτζίδικο της υπόθεσης. Αυτά εξάλλου αποτελούν προσωπική άποψη.

Είναι όμως ένα είδος αμαρτίας, για το ίδιο το WRC να έχει κάτι Σαρδηνίες, κάτι Πολωνίες και κάτι Γερμανίες, κάτι απολύτως αδιάφορες, άνοστες, άσχετες διοργανώσεις και να μην έχει έστω και αυτό το σύγχρονο Ακρόπολις, που για κάποιους γηγενείς είναι μια χόρτα δίχως λάδι σε σύγκριση με τα παλιά.

Τα παλιά όμως ανήκουν στο παρελθόν. Στο παρελθόν που θυμόμαστε, όσοι το θυμόμαστε, με νοσταλγία. Το παρόν όμως ορίζει το μέλλον και όλα δείχνουν ότι το συγκεκριμένο παρόν μπορεί να μας δώσει μια στάλα αισιοδοξίας. Είπαμε είναι και θέμα εγωισμού. Ανθρώπινου, πολιτισμένου, ελληνικού εγωισμού. Που γεννά σεβασμό και όχι αρρώστια.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου: "Έπειτα από τρεις συνεχείς επιτυχημένες διοργανώσεις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, φαίνεται πως ωρίμασε ο χρόνος ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή του Εθνικού μας Αγώνα στο φυσικό του χώρο, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, με τη συμπαράσταση τόσο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας όσο και του Δήμου Λαμιέων, που φέτος ως συνδιοργανωτές υποστήριξαν ιδανικά τη διεξαγωγή του ERC-Ράλλυ Ακρόπολις, κατέθεσε στη FIA ολοκληρωμένη πρόταση για την ένταξη του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του 2017.

Σύμφωνα με το κατατεθειμένο πλάνο, ο αγώνας θα είναι τετραήμερος, η διαδρομή του θα περιλαμβάνει και πάλι ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας, αλλά τα πάντα θα ξεκινήσουν από την Αθήνα, και ειδικότερα από το Ολυμπιακό Στάδιο, όπου, όπως και πριν από μία δεκαετία, θα φιλοξενηθεί μια υπερειδική διαδρομή, ανάλογη του μεγέθους του Θεσμού και της ιστορίας του αγώνα.

Σε κάθε περίπτωση, γεγονός είναι ότι τόσο η αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, που θα «φέρει» αυτοκίνητα νέων προδιαγραφών το 2017 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όσο και η πλήρης εργοστασιακή εμπλοκή ακόμα δύο ομάδων (Citroen Racing και Toyota Gazoo Racing) δίνουν νέα πνοή στο θεσμό. Όχι τυχαία, επομένως, σύμφωνα με πληροφορίες, περισσότερες από δέκα χώρες έχουν ζητήσει την ένταξή τους στο ημερολόγιο, με τη Διεθνή Ομοσπονδία να αναμένεται να έχει καταλήξει σχετικά στα τέλη Οκτωβρίου".

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Τέλος ο Μιχάλης Ζώτος από την Toyota WRC
Ο Neuville (Hyundai) νικητής στη Σαρδηνία (VIDEO)
Νέες δοκιμές για το VW Polo R WRC 2017
TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ