FORMULA 1

Το υβριδικό μέλλον της F1

Großer Preis der Mexiko 2017, Sonntag  Wolfgang Wilhelm
Großer Preis der Mexiko 2017, Sonntag Wolfgang Wilhelm DAIMLER AG

Σε συνάντηση που έγινε στο Παρίσι, συμφωνήθηκαν σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά στις υβριδικές μηχανές στη Formula 1. Οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν σε περίπου ένα χρόνο από τώρα.

Η Formula 1 αναμένεται, όπως ίσως γνωρίζετε, να έχει πολλές αλλαγές στο μέτωπο των κινητήριων συνόλων το 2021. Αναζητούνται λύσεις για πιο οικονομική τεχνολογία και χρήση, πράγμα που θα προσελκύσει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και νέους «παίκτες».

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Παρίσι και την έδρα της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, παρουσία του προέδρου της, Jean Todt, εκπροσώπων της FIA, της Liberty Media που κατέχει πλέον τα εμπορικά δικαιωμάτων της F1, των ομάδων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα αλλά και όσων ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο μέλλον σε αυτό. Θέμα της ήταν η διαμόρφωση των τεχνικών κανονισμών για τις υβριδικές μηχανές που θα χρησιμοποιούνται στη Formula 1 από το 2021.

Το υβριδικό μέλλον της F1

Στόχος των αλλαγών είναι η μείωση του κόστους, η ύπαρξη συσχετισμού της τεχνολογίας που θα χρησιμοποιείται στα μονοθέσια, με εκείνη που θα χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα παραγωγής. Παράλληλα, πρόθεση όλων των εμπλεκόμενων είναι η δραματοποίηση του ήχου που παράγουν οι υβριδικές μηχανές.

Οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν σε περίπου ένα χρόνο από τώρα. Ωστόσο συμφωνήθηκε ήδη ένα πλαίσιο σχετικά, που έχει ως εξής:

• Υπέρ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας V6, 1.6lt με υβριδικό σύστημα

• Αύξηση του ορίου περιστροφής κατά 3000 rpm με στόχο να βελτιωθεί ο ήχος

• Παραμετροποίηση της εσωτερικής σχεδίασης ώστε να αποκλειστούν κοστοβόρες εξωτικές λύσεις

• Αφαίρεση του μικρού ηλεκτροκινητήρα MGU-H

• Ενίσχυση του μεγάλου ηλεκτροκινητήρα MGU-K. Ο οδηγός θα μπορεί μηχανικά να αποθηκεύει ενέργεια για κάποιους

γύρους για να τη χρησιμοποιήσει μετά κατά το δοκούν

• Απλοποίηση του υπέρ-τροφοδότη και περιορισμός διαστάσεων/βάρους

• Στάνταρ μπαταρία και λογισμικό

• Ευελιξία στη σχεδίαση σασί/κινητήρα/μετάδοσης στη φιλοσοφία ‘Plug and Play’

• Πρόθεση για περιορισμό στην κατανάλωση καυσίμου

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ