Το ρίσκο που θα πάρει ο Hamilton

Το ρίσκο που θα πάρει ο Hamilton

Βάζουμε grid και διαθέσιμα ελαστικά για το Grand Prix του Μονακό σε αντιπαραβολή και βγάζουμε στρατηγική.

Η ώρα του εμβληματικού Grand Prix Μονακό πλησιάζει και εύλογα η αγωνία ανεβαίνει στο κατακόρυφο! Θα καταφέρει ο Kimi Raikkonen να μετατρέψει σε νίκη την πρώτη του pole position μετά από εννέα χρόνια;

Ή ο Sebastian Vettel θα λάβει χείρα βοηθείας από τον teammate του κατακτώντας μία νίκη που θα του εξασφαλίσει υγιές βαθμολογικό προβάδισμα στην κούρσα του τίτλου;

Κι αν η λογική λέει πως στο Πριγκιπάτου όπου το προσπέρασμα είναι εξαιρετικά δύσκολο (ειδικά με τα νέα, φαρδύτερα μονοθέσια) άρα οι Ferrari έχουν το πάνω χέρι, υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες. Ο βασικός εξ αυτών είναι οι μπαριέρες που καιροφυλακτούν για να τιμωρήσουν ακριβά κάθε λάθος. Μιας και θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως κάποια στιγμή (ή και παραπάνω από μία) θα δούμε αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, μπορεί η σωστή στρατηγική να φέρει ανατροπές.

Σε αυτό ελπίζει ο Lewis Hamilton που μετά το νωθρό ξεκίνημά του στο Q2 αλλά και το πρόωρο φινάλε στην περίοδο λόγω του ατυχήματος του Stoffel Vandoorne, έμεινε 14ος στη μάχη των κατατακτήριων. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα παραταχθεί μία θέση ψηλότερα στο grid λόγω ποινών του Jenson Button και από εκεί καλείται να κάνει το ακατόρθωτο.

Έχει όμως ελεύθερη επιλογή ελαστικών και μπορεί να εκκινήσει με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli (με τα κόκκινα διακριτικά) ώστε να απαλλαχθεί νωρίς από την υποχρέωση χρήσης κι άλλου σετ πέραν αυτών των πάρα πολύ μαλακών (με τα μωβ διακριτικά) που θα είναι η βασική επιλογή. Κι όχι μόνο αυτό αλλά όπως μαρτυρά το κατατοπιστικό infographic που σας παραθέτουμε, είναι ο μόνος από τους κορυφαίους συνδυασμούς που έχει στη διάθεσή του δύο απάτητα σετ της πάρα πολύ μαλακής.

Άρα μπορεί να εκκινήσει με super soft και να ποντάρει σε ένα pit stop πολύ νωρίς για ultra soft, ελπίζοντας πως αυτό θα το διαδεχθεί ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να μηδενίσει τις απώλειες και να τον βοηθήσει να αναρριχηθεί στην κατάταξη. Δύσκολο; Μπορεί. Όμως Μονακό είναι, όλα γίνονται…

ΔΕΙΤΕ ΤΟ INFOGRAPHIC

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αυτή η ελληνική εταιρεία παράγει 700 τόνους ευτυχία το χρόνο

Μιλήσαμε με τον επικεφαλής των παγωτών Kayak, για το χθες, το σήμερα και το αύριο της εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24