Το πόρισμα της Pirelli για το κλατάρισμα του Vettel
Κάποιο κομμάτι από συντρίμμια που υπήρχαν στην επιφάνεια του οδοστρώματος προκάλεσε πιθανότατα το κλατάρισμα του πίσω ελαστικού στη Ferrari του Sebastian Vettel κατά τη διάρκεια του Αυστριακού Grand Prix.
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Pirelli έπειτα από ενδελεχή έρευνα που πραγματοποίησε στα απομεινάρια του κλαταρισμένου ελαστικού. Οι τεχνικοί δεν διαπίστωσαν σημεία κόπωσης ή κάποιο πρόβλημα στη δομή του ελαστικού στη σύγκριση που έκαναν με άλλα λάστιχα που χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα.
Ο Γερμανός τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής οδηγούσε όταν στον 27ο γύρο, στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, το πίσω δεξί λάστιχο διαλύθηκε, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Ferrari και να πέσει στις μπαριέρες.
« Δεν αισθάνθηκα τίποτα ή μάλλον το αισθάνθηκα όταν ήταν πια αργά και διαλύθηκε. Δεν υπήρχαν σημάδια πριν από αυτό, όλα ήταν φυσιολογικά», σχολίασε ο Vettel για να προσθέσει: « Μίλησα με τους ανθρώπους στο pit wall και όλα έδειχναν καλά, ο ρυθμός ήταν ίδιος με τον προηγούμενο γύρο, τα λάστιχα είχαν καλή αίσθηση, οι χρόνοι ήταν καλοί. Αποτελεί ερωτηματικό γιατί το λάστιχο έπαθε τέτοια ζημιά».
Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:
Ο ιερέας που έκανε άνω κάτω το Silverstone το 2003 (VIDEO)
Νίκες και βάθρα για τους αναβάτες KTM & Husqvarna στα Γιαννιτσά
Η λατρεία του Vettel για τις κλασσικές μοτοσυκλέτες