Το καλύτερο αποτέλεσμα από την επιστροφή της Honda στη F1 το 2015

Το καλύτερο αποτέλεσμα από την επιστροφή της Honda στη F1 το 2015

Έπρεπε να αλλάξει ομάδα (σταμάτησε από τη Mclaren) η Honda, ώστε να δει μονοθέσιο με κινητήρα της να τερματίζει σε υψηλές θέσεις.

Κι αυτό το πέτυχε ο οδηγός της Toro Rosso Honda RA618, Πιέρ Γκασλί, ξεκινώντας από την 5η θέση της εκκίνησης του δεύτερου αγώνα του πρωταθλήματος της F1 στο Μπαχρέιν και τερματίζοντας στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, πραγματοποιώντας την καλύτερη απόδοση για τη Honda από την επιστροφή της στην F1 το 2015.

O Γκασλί ανέβηκε στην 4η θέση μετά την εγκατάλειψη του Ρικιάρντο στο 2ο γύρο και κατάφερε να συγκεντρώσει 12 βαθμούς στο βαθμολογικό πίνακα τόσο για το πρωτάθλημα των οδηγών όσο και για το πρωτάθλημα των Κατασκευαστών.

"Ήταν μια πολύ συναρπαστική κούρσα και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι και τα 2 μονοθέσια της ομάδος πέρασαν τη γραμμή τερματισμού. Συγχαρητήρια στον Gasly που τερμάτισε στην 4η θέση της κατάταξης.

Μόλις δύο εβδομάδες μετά το Grand-Prix της Αυστραλίας όλοι στην ομάδα τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στην Ιαπωνία δούλεψαν σκληρά και αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση της  προσπάθειας τους. Μπορούμε να απολαύσουμε αυτές τις χαρούμενες στιγμές για λίγο ακόμη καθώς τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στον επόμενο αγώνα στη Σαγκάη", ανέφερε ο Toyoharu Tanabe, τεχνικός διευθυντής της Honda F1.

"Είμαι πολύ χαρούμενος για την απίστευτη αυτή νίκη καθώς από το δεύτερο κιόλας αγώνα της σεζόν τερματίσαμε στην 4η θέση της κατάταξης! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου γιατί το αυτοκίνητο ήταν φανταστικό. Είχα μία πολύ καλή μάχη με τον Magnussen και ο ρυθμός μου ήταν εξαιρετικός.

Όλο το Σαββατοκύριακο το μονοθέσιο μου ήταν πολύ καλό και μου έδωσε τη δυνατότητα να να διατηρήσω ένα πολύ καλό ρυθμό και να απομακρυνθώ από τη Haas. Κατάφερα να πραγματοποιήσω ένα πολύ καλό ξεκίνημα προσπερνώντας τον Ricciardo στην στροφή 1, ενώ στην ίδια στροφή με προσπέρασε ο Magnussen, τον οποίο έπρεπε να προσπεράσω άμεσα ειδάλλως θα έχανα πολύτιμο χρόνο. Αφού τον προσπέρασα κατάφερα να τον κρατήσω πίσω μου αλλά και να διατηρήσω τα ελαστικά μου σε καλή κατάσταση", επισήμανε ο Πιέρ Γκασλί.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Αν τα παιδικά που έβλεπες μικρός σου έλεγαν την αλήθεια

Ποιο μικιμάου θα έπρεπε να λέγεται 'Κολοκοτρωνίτσι για νάνους';

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ GP ΤΟΥ ΜΠΑΧΡΕΙΝ

Και η Ferrari θέλει τον… Γερμανό της

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για το εντυπωσιακό ξεκίνημα του Σεμπάστιαν Φέτελ και αναφέρεται στο ατύχημα στα πιτ της Ferrari για το οποίο δεν φταίει ο Ραϊκονεν.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24