Κανείς δεν ξεχνά τον Marco Simoncelli...

Κανείς δεν ξεχνά τον Marco Simoncelli...

Σαν σήμερα, πριν από ακριβώς 4 χρόνια (23/10/2011), ξεκινούσε το ταξίδι του για την πόλη των αγγέλων ο Marco Simoncelli. (VIDEO)

Στη στροφή 11 της πίστας της Sepang, ο ταλαντούχος αναβάτης έπεσε θύμα εντός τραγικού δυστυχήματος που του στοίχησε τη ζωή. Σχεδόν ένα χρόνο μετά το θάνατο του Shoya Tomizawa στο Misano, κατά τη διάρκεια του αγώνα της Moto2, τα MotoGP δέχθηκαν άλλο ένα μεγάλο πλήγμα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Αυτή τη φορά ο «θεριστής» έβαλε στο μάτι αναβάτη από τη μεγάλη κατηγορία. Τον πάντα χαμογελαστό και ευδιάθετο Marco Simoncelli, με τo χαρακτηριστικό μαλλί-αφάνα, την ψηλόλιγνη κορμοστασιά του που κάθε φορά πάλευε να χωρέσει στα φέρινγκ της μοτοσυκλέτας του, την ιδιαίτερη προφορά του.

Εντός πίστας διακρινόταν για την ταχύτητά του, το επιθετικό του στιλ και το μαχητικό του πνεύμα, για το οποίο τον είχαν επικρίνει ουκ ολίγες φορές. Εκτός αυτής ήταν ένας εκπληκτικός χαρακτήρας, ένας πρόσχαρος άνθρωπος, όπως αναφέρουν οι άνθρωποι που είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν.

Ο γεννημένος στις 20/1/1987 στην Cattolica της Ιταλίας αναβάτης, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του, «ο διάδοχος μου», όπως είχε πει και ο κολλητός του Valentino Rossi, ο οποίος πέρασε ίσως τις δυσκολότερες στιγμές της ζωής του καθώς ήταν από τους πρωταγωνιστές του τραγικού δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή στο φιλαράκι του.

Στην καριέρα του ο SuperSic όπως τον αποκαλούσαν, κατέκτησε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αυτό των 250cc, το 2008, με την ομάδα της Gilera, ενώ είχε φτάσει κοντά και σε άλλους τίτλους τόσο στα 125cc, όσο και στα 250cc.

Στα MotoGP ανέβηκε το 2010 με την ομάδα του Gresini και είχε εξασφαλίσει μια Honda RC212V εργοστασιακών προδιαγραφών καθώς και εργοστασιακή υποστήριξη.

Για το 2012 είχε αποφασίσει να συνεχίσει με το ιταλικό team έχοντας και πάλι εργοστασιακό εξοπλισμό και υποστήριξη από τη Ηonda. Δυστυχώς η μοίρα είχε άλλα σχέδια γι' αυτόν.

Όσα χρόνια κι αν περάσουν ο SuperSic ήταν και θα παραμείνει για πάντα στις καρδιές μας.

R.I.P SuperSic #54!

Tα στατιστικά του SuperSic

Πρώτο Grand Prix:

MotoGP / 2010, Κατάρ

250cc / 2006, Iσπανία

125cc / 2002, Τσεχία

Πρώτη pole position:

MotoGP / 2011, Καταλονία

250cc / 2008, Πορτογαλία

125cc / 2004, Ισπανία

Πρώτος ταχύτερος γύρος αγώνα:

250cc / 2008, Iσπανία

125cc / 2005, Κατάρ

Πρώτο βάθρο:

MotoGP / 2011, Τσεχία

250cc / 2008, Πορτογαλία

125cc / 2004, Ισπανία

Πρώτη νίκη σε GP:

250cc / 2008, Iταλία

125cc / 2004, Ισπανία

Νίκες σε GP: 12 στα 250cc / 2 στα 125cc

2ες θέσεις: 1 στα MotoGP / 4 στα 250cc / 1 στα 125cc

3ες θέσεις: 1 στα MotoGP / 6 στα 250cc / 4 στα 125cc

Βάθρα: 2 στα MotoGP / 22 στα 250cc / 7 στα 125cc

Pole positions: 2 στα MotoGP / 10 στα 250cc / 3 στα 125cc

Ταχύτεροι γύροι αγώνα: 8 στα 250cc / 1 στα 125cc

Παγκόσμια Πρωταθλήματα: 1 (250cc - 2008)

Δείτε ένα βίντεο αφιερωμένο σε αυτόν:

 

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

VIDEOS: Οι μεγαλύτερες νίκες του "50άρη" Marquez! (ΓΡΑΦΗΜΑ)

VIDEO & φωτογραφίες από το Phillip Island

GP Αυστραλίας - RACE: Ο Marquez νικητής, τα MotoGP στα καλύτερά τους

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αποτυπώνοντας την καταστροφή στον Κάλαμο: Η χαρτογράφηση των καμένων εκτάσεων

Ο χάρτης του Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών δίνει έναν πρώτο απολογισμό του μεγέθους των καταστροφών που επήλθαν στο φυσικό περιβάλλον της χώρας.

10 ατάκες που λέμε σε μια ταβέρνα και θα έπρεπε να διώκονται ποινικά

Ζουν ανάμεσά μας άνθρωποι που ρωτούν τον σερβιτόρο αν είναι όντως φρέσκα τα ψάρια.

Πούτιν - Ρωσία: 5 πίνακες που δείχνουν πώς τους βλέπουμε οι Έλληνες

Αρκετές πρωτιές καταγράφει η Ελλάδα σε παγκόσμια δημοσκόπηση που εξετάζει, μεταξύ των άλλων, την εικόνα του Πούτιν και της Ρωσίας στον κόσμο

Είναι αυτή η πιο 90s φωτογραφία όλων των εποχών;

Εκατομμύρια φωτογραφίες διεκδικούν τον τίτλο της πιο αγαπημένης μας δεκαετίας, αλλά μία έχει όλα τα φόντα να τον κατακτήσει.

 
UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24