MOTOGP

GP Ιαπωνίας - RACE: Νίκη Pedrosa, χαρακίρι Lorenzo!

15 Japón 8, 9, 10 y 11 de octubre de 2015; circuito de Motegi. MotoGP; mgp; motogp
15 Japón 8, 9, 10 y 11 de octubre de 2015; circuito de Motegi. MotoGP; mgp; motogp PROHIBIDA LA REPRODUCCION EN CUALQUIER MEDIO QUE NO SEA PRENSA ESCRITA O WEB. PROHIBIDO EL USO PARA PUBLICIDAD SIN CONSENTIMIENTO ESCRITO DEL AUTOR Y PROPIETARIO. PARA CUALQUIER USO CONTACTAR: REPSOL-MEDIA [email protected] JAIME OLIVARES GGPP 2015

Ο Dani Pedrosa ήταν πραγματικός samurai στο Motegi, στην πίστα της Honda η οποία έβλεπε τα τελευταία χρόνια τη μεγάλη της αντίπαλο, Yamaha να κάνει πάρτι.

Το άξιζε ο 30χρονος Ισπανός που στην αρχή της σεζόν έφτασε πολύ κοντά στο να αποχωρήσει από τη δράση λόγω των προβλημάτων με το σύνδρομο arm-pump που τον ταλαιπωρούσε καιρό.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Μετά την εκπληκτική του παράσταση στο Aragon όπου βγήκε νικητής στην αντρίκεια μάχη που έδωσε με τον Rossi για τη δεύτερη θέση, ήρθε η νίκη στο ιαπωνικό GP, σε μια πίστα στην οποία έχει πανηγυρίσει άλλες δύο νίκες στο παρελθόν στη μεγάλη κατηγορία (2011 - 2012).

TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ήταν ένας δραματικός σε εξέλιξη αγώνας αυτός του Motegi που διεξήχθη σε συννεφιασμένο τοπίο και σε βρεγμένο οδόστρωμα λόγω της βροχής που έπεφτε από το βράδυ. Όλα συνηγορούσαν στο ότι θα παρακολουθούσαμε μια επική μάχη μεταξύ των δύο διεκδικητών του τίτλου. Μόνο που δεν την είδαμε ποτέ. Ο Rossi πήρε την εκκίνηση, αλλά ο Lorenzo τον πέρασε στη στροφή 2 και… εξαφανίστηκε. Με τρομερό ρυθμό ο Ισπανός αύξανε συνεχώς τη διαφορά χωρίς να υπολογίζει τις περίεργες συνθήκες που επικρατούσαν αλλά και το ότι ο αγώνας διαρκεί 24 γύρους.

Με την ολοκλήρωση του 2ου γύρου είχε χτίσει ήδη 1,8” διαφορά από τον Rossi που ακολουθούσε πιο συντηρητικό ρυθμό, όπως και οι περισσότεροι αναβάτες, αφού το οδόστρωμα ναι μεν ήταν βρεγμένο, αλλά η βροχή είχε σταματήσει και η αγωνιστική γραμμή στέγνωνε όσο περνούσε η ώρα.

Στον 4ο γύρο η διαφορά των δύο υποψήφιων Πρωταθλητών είχε ανοίξει στα 3”. Ο Lorenzo συνέχιζε να… πυροβολεί, ενώ ο Rossi προσπαθούσε να ελέγξει τον Andrea Dovizioso που ακολουθούσε.

Μέχρι τον 10ο γύρο όλα πήγαιναν πρίμα για τον “Por Fuera” που λειτουργούσε σα μηχανή που σκοτώνει. Η διαφορά από τον Rossi ήταν άνω των 3” και όλα έδειχναν ότι θα έφτανε σε μια άνετη νίκη και θα ψαλίδιζε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από τον Ιταλό.

Κάπου εκεί όμως εμφανίζεται στο τοπίο ο Dani Pedrosa που μετά το… νωχελικό ξεκίνημα, έχει βρει ρυθμό. Με συνοπτικές διαδικασίες περνάει τον Dovizioso για την 3η θέση και μπροστά του πλέον έχει τον Rossi. Δεν είναι εύκολη η αποστολή του καθώς η διαφορά που χώριζε σε εκείνο το σημείο τον αναβάτη της Ducati από τον Doctor ήταν στα 3,9”.

Μόνο που ο Pedrosa είναι σε αυτό το κομμάτι του αγώνα και με διαφορά ο ταχύτερος αναβάτης που γυρίζει στην πίστα. Την ίδια στιγμή τα τηλεοπτικά πλάνα εστιάζουν στο μπροστινό λάστιχο της YZR-M1 του Lorenzo, το οποίο έχει αρχίσει να παραμορφώνεται.

Στον 15ο γύρο ο Pedrosa φτάνει και περνάει τον Rossi. Είναι πια δεύτερος, με τον Lorenzo να απέχει 3”. Όχι για πολύ όμως. Για την ακρίβεια μέσα στον επόμενο γύρο κόβει πάνω από ένα δευτερόλεπτο. O Ισπανός καταλαβαίνει ότι έχει μπροστά του μια τεράστια ευκαιρία για νίκη και την αρπάζει από τα μαλλιά.

Και η στιγμή του έρχεται στον 17ο γύρο όταν φτάνει και περνάει τον Lorenzo για την πρωτοπορία. Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στη μάχη των δύο εργοστασιακών αναβατών της Yamaha. O Rossi που έχει κάνει πιο μυαλωμένο αγώνα και πιο συνετή διαχείριση ελαστικών πλησιάζει τον Lorenzo.

Στον 19ο γύρο ο Ισπανός κάνει λάθος στα φρένα και ο Ιταλός τον περνάει. Χάνει γύρω στα 2” στο γύρο από τον Rossi στους επόμενους γύρους και ακόμα περισσότερα από τον πρωτοπόρο Pedrosa. Δίνει αγώνα επιβίωσης πια, με στόχο να περιορίσει τις απώλειες. “ Ίσως το ότι πίεσα πολύ στην αρχή επηρέασε το μπροστινό μου ελαστικό περισσότερο απ' ότι του Dani και του Valentino”, θα πει μετά την πτώση της καρό σημαίας.

Από κει και πέρα, ο Marc Marquez τερμάτισε στην τέταρτη θέση, μπροστά από την Ducati του Andrea Dovizioso. O Cal Crutchlow “έκλεψε” στο τέλος την έκτη θέση από τον πρώην ομόσταβλό του, Bradley Smith, ενώ τρομερή εμφάνιση που συνοδεύτηκε από την όγδοη θέση πραγματοποίησε ο δοκιμαστής της Yamaha, Katsuyuki Nakasuga που αγωνίστηκε ως wild card. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Hector Barbera και ο Scott Redding.

Εγκατέλειψε από πρόβλημα στη μοτοσυκλέτα του ο Andrea Iannone βάζοντας τέλος στο σερί τερματισμών σε βαθμολογούμενες θέσεις που είχε από την αρχή της χρονιάς. Το πρόγραμμα χρειάστηκε να αλλάξει, να μειωθεί η διάρκεια των αγώνων στη Moto3 και Moto2, καθώς επίσης και ο χρόνος του πρωϊνού warm-up στις μικρότερες κατηγορίες.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται χωρίς ανάσα με τον αγώνα του Phillip Island, στην Αυστραλία που διεξάγεται το 3ήμερο 16-18/10.

Στο +18 ο Rossi

Τρεις αγώνες πριν το τέλος της σεζόν, η διαφορά του από τον Rossi είναι στους 18 βαθμούς. Πριν την έναρξη του ιαπωνικού GP ήταν στους 14, πήγε στους 9 με τον Lorenzo στην πρωτοπορία και τον Rossi 2o, έπεσε στους 5 όταν ο Pedrosa “έριξε” τον Ιταλό στην 3η θέση, ανέβηκε στους 10 όταν ο Lorenzo βρέθηκε στη 2η θέση για να φτάσει στους 18, όταν ο Lorenzo έχασε τη 2η θέση από τον Rossi.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ

Αλλαγές στο πρόγραμμα λόγω καιρού

Οι καιρικές συνθήκες (βροχή και ομίχλη) υποχρέωσαν τους οργανωτές να προχωρήουν σε αλλαγές στο πρόγραμμα για λόγους που είχαν να κάνουν με την ασφάλεια, καθώς το ιατρικό ελικόπτερο δεν μπορούσε να πετάξει λόγω καιρού.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

GP Ιαπωνίας - QP: Lorenzo στη μητέρα των μαχών! (VIDEO)

Σοβαρό ατύχημα για de Angelis

GP Ιαπωνίας - FP1 & FP2: Σούπερ Lorenzo (VIDEO)

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ