Θα κρίνουν τα ελαστικά το GP Μπαχρέιν;

Θα κρίνουν τα ελαστικά το GP Μπαχρέιν;

H Pirelli αναλύει τις διαθέσιμες γόμες, τις πιθανές στρατηγικές αλλά και τις απαιτήσεις της πίστας που φιλοξενεί τον τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1;

Η Formula 1 δεν πάτησε φρένο μετά την Κίνα και έτσι έχουμε ξανά δράση αυτό το τριήμερο, με το Grand Prix του Μπαχρέιν να αποτελεί την τρίτη στάση στον φετινό μαραθώνιο των 20 αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Έναν αγώνα που διεξάγεται καταμεσής της ερήμου και υπό το φως των προβολέων. Η Pirelli έχει φέρει για τον αγώνα του Σακχίρ τις ίδιες γόμες που είχε και στην Κίνα: την πολύ μαλακή (με τα κόκκινα διακριτικά), τη μαλακή (με τα κίτρινα διακριτικά) και τη μέση (με τα λευκά διακριτικά).

Πρόκειται για ένα σιρκουί που δοκιμάζει σημαντικά την πρόσφυση ενώ το γεγονός πως ο αγώνας αρχίζει αφού πέσει ο ήλιος, έχει ως αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση της συμπεριφοράς των ελαστικών καθώς οι συνθήκες της πίστας δε μεταβάλλονται σύμφωνα με το συνηθισμένο απογευματινό μοτίβο. Πέρυσι ο νικητής ακολούθησε στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών, έχοντας μάλιστα τις ίδιες επιλογές σε γόμες.

Η Pirelli ξέρει καλά το σιρκουί της Μανάμα αφού εκεί πραγματοποιεί συχνά δοκιμές για άλλους θεσμούς ενώ παλαιότερα είχαν γίνει και τεστ της F1. Η επιφάνεια του οδοστρώματος που είναι από γρανίτη, δεν είναι τόσο τραχιά: η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης παίζει πιο σημαντικό ρόλο. Σημαντικό ρόλο θα παίξει όπως πάντα και η στρατηγική και ενδεικτικό το παράδειγμα του περυσινού αγώνα όπου είχαμε 9 διαφορετικές στρατηγικές (!) στους πρώτους δέκα οδηγούς!

Για τις απαιτήσεις του σιρκουί του Μπαχρέιν από τα ελαστικά, μίλησε ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola: "Το μεγαλύτερο όφελος που μπορεί να βρει κανείς στο Σακχίρ προέρχεται από την πρόσφυση: Είναι σε μεγάλο βαθμό μια πίστα σταμάτα – ξεκίνα, οπότε το να μπορείς να περάσεις τη δύναμη ομαλά στο δρόμο και να διατηρήσεις τα πίσω ελαστικά σε καλή κατάσταση είναι πολύ σημαντικό. Πέρυσι είχαμε μεγάλη φθορά αλλά και πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα συμπεριφερθούν τα νέα ελαστικά του 2017. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών θα είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς λόγω ώρας θα διεξαχθεί σε συνθήκες παρόμοιες με τον αγώνα".

Όσο για τις ντιρεκτίβες της παγκόσμιας ομοσπονδίας σχετικά με τις χαμηλότερες πιέσεις των σλικ ελαστικών στην εκκίνηση, είναι στα 21.5 psi εμπρός και 20.5 psi πίσω. Τέλος, το όριο γωνίας κάμπερ είναι στις -3.75 μοίρες εμπρός και -2 μοίρες πίσω.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Κρήτη:Σκότωσε τον αδερφό του και αυτοκτόνησε πίνοντας υγρά μπαταρίας

Μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τον αδελφό του. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο αλλά κατέληξε στα τραύματά του

Ελληνίδα SMILF, έλα να υποκλιθείς στο κοινό σου

Μετά τις MILF μας προέκυψαν οι SMILF. Έλα να δεις ποιες είναι και γιατί αξίζει να τις γνωρίσεις.

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Πέθανε ο διαβόητος serial killer Τσαρλς Μάνσον

Ο δολοφόνος νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες σε νοσοκομείο συνοδευόμενος από πέντε αστυνομικούς

Η απόπειρα δολοφονίας του Βαρδή Βαρδινογιάννη από τη 17Ν

Ακόμη και (ακριβώς) 27 χρόνια μετά, η αποτυχημένη ενέδρα της 17Ν στον Έλληνα επιχειρηματία είναι μια αφήγηση που κόβει την ανάσα.

 

ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τέλος μίας σχέσης

Τις επόμενες ώρες αναμένονται καθοριστικές εξελίξεις σε ότι αφορά στη διακοπή της συνεργασίας της McLaren με τη Honda.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24