GP Ισπανίας - FP1 & FP2: Ισπανική υπόθεση

GP Ισπανίας - FP1 & FP2: Ισπανική υπόθεση

Οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στην πίστα της Jerez εξελίχθηκαν σε ισπανική υπόθεση με τέσσερις Ισπανούς αναβάτες να πλασάρονται στην πρώτη τετράδα. Ταχύτερος ο Lorenzo, τέσσερις Ισπανοί στην πρώτη 4άδα.

Η Ευρώπη υποδέχεται για πρώτη φορά φέτος τα MotoGP με την πίστα της Jerez να φιλοξενεί τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς και τον πρώτο από τους τέσσερις συνολικά που θα διεξαχθούν κατά τη διάρκεια της σεζόν.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής εξελίχθηκαν σε ισπανική υπόθεση με τέσσερις Ισπανούς αναβάτες να πλασάρονται στην πρώτη τετράδα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ FP1 & FP2

Ταχύτερος όλων με χρόνο 1:39.555 ήταν ο Jorge Lorenzo, νικητής του περσινού αγώνα και πρόσωπο των ημερών λόγω της απόφασής του να μετακομίσει του χρόνου στη Ducati.

«Ήταν από τις πιο σημαντικές και δύσκολες αποφάσεις της ζωής μου και της καριέρας μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ισπανός που με καθαρό μυαλό πια μπορεί να συνεχίσει απερίσπαστος την προσπάθειά του να στεφθεί για έκτη φορά στην καριέρα του Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Δεύτερος ήταν ο Marc Marquez με την Ηonda RC213V ο οποίος ήταν κατά τρία δέκατα πιο αργός από τον Lorenzo. Το πρωί μάλιστα, στο τέλος του FP1 ο νεαρός αναβάτης της Repsol Honda είχε και πτώση χωρίς ωστόσο να τραυματιστεί.

Χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά στη Suzuki του αεροδυναμικά πτερύγια ο Aleix Espargaro έκλεισε τη μέρα στην τρίτη θέση, όντας μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον πρώτο.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η παρουσία του Hector Barbera με την "δορυφορική" Ducati D16 στην τέταρτη θέση.

Στην πέμπτη θέση, με χρόνο αρκετά πίσω από αυτόν του ομόσταβλού του (+0.727"), βρέθηκε ο Valentino Rossi, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Maverick Vinales που από την επόμενη χρονιά αναμένεται να είναι ο παρτενέρ του Doctor στη Yamaha.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η GSX-RR του Ισπανού δεν έφερε τα αεροδυναμικά πτερύγια που τοποθέτησε η Suzuki στο φέρινγκ της μοτοσυκλέτας του A. Espargaro.

Έβδομος ήταν ο Andrea Dovizioso, με τον Dani Pedrosa, που ήταν ο μοναδικός αναβάτης που δεν βελτίωσε το χρόνο του στο μεσημεριανό 45λεπτο session, να ακολουθεί.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Scott Redding και ο Eugene Laverty. Μόλις 11ος ο Iannone που θα πρέπει να ανεβάσει ρυθμό το Σάββατο.

Πέραν της Suzuki και η Aprilia τοποθέτησε στις μοτοσυκλέτες της αεροδυναμικά πτερύγια ακολουθώντας τις... τάσεις της εποχής.

Πλέον και οι πέντε κατασκευαστές που μετέχουν στο Πρωτάθλημα -Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati & Aprilia- χρησιμοποιούν στις μοτοσυκλέτες τους αεροδυναμικά πτερύγια γεγονός που σημαίνει πως κάνουν δουλειά, ασχέτως αν υπάρχουν αμφιβολίες για το αισθητικό αποτέλεσμα...

Jerez info

Fastest Lap: 2015, Jorge Lorenzo (SPA) 1'37.910 162.6 Km/h

Circuit Record: 2015, Jorge Lorenzo (SPA) 1'38.735 161.2 Km/h

Best Pole: 2015, Jorge Lorenzo (SPA) 1'37.910 162.6 Km/h

Top Speed: 2015, Andrea Iannone (ITA) 295.9 Km/h

Το πρόγραμμα του 2ημέρου (TV)

Σάββατο 23/5

ΜotoGP FP3: 10:55 - 11:40GR / OTE Sport 5 HD

ΜotoGP FP4: 14:30 - 15:00GR / OTE Sport 5 HD

MotoGP Q1: 15:10 - 15:25GR / OTE Sport 5 HD

MotoGP Q2: 15:35 - 15:50GR / OTE Sport 5 HD

Κυριακή 24/5

Moto3 RACE: 12:00GR (OTE Sport 5 HD)

Moto2 RACE: 13:20GR (OTE Sport 5 HD)

MotoGP RACE: 15:00GR (OTE Sport 5 HD)

Προηγούμενοι νικητές στη Jerez

2015 - Jorge Lorenzo (Yamaha)

2014 - Marc Marquez (Honda)

2013 - Dani Pedrosa (Honda)

2012 - Casey Stoner (Honda)

2011 - Jorge Lorenzo (Yamaha)

2010 - Jorge Lorenzo (Yamaha)

2009 - Valentino Rossi (Yamaha)

2008 - Daniel Pedrosa (Honda)

2007 - Valentino Rossi (Yamaha)

2006 - Loris Capirossi (Ducati

2005 - Valentino Rossi (Yamaha)

2004 - Sete Gibernau (Honda)

2003 - Valentino Rossi (Honda)

2002 - Valentino Rossi (Honda)

2001 - Valentino Rossi (Honda)

2000 - Kenny Roberts (Suzuki)

1999 - Alex Criville (Honda)

1998 - Alex Criville (Honda)

1997 - Alex Criville (Honda

1996 - Michael Doohan (Honda)

1995 - Alberto Puig (Honda)

1994 - Michael Doohan (Honda)

1993 - Kevin Schwantz (Suzuki)

1992 - Michael Doohan (Honda)

1991 - Michael Doohan (Honda)

1990 - Wayne Gardner (Honda)

1989 - Eddie Lawson (Honda)

1988 - Eddie Lawson (Yamaha)

1987 - Wayne Gardner (Honda)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

GP Austin - QP: O Marquez και πάλι στην pole!
O Rossi και τα... cojones του Lorenzo
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro στα Γρεβενά!




 
SHARE:

BEST OF NETWORK

1821: Όσα δεν μας έμαθε το σχολείο

Η μαύρη σελίδα της επανάστασης, η 25η Μαρτίου 1821 μια μέρα που δεν συνέβη στην πραγματικότητα τίποτε, ο μύθος του "κρυφού σχολειού" και ο ρόλος της επίσημης εκκλησίας στον ξεσηκωμό των Ελλήνων

Οι Ελληνίδες που ξέρουν από εξωτικές παραλίες Survivor

Χρειάζεται προπόνηση και εμπειρία για να αντέξεις στο συνδυασμό ανελέητου ήλιου, λευκής άμμου και καρύδας. Τα παρακάτω κορίτσια είναι έτοιμα και θαρραλέα.

25η Μαρτίου: 30 χρόνια από την πιο αμήχανη δοξολογία

25 Μαρτίου 1987: Όταν η Ιεραρχία άφησε μόνο έναν εφημέριο στην Μητρόπολη για την επίσημη δοξολογία και γιόρτασε ξεχωριστά την Εθνική Επέτειο (video)

Μερικές αλήθειες που δεν ήξερες για το 1821

Ο συγγραφέας του 'Τα Ψιλά Γράμματα της Ιστορίας', Θεόδωρος Παναγόπουλος, αμφισβητεί όσα γράφουν τα σχολικά βιβλία της ιστορίας για την Επανάσταση.

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24