FORMULA 1

Χάμιλτον: "Ο Ρόσμπεργκ το έκανε επίτηδες"!

Χάμιλτον: "Ο Ρόσμπεργκ το έκανε επίτηδες"!
Χάμιλτον Ρόσμπεργκ

Ο Άγγλος λέει ότι ο Γερμανός παραδέχθηκε στη σύσκεψη της ομάδας πως προκάλεσε επίτηδες τη σύγκρουση μεταξύ τους στο Σπα! Κυρώσεις, πέραν της επίπληξης, για τον Ρόσμπεργκ εξετάζει η Mercedes.

Άγρια τροπή παίρνει η ρήξη στα ενδότερα της Mercedes GP μετά τη σύγκρουση του Νίκο Ρόσμπεργκ με τον Λιούις Χάμιλτον στο δεύτερο γύρο του GP Βελγίου. Ο Χάμιλτον υποστηρίζει πως ο Ρόσμπεργκ παραδέχθηκε ότι « προκάλεσε επίτηδες τη σύγκρουση», ενώ ο αγωνιστικός διευθυντής Τότο Βολφ προανήγγειλε κυρώσεις για τον Γερμανό οδηγό!

Ο Χάμιλτον δήλωσε, δημοσίως: «Μόλις κάναμε σύσκεψη για αυτό το θέμα και βασικά [ο Ρόσμπεργκ] είπε ότι το έκανε επίτηδες. Είπε ότι θα μπορούσε να το είχε αποφύγει. Είπε ότι ‘το έκανα για να αποδείξω κάτι’. Είπε, στην πραγματικότητα, ότι το έκανα για να αποδείξω κάτι. Και δεν χρειάζεται να βασιστείτε μόνο σε μένα. Ρωτήστε τον Τότο [Βολφ] και τον Πάντι [Λόου, τεχνικό διευθυντή] που δεν είναι και τόσο χαρούμενοι μαζί του επίσης»!

Ο Άγγλος συνέχισε: «Ξέρετε, και μπορείτε να ρωτήσετε και τον Φερνάντο [Αλόνσο] και όλους τους οδηγούς, όταν ένα αυτοκίνητο είναι λιγότερο από το μισό του μήκος δίπλα σου και εσύ βρίσκεσαι στην εσωτερική, η αγωνιστική γραμμή είναι δική σου. Δεν είναι δικής σου ευθύνη να βγεις από τη μέση και να αφήσεις άπλετο χώρο. Και δεν ήταν μια από εκείνες τις στροφές που έχουν τοίχο στο πλάι ή τίποτα τέτοιο...».

«Ήμασταν καλοί στις μάχες τροχό με τροχό, όσο κοντινές κι αν ήταν. Νομίζω ότι άκουσα κάποιον να λέει ότι ήταν αναπόφευκτο να συγκρουστούμε μια μέρα, αλλά δεν πιστεύω ότι σήμερα ήταν τόσο αναπόφευκτο. Πήρα την εσωτερική και είχα τον έλεγχο στη στροφή, φρενάραμε και οι δύο αργά, διότι αν φρέναρα νωρίς θα ερχόταν από την εξωτερική και αυτό θα σήμαινε ότι στην έξοδο θα ήταν δίπλα μου (σ.σ.: καθ θα αναγκαζόταν, ο Χάμιλτον, να αφήσει χώρο πλάτους ενός μονοθεσίου)».

«Όμως φτάσαμε να φρενάρουμε αργά μέσα στη στροφή και παρόλα αυτά κατάφερα να στρίψω, πάνω στην ίδια γραμμή που θα έτριβα κανονικά. Και τότε βρέθηκε στο τυφλό μου σημείο. Όμως μπορούσα να δω αρκετά μακριά πίσω μου και ήξερα ότι είχε μείνει πίσω και συνέχισα να ακολουθώ τη γραμμή μου».

«Ήμουν βέβαιος ότι οι αγωνοδίκες θα ερευνούσαν το συμβάν, ή κάτι τέτοιο. Είμαι πολύ απογοητευμένος για την ομάδα, κυρίως, και φυσικά για τον εαυτό μου γιατί έχασα βαθμούς και κάνει το πρωτάθλημα πολύ δυσκολότερο για μένα. Ήμουν έκπληκτος με όσα άκουγα στη σύσκεψη. Πρέπει να ρωτήσετε εκείνον τι ήθελε να αποδείξει, διότι μπήκε μέσα στη σύσκεψη και είπε ότι ήταν δικό μου το λάθος»!

Βολφ: «Η επίπληξη δεν αρκεί»

Η θέση της Mercedes GP, πάντως, δείχνει να είναι αρκετά σκληρή απέναντι στον Γερμανό οδηγό της. Ο αγωνιστικός διευθυντής Τότο Βολφ και ο σύμβουλος Νίκι Λάουντα φάνηκαν ιδιαίτερα εκνευρισμένοι μετά το τέλος του αγώνα, μπροστά στις βρετανικές κάμερες, και τώρα ο Βολφ λέει ότι επίκεινται σοβαρότερες κυρώσεις στον Ρόσμπεργκ πέραν μιας απλής επίπληξης.

Συγκεκριμένα, ο Βολφ είπε: «Σήμερα είδαμε το όριο της επίπληξης. Ίσως η επίπληξη δεν είναι αρκετή. Αν ο Λιούις είπε ότι θα υπάρξει μόνο μια επίπληξη κι όχι άλλες συνέπειες, τότε δεν γνωρίζει καλά τι συνέπειες μπορούμε να επιβάλουμε. Μπορούμε να κάνουμε πολλά, αλλά δεν θα το σχολιάσω αυτή τη στιγμή». Η Mercedes GP αναμένεται να κάνει νέα σύσκεψη επί του θέματος τις προσεχείς ημέρες, για να μην λάβει αποφάσεις εν θερμώ.

Ο Αυστριακός συνέχισε: «Η λύση είναι να καθίσουμε και να ακούσουμε τις απόψεις των παιδιών, τους το οφείλουμε. Δεν θα δείξουμε με το δάχτυλο τον Νίκο, για να του πούμε ότι ‘τα έκανες θάλασσα’, διότι μάχονται σκληρά για το πρωτάθλημα και θα μπορούσε να ήταν αντίστροφα τα πράγματα. Πρέπει να το δούμε ως θέμα αρχής - να δούμε τι συνέβη, να αποφασίσουμε τι συνέπειες θα υπάρξουν και να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επαναληφθεί».

«Την ίδια κουβέντα είχαμε στα ξεκινήματα της χρονιάς. Ο απόλυτος κανόνας ήταν να μην συγκρουστούν μεταξύ τους. Είχαμε εκπληκτικούς αγώνες, που μάχονταν δίκαια, και τότε και εκείνοι και εμείς ελέγχαμε την κατάσταση. Και τώρα έφτασε ένα σημείο, στο δεύτερο μισό της χρονιάς, που τα πράγματα στενεύουν, και πιθανώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε το θέμα πιο αποφασιστικά για να μείνουμε μέσα στα όρια που θέσαμε στην αρχή της χρονιάς».

«Το χρωστάμε στους εαυτούς μας και σε όλους έξω να τους αφήσουμε να αγωνιστούν ελεύθερα. Σήμερα, όμως, αυτή η φιλοσοφία τέλειωσε με την απώλεια πολλών βαθμών για τη Mercedes. Δεν θέλουμε να καταντήσουμε να χάσουμε τα πρωταθλήματα στο Άμοιυ Ντάμπι επειδή είμαστε οπαδοί των αγώνων. Πιθανότατα δεν έχουμε πατήσει ακόμα το κουμπί της αυτοκαταστροφής, αλλά αν δεν το ελέγξουμε σωστά εκεί θα καταλήξουμε», είπε ο Βολφ.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ