FORMULA 1

Στρατηγικές και ελαστικά για τη μάχη του Σπα

Spa Francorchamps, Belgium. 
Friday 25 August 2017.
World Copyright: Sam Bloxham/LAT Images 
ref: Digital Image _W6I8016
Spa Francorchamps, Belgium. Friday 25 August 2017. World Copyright: Sam Bloxham/LAT Images ref: Digital Image _W6I8016 LAT IMAGES EMAIL: [email protected]

Η ώρα του δωδέκατου αγώνα της σεζόν του 2017 για τον μαγικό κόσμο της Formula 1 πλησιάζει και οι ομάδες ζυγίζουν επιλογές.

Λίγες μόνο ώρες μας χωρίζουν από το Grand Prix του Βελγίου, τον αγώνα που σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου μέρους του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

O Lewis Hamilton κατέκτησε την pole position στο Σπα, φτάνοντας τις 68 στην καριέρα του. Μάλιστα με αυτή ισοφάρισε και το ρεκόρ που κρατούσε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Michael Schumacher. Θα μπορέσει όμως να τη μετατρέψει σε νίκη; Ο Sebastian Vettel που εκκινεί δίπλα του στην πρώτη σειρά του grid, σίγουρα έχει αντίθετη άποψη.

Όμως εκτός από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, τον δικό τους ρόλο θα παίξουν και οι δύο teammates σε Mercedes και Ferrari, οι Valtteri Bottas και Kimi Raikkonen αντίστοιχα.

Όλα αυτά σε μία μάχη στην καρδιά των Αρδεννών, όπου ο καιρός είναι ευμετάβλητος και οι απαιτήσεις από τα ελαστικά μεγάλες. Μια ματιά στο αναλυτικό infographic που ετοίμασε η Pirelli δείχνει πως οι δύο ομάδες έχουν παραπλήσιες επιλογές ελαστικών για τον αγώνα των 44 γύρων.

Και το τέσσερις οδηγοί έχουν από δύο απάτητα σετ μαλακής γόμας, από ένα χρησιμοποιημένο σετ πολύ μαλακής γόμας και από τρία πάρα πολύ μαλακής. Όμως η μοναδική διαφορά είναι εκεί, στα Ultra soft, όπου τα ασημί βέλη έχουν τρία χρησιμοποιημένα σετ ενώ οι κόκκινοι δύο χρησιμοποιημένα και από ένα φρέσκο.

Στρατηγικές και ελαστικά για τη μάχη του Σπα

Σε ό,τι αφορά στη στρατηγική, αφού σημειώσουμε πως οι πρώτοι δέκα εκκινούν υποχρεωτικά με τα σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας με τα οποία «έγραψαν» τους καλύτερους χρόνους τους στο Q2, μπορούμε να αναμένουμε ποικιλία.

Πιο πιθανό είναι να δούμε δύο pit stop – αυτή είναι η πιο ασφαλής επιλογή, με ultra soft, ultra soft, soft. Είναι όμως πιθανό να δούμε και στρατηγικές μίας επιλογής, ειδικά αν υπάρξει μία ή περισσότερες εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Πάντως σε όσα έχουμε δει έως τώρα, η μαλακή γόμα έχει αντέξει 17 γύρους στη Ferrari του Raikkonen, η πολύ μαλακή 16 στη Scuderia Toro Rosso του Carlos Sainz και η πάρα πολύ μαλακή επίσης 16 στη Renault του Fernando Alonso.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ