Τελείωσε η... αγγαρεία για τον Melandri!

Τελείωσε η... αγγαρεία για τον Melandri!

Διαζύγιο με την Aprilia, στη θέση του ο Michael Laverty.

Ήταν κοινό μυστικό ότι ο Marco Melandri δεν είχε καμία διάθεση να ακολουθήσει το project της Aprilia στα MotoGP. Ήθελε να συνεχίσει στα Superbikes με την ελπίδα ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα.

Δυστυχώς γι' αυτόν δεσμευόταν με συμβόλαιο και οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας, παρά τις αντιρρήσεις του, τον ήθελαν στα MotoGP για να βοηθήσει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.

Ο 32χρονος Ιταλός δεν θύμισε σε τίποτα τον αγωνιζόμενο που είχαμε παρακολουθήσει στο παρελθόν να παλεύει μανιωδώς για νίκες και καλά πλασαρίσματα. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστικός καθώς η μοτοσυκλέτα, σε αυτό το στάδιο, είναι περιορισμένων δυνατοτήτων. Αυτό που ήθελαν οι άνθρωποι της Aprilia ήταν να τον βλέπουν να δουλεύει με όρεξη ώστε να δίνει οδηγίες για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν. Κάτι που κάνει ο Alvaro Bautsita, αλλά που δεν έκανε ο Melandri.

Σταθερά στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης είτε στις δοκιμές είτε σε αγώνες και πολύ πιο αργός από τον Bautista, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2002 στα 250cc με την Aprilia, κάθε φορά που έβγαινε στην πίστα με την RS-GP ήταν σα να κάνει αγγαρεία.

Δε θύμιζε σε τίποτα τον οδηγό τερμάτισε στη 2η θέση των MotoGP το 2005, αυτόν που έχει στο ενεργητικό του πέντε νίκες στην κορυφαία κατηγορία.

«Η Aprilia Racing και ο Marco Melandri συμφώνησαν σε αμοιβαία λύση του συμβολαίου τους και ως εκ τούτου ο Marco Melandri δεν θα είναι στις τάξεις της ομάδας αρχής γενομένης από το GP του Sachsenring. Η Aprilia Racing εύχεται στον Marco Melandri ό,τι καλύτερο στις μελλοντικές του προσπάθειες», αναφέρει το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ιταλική ομάδα, λίγα 24ωρα πριν το γερμανικό GP.

Η εξέλιξη αυτή θα λέγαμε πως αποτελεί λύτρωση για τον Melandri, αλλά και για την Apirlia. Γιατί σε αυτήν την υπόθεση δεν μπορείς να ρίξεις ευθύνες μόνο στον αναβάτη, καθώς η εταιρεία γνώριζε εκ των προτέρων ότι ο Ιταλός είχε αλλού το μυαλό του και δεν ήταν "ζεστός" να επιστρέψει στα MotoGP.

Τη θέση του στον αγώνα του Sachsenring θα πάρει ο δοκιμαστής της ομάδας Michael Laverty. Το αν ο Βορειο-Ιρλανδός "βγάλει" τη χρονιά, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.

Όσο για τον Melandri, το μέλλον του είναι στα SBK, με τις Ducati και Yamaha (εφόσον επιστρέψει με εργοστασιακή συμμετοχή) να αποτελούν υποψήφιους εργοδότες του.

Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver:

Red Bull & Aston Martin ετοιμάζουν hypercar!

Καταγραφή διαδρομής και επιδόσεων

«Τι φταίει η Mercedes αν η Ferrari φτιάχνει μόνο σπαγγέτι;»

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αυτά είναι τα 15 χειρότερα αεροδρόμια στον κόσμο για το 2017 (τα 4 είναι στην Ελλάδα)

Τέταρτο χειρότερο στον κόσμο ένα ελληνικό αεροδρόμιο σύμφωνα με την ψήφο των επιβατών που προέκυψε από την εμπειρία τους. Ποια είναι τα άλλα τρία που μπήκαν στην δεκάδα με τα χειρότερα αεροδρόμια στην Ευρώπη

Όταν ο Κοσκωτάς έδωσε 600 εκατομμύρια στον Σαραβάκο

Μία κινηματογραφική ιστορία που αναστάτωσε όλη την Ελλάδα και ξεπερνούσε κάθε θρίλερ μυστηρίου. Με λεφτά σε βαλίτσες που θάφτηκαν κάτω από τα πλακάκια και τη θυρίδα '202 Α' να μιλάει ακόμα.

Lockheed Martin: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον 'γίγαντα' των όπλων

To νέο στοίχημα με τα F35, οι χρυσές δουλειές με οπλικά συστήματα σε όλον τον πλανήτη και η μεγάλη της δύναμη στη διπλωματία

Τι λες σε έναν Μεταλά (και τι ακούει στην πραγματικότητα)

Πόσο κοντά στο βρωμόξυλο έχεις βρεθεί χωρίς να το πάρεις χαμπάρι;

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24