Τελείωσε η... αγγαρεία για τον Melandri!

Τελείωσε η... αγγαρεία για τον Melandri!

Διαζύγιο με την Aprilia, στη θέση του ο Michael Laverty.

Ήταν κοινό μυστικό ότι ο Marco Melandri δεν είχε καμία διάθεση να ακολουθήσει το project της Aprilia στα MotoGP. Ήθελε να συνεχίσει στα Superbikes με την ελπίδα ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα.

Δυστυχώς γι' αυτόν δεσμευόταν με συμβόλαιο και οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας, παρά τις αντιρρήσεις του, τον ήθελαν στα MotoGP για να βοηθήσει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.

Ο 32χρονος Ιταλός δεν θύμισε σε τίποτα τον αγωνιζόμενο που είχαμε παρακολουθήσει στο παρελθόν να παλεύει μανιωδώς για νίκες και καλά πλασαρίσματα. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικός καθώς η μοτοσυκλέτα, σε αυτό το στάδιο, είναι περιορισμένων δυνατοτήτων. Αυτό που ήθελαν οι άνθρωποι της Aprilia ήταν να τον βλέπουν να δουλεύει με όρεξη ώστε να δίνει οδηγίες για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Κάτι που κάνει ο Alvaro Bautsita, αλλά που δεν έκανε ο Melandri.

Σταθερά στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης είτε στις δοκιμές είτε σε αγώνες και πολύ πιο αργός από τον Bautista, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2002 στα 250cc με την Aprilia, κάθε φορά που έβγαινε στην πίστα με την RS-GP ήταν σα να κάνει αγγαρεία.

Δε θύμιζε σε τίποτα τον οδηγό τερμάτισε στη 2η θέση των MotoGP το 2005, αυτόν που έχει στο ενεργητικό του πέντε νίκες στην κορυφαία κατηγορία.

«Η Aprilia Racing και ο Marco Melandri συμφώνησαν σε αμοιβαία λύση του συμβολαίου τους και ως εκ τούτου ο Marco Melandri δεν θα είναι στις τάξεις της ομάδας αρχής γενομένης από το GP του Sachsenring. Η Aprilia Racing εύχεται στον Marco Melandri ό,τι καλύτερο στις μελλοντικές του προσπάθειες», αναφέρει το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ιταλική ομάδα, λίγα 24ωρα πριν το γερμανικό GP.

Η εξέλιξη αυτή θα λέγαμε πως αποτελεί λύτρωση για τον Melandri, αλλά και για την Apirlia. Γιατί σε αυτήν την υπόθεση δεν μπορείς να ρίξεις ευθύνες μόνο στον αναβάτη, καθώς η εταιρεία γνώριζε εκ των προτέρων ότι ο Ιταλός είχε αλλού το μυαλό του και δεν ήταν "ζεστός" να επιστρέψει στα MotoGP.

Τη θέση του στον αγώνα του Sachsenring θα πάρει ο δοκιμαστής της ομάδας Michael Laverty. Το αν ο Βορειο-Ιρλανδός "βγάλει" τη χρονιά, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.

Όσο για τον Melandri, το μέλλον του είναι στα SBK, με τις Ducati και Yamaha (εφόσον επιστρέψει με εργοστασιακή συμμετοχή) να αποτελούν υποψήφιους εργοδότες του.

Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver:

Red Bull & Aston Martin ετοιμάζουν hypercar!

Καταγραφή διαδρομής και επιδόσεων

«Τι φταίει η Mercedes αν η Ferrari φτιάχνει μόνο σπαγγέτι;»

SHARE:

BEST OF NETWORK

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

Η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ευρώπη

Ο διαδραστικός χάρτης δείχνει την άνοδο των εθνικιστικών και φασιστικών κομμάτων στη γηραιά ήπειρο από το 2001 μέχρι και σήμερα. Σε ποιες χώρες οι εθνικιστές κατέγραψαν τα υψηλότερα ποσοστά;

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Nico Rosberg: Ο πρωταθλητής που λατρέψαμε να αμφισβητούμε

Πριν από μερικά 24ωρα χρίστηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής! Κι όμως, ο Nico Rosberg δεν τυχαίνει ευρείας αναγνώρισης για το οδηγικό του ταλέντο. Το Oneman ψάχνει το γιατί!

ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Οι Τούρκοι εγκαλούν Καμμένο και εκείνος απαντά με Ευαγόρα Παλληκαρίδη

Δεν έχουν τελειωμό οι Τουρκικές προκλήσεις καθώς ζητούν από τον υπουργό Άμυνας να λειτουργεί με σοβαρότητα

SPECIAL EDITION

Οι Ελληνίδες MILF που αξίζουν μια θέση στο ημερολόγιο της Pirelli

To νέο ημερολόγιο της Pirelli, που μόλις κυκλοφόρησε αποτελεί και την επίσημη έναρξη της χρονιάς της MILF (Mothers I Like To Follow). Εννοείται πως δεν θα μέναμε τα χέρια σταυρωμένα.

JENNIFER ANISTON

Έχω κάνει σεξ στο αεροπλάνο, με πιλότο και συγκυβερνήτη

Η ελληνικής καταγωγής ηθοποιός, παραδέχτηκε κατά τη διάρκεια παιχνιδιού στην εκπομπή της Ellen Degenerees, πως ανήκει στο "mile high club" (vid)

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24