FORMULA 1

Τα διαθέσιμα ελαστικά για κάθε οδηγό

Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain.
Friday 12 May 2017.
World Copyright: Andy Hone/LAT Images
ref: Digital Image _ONZ4076
Circuit de Catalunya, Barcelona, Spain. Friday 12 May 2017. World Copyright: Andy Hone/LAT Images ref: Digital Image _ONZ4076 LAT IMAGES EMAIL: [email protected]

Η ώρα του Grand Prix Ισπανίας πλησιάζει και τα ελαστικά θα παίξουν σημαντικό ρόλο.

Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Ισπανίας, αποδείχθηκε για πολλοστή φορά πως λίγα χωρίζουν τη Mercedes από τη Ferrari. Αυτή τη φορά μόλις 51 χιλιοστά του δευτερολέπτου και με τον Sebastian Vettel να τα βάζει με τον εαυτό του για το λάθος στο chicane που του στέρησε τη δυνατότητα να είναι ακόμα πιο κοντά.

Πράγμα που σημαίνει πως κάθε λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά – πόσο μάλλον τα ελαστικά που αποτελούν νευραλγικό παράγοντα στη σύγχρονη Formula 1. Ειδικά στην πίστα της Βαρκελώνης.

Ας δούμε λοιπόν τι επιλογές έχει στη διάθεσή του κάθε οδηγός για τον πέμπτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, στο ενδιαφέρον και χρήσιμο infographic που μοιράζεται πριν από κάθε αγώνα η Pirelli. Όλοι έχουν από ένα σετ της σκληρής γόμας (πορτοκαλί διακριτικά) που πολύ δύσκολα θα το δούμε να χρησιμοποιείται και ένα φρέσκο σετ μέσης γόμας (λευκά διακριτικά), το οποίο θα είναι λογικά η επιλογή όλων για την υποχρεωτική χρήση δύο γομών κατά τη διάρκεια του GP.

Φυσικά η βασική επιλογή είναι τα ελαστικά μαλακής γόμας (με τα κίτρινα διακριτικά), με τα οποία και είναι υποχρεωμένοι να εκκινήσουν οι πρώτοι δέκα. Συγκεκριμένα με το σετ με το οποίο σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους στο Q2 των κατατακτήριων. Οι άλλοι 10 έχουν ελεύθερη επιλογή. Οι οδηγοί λοιπόν των Mercedes, Ferrari και Red Bull Racing έχουν ακριβώς την ίδια διαθεσιμότητα: από ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας και τρία πατημένα!

Τα διαθέσιμα ελαστικά για κάθε οδηγό

Την Παρασκευή είδαμε τη μαλακή γόμα να αντέχει 28 γύρους, τοποθετημένη στη W08 του Valtteri Bottas. Δεδομένου πως ο αγώνας είναι 66 γύρων στο σιρκουί του Μομνελό, το σενάριο ενός pit stop είναι ακραίο και ίσως αποτελέσει κάποια σκέψη για έναν από τους μικρότερους συνδυασμούς. Η λογική στρατηγική είναι αυτή των δύο pit stop, με τα πρώτα δύο stint να είναι με τη μαλακή γόμα και το τελευταίο με τη μέση.

Photo Credits: Pirelli Press Arena.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ