Τελείωσε η... αγγαρεία για τον Melandri!

Τελείωσε η... αγγαρεία για τον Melandri!

Διαζύγιο με την Aprilia, στη θέση του ο Michael Laverty.

Ήταν κοινό μυστικό ότι ο Marco Melandri δεν είχε καμία διάθεση να ακολουθήσει το project της Aprilia στα MotoGP. Ήθελε να συνεχίσει στα Superbikes με την ελπίδα ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα.

Δυστυχώς γι' αυτόν δεσμευόταν με συμβόλαιο και οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας, παρά τις αντιρρήσεις του, τον ήθελαν στα MotoGP για να βοηθήσει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.

Ο 32χρονος Ιταλός δεν θύμισε σε τίποτα τον αγωνιζόμενο που είχαμε παρακολουθήσει στο παρελθόν να παλεύει μανιωδώς για νίκες και καλά πλασαρίσματα. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικός καθώς η μοτοσυκλέτα, σε αυτό το στάδιο, είναι περιορισμένων δυνατοτήτων. Αυτό που ήθελαν οι άνθρωποι της Aprilia ήταν να τον βλέπουν να δουλεύει με όρεξη ώστε να δίνει οδηγίες για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Κάτι που κάνει ο Alvaro Bautsita, αλλά που δεν έκανε ο Melandri.

Σταθερά στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης είτε στις δοκιμές είτε σε αγώνες και πολύ πιο αργός από τον Bautista, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2002 στα 250cc με την Aprilia, κάθε φορά που έβγαινε στην πίστα με την RS-GP ήταν σα να κάνει αγγαρεία.

Δε θύμιζε σε τίποτα τον οδηγό τερμάτισε στη 2η θέση των MotoGP το 2005, αυτόν που έχει στο ενεργητικό του πέντε νίκες στην κορυφαία κατηγορία.

«Η Aprilia Racing και ο Marco Melandri συμφώνησαν σε αμοιβαία λύση του συμβολαίου τους και ως εκ τούτου ο Marco Melandri δεν θα είναι στις τάξεις της ομάδας αρχής γενομένης από το GP του Sachsenring. Η Aprilia Racing εύχεται στον Marco Melandri ό,τι καλύτερο στις μελλοντικές του προσπάθειες», αναφέρει το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ιταλική ομάδα, λίγα 24ωρα πριν το γερμανικό GP.

Η εξέλιξη αυτή θα λέγαμε πως αποτελεί λύτρωση για τον Melandri, αλλά και για την Apirlia. Γιατί σε αυτήν την υπόθεση δεν μπορείς να ρίξεις ευθύνες μόνο στον αναβάτη, καθώς η εταιρεία γνώριζε εκ των προτέρων ότι ο Ιταλός είχε αλλού το μυαλό του και δεν ήταν "ζεστός" να επιστρέψει στα MotoGP.

Τη θέση του στον αγώνα του Sachsenring θα πάρει ο δοκιμαστής της ομάδας Michael Laverty. Το αν ο Βορειο-Ιρλανδός "βγάλει" τη χρονιά, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.

Όσο για τον Melandri, το μέλλον του είναι στα SBK, με τις Ducati και Yamaha (εφόσον επιστρέψει με εργοστασιακή συμμετοχή) να αποτελούν υποψήφιους εργοδότες του.

Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver:

Red Bull & Aston Martin ετοιμάζουν hypercar!

Καταγραφή διαδρομής και επιδόσεων

«Τι φταίει η Mercedes αν η Ferrari φτιάχνει μόνο σπαγγέτι;»

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αποτυπώνοντας την καταστροφή στον Κάλαμο: Η χαρτογράφηση των καμένων εκτάσεων

Ο χάρτης του Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών δίνει έναν πρώτο απολογισμό του μεγέθους των καταστροφών που επήλθαν στο φυσικό περιβάλλον της χώρας.

10 ατάκες που λέμε σε μια ταβέρνα και θα έπρεπε να διώκονται ποινικά

Ζουν ανάμεσά μας άνθρωποι που ρωτούν τον σερβιτόρο αν είναι όντως φρέσκα τα ψάρια.

Πούτιν - Ρωσία: 5 πίνακες που δείχνουν πώς τους βλέπουμε οι Έλληνες

Αρκετές πρωτιές καταγράφει η Ελλάδα σε παγκόσμια δημοσκόπηση που εξετάζει, μεταξύ των άλλων, την εικόνα του Πούτιν και της Ρωσίας στον κόσμο

Είναι αυτή η πιο 90s φωτογραφία όλων των εποχών;

Εκατομμύρια φωτογραφίες διεκδικούν τον τίτλο της πιο αγαπημένης μας δεκαετίας, αλλά μία έχει όλα τα φόντα να τον κατακτήσει.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24