FORMULA 1

Τα βάζει με ελαστικά & FIA ο Raikkonen

GP ITALIA F1/2017 
© FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)
GP ITALIA F1/2017 © FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE) © FERRARI MEDIA

Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen, αμφισβητεί την απόδοση των full wets αλλά και την ανάγκη καθυστέρησης των κατατακτήριων.

Μπορεί το ευρύ κοινό να απόλαυσε ίσως της συναρπαστικότερες κατατακτήριες δοκιμές του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, όμως το αποτέλεσμα πίκρανε τους tifosi της Scuderia Ferrari.

Τα κόκκινα μονοθέσια όχι απλά δεν κατάφεραν να πάρουν την pole position αλλά περιορίστηκαν στις θέσεις επτά και οκτώ! Λόγω των ποινών που κουβαλούν οι οδηγοί της Red Bull Racing, οι Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel θα εκκινήσουν από την τρίτη σειρά του grid αλλά αυτό δεν αποτελεί παρηγοριά για τους Ιταλούς.

Όλα αυτά σε μία διαδικασία που διεκόπη για δυόμιση και πλέον ώρες λόγω της έντονης βροχόπτωσης στη Μόντσα, καθυστέρηση που δεν βρήκε σύμφωνο τον Φινλανδό οδηγό της Ferrari. Μάλιστα δεν δίστασε να κατηγορήσει ευθέως την Pirelli για την απόδοση των ελαστικών που αυτή παρέχει για ακραίες καιρικές συνθήκες.

GP ITALIA F1/2017 
© FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)
GP ITALIA F1/2017 © FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE) © FERRARI MEDIA

"Ήταν ανόητο να περιμένουμε τόσες ώρες, διότι δεν έχουμε το κατάλληλο ελαστικό για βροχή, που να μπορεί να ανταπεξέλθει όταν υπάρχει νερό στην πίστα, ειδικά στις ευθείες. Δεν είναι καλό για τους θεατές, δεν είναι καλό για εμάς. Καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τις κατατακτήριες αλλά δεν ήταν εύκολο.

Προφανώς στο ξεκίνημα είχα πολλή υδρολίσθηση και για να είμαι ειλικρινής, χρειαζόμαστε καλύτερα ελαστικά για βροχή. Περιμέναμε δύο ώρες, οι θεατές ήταν δύο ώρες στην κερκίδα στη βροχή, όταν δεν υπήρχε και τόσο πολύ νερό στο οδόστρωμα", είπε ο Iceman.

Αυτά σε ότι αφορά στη διαδικασία. Σε ότι αφορά στην απόδοση του αλλά και εκείνη του teammate του, ο Raikkonen δεν είχε σαφή απάντηση.

"Δεν ήμασταν όσο γρήγοροι χρειαζόταν. Σε ότι αφορά στο δικό μου μονοθέσιο, δεν ξέρω τι συνέβαινε με το άλλο, δεν υπήρχε πρόσφυση. Ίσως να μη καταφέραμε να φέρουμε σε κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας τα ελαστικά μας, δεν ξέρω τι έφταιξε. Γλιστρούσα πολύ.

Ειδικά με το set-up χαμηλής παραγωγής κάθετης δύναμης (σ.σ. επιλογή βασισμένη στα χαρακτηριστικά του σιρκουί της Μόντσα), δεν μπορείς να πιέσεις πολύ τα ελαστικά", είπε ο 37χρονος στο μεικτή ζώνη του ιταλικού σιρκουί.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ