MOTOGP

Σε καλό δρόμο η KTM ενόψει 2017

Σε καλό δρόμο η KTM ενόψει 2017

Μεγάλη ικανοποίηση για την RC16 μετά το 2ήμερο τεστ στη Valencia και την πρώτη δοκιμή της νέας της κατασκευής σε ενταντικούς ρυθμούς.

Σχεδόν ένα μήνα μετά το shakedown της νέας πρωτότυπης μοτοσυκλέτας που εξελίσσει ενόψει της εμπλοκής της στα MotoGP από το 2017, η KTM βρέθηκε στην πίστα της Valencia, για να δοκιμάσει για πρώτη φορά με εντατικούς ρυθμούς τη νέα της κατασκευή.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Μένιος Κατής

Στο διήμερο αυτό τεστ που διεξήχθη το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοέμβρη στην πίστα Ricardo Tormo, βρέθηκε αυτή τη φορά και ο Mika Kallio που μαζί με τον Alex Hofmann που είχε πραγματοποιήσει το shakedown στο Red Bull Ring, είχαν την ευκαιρία να γράψουν αρκετά χιλιόμετρα με την RC16.

Κάθε ένας από τους δύο έμπειρους αναβάτες έχει το δικό του ρόλο στην εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας. Η αποστολή του Γερμανού (Hofmann) είναι να διασφαλίσει το ότι η μοτοσυκλέτα δουλεύει σωστά, χωρίς προβλήματα και η εξέλιξή της βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση.

Ο Φινλανδός από την πλευρά του που φέτος αγωνίστηκε στη Moto2 θα ασχοληθεί με το κομμάτι των επιδόσεων, προσπαθώντας να ανακαλύψει τα όρια της RC16. Ο 33χρονος αναβάτης που στο παρελθόν (2009 και 2010) έχει αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία οδηγώντας μοτοσυκλέτες της Ducati, φημίζεται για την προσοχή που επιδεικνύει στη λεπτομέρεια καθώς επίσης και για την ικανότητά του να εντοπίζει και να επισημαίνει τους τομείς που χρίζουν βελτίωσης.

"Υπήρχαν αρκετά ερωτηματικά πριν από αυτό το τεστ, αλλά τώρα είμαι πολύ χαρούμενος και μπορώ να πάω στη χειμερινή διακοπή με καλή αίσθηση. Ο Alex και η ομάδα έχουν ήδη κάνει εντυπωσιακή δουλειά, δεν έχουμε απολύτως κανένα πρόβλημα και ήδη είμαστε σε πραγματικά υψηλό επίπεδο. Όπως και να χει έχουμε ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά μας και ανυπομονώ για τις επόμενες δοκιμές", σχολίασε ο Kallio μετά το πέρας των δοκιμών.

Ευχαριστημένος από την πορεία των δοκιμών παρουσιάστηκε και ο επικεφαλής του project, Mike Leitner, o οποίος είπε: "Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος με όσα έχει καταφέρει η ομάδα μέσα σε αυτές τις τέσσερις εβδομάδες που μεσολάβησαν από το shakedown. Ήδη υπάρχει εξαιρετικό ομαδικό πνεύμα και αυτό σημαίνει άμεση αντίδραση από το εργοστάσιο μετά τα όσα συνέβησαν στην πίστα".

Ο CEO της αυστριακής φίρμας, Stefan Pierer σε πρόσφατη συνέντευξή του στο γερμανικό περιοδικό Speedweek, δήλωσε ότι στόχος της KTM είναι να μπορέσει να λάβει μέρος στον τελευταίο αγώνα του 2016 στη Valencia, έχοντας μάλιστα ζητήσει άδεια για wild card συμμετοχή από τον ισχυρό άνδρα της Dorna, Carmelo Ezepleta. Δεν αποκλείεται μάλιστα αν η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη νωρίτερα, να κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο σε κάποιον άλλο αγώνα μέσα στη χρονιά.

Παράλληλα, αποκάλυψε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της RC16. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα είπε, ο κινητήρας είναι ένας V4 90 μοιρών. Το εντυπωσιακό είναι ότι η απόδοσή του, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρείας, πλησιάζει τους 270 ίππους! Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με κιβώτιο τύπου seamless το οποίο έχει εξελίξει σε συνεργασία με την X-Trac.

Η KTM έχει μπροστά της έναν ολόκληρο χρόνο για να μπορέσει να κάνει την RC16 ανταγωνιστική και να δελεάσει κάποιον αναβάτη κορυφαίου επιπέδου ενόψει 2017. Στο τέλος του 2016 λήγουν πολλά συμβόλαια στη μεγάλη κατηγορία και σπουδαίοι αναβάτες θα είναι διαθέσιμοι. Για να μπορέσει κάποιος να επιλέξει την KTM ως επόμενο σταθμό στην καριέρα του θα πρέπει να έχει αποδείξεις ότι η μοτοσυκλέτα είναι αξιόπιστη και ανταγωνιστική.Αυτή θα είναι η επόμενη μεγάλη πρόκληση της εταιρείας...

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ