FORMULA 1

Ρικιάρντο: "Τώρα για τον τίτλο!"

BUDAPEST, HUNGARY - JULY 27:  Daniel Ricciardo of Australia and Infiniti Red Bull Racing celebrates victory on the podium after the Hungarian Formula One Grand Prix at Hungaroring on July 27, 2014 in Budapest, Hungary.  (Photo by Mark Thompson/Getty Images) *** Local Caption *** Daniel Ricciardo
BUDAPEST, HUNGARY - JULY 27: Daniel Ricciardo of Australia and Infiniti Red Bull Racing celebrates victory on the podium after the Hungarian Formula One Grand Prix at Hungaroring on July 27, 2014 in Budapest, Hungary. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) *** Local Caption *** Daniel Ricciardo GETTY IMAGES

Μετά την επιβλητική του νίκη στην Ουγγαρία, ο Αυστραλός εκτιμά ότι έχει ελπίδες για το πρωτάθλημα - βάσει και των διπλών βαθμών στο φινάλε του Άμπου Ντάμπι.

Μετά τη δεύτερη -και τόσο επιδέξια και επιβλητική- νίκη του στη Formula 1, στο GP Ουγγαρίας, ο Ντάνιελ Ρικάρντο δεν διστάζει να θέσει πολύ υψηλά τον πήχη: στην διεκδίκηση του φετινού τίτλου, μόλις στην πρώτη του χρονιά πρωταθλητισμού, και απέναντι στους Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον που έχουν στη διάθεσή τους τι ανίκητες Mercedes W05.

Ο Αυστραλός υπολείπεται 71 βαθμών του Ρόσμπεργκ και 60 βαθμών του Χάμιλτον στο πρωτάθλημα οδηγών, όμως βασίζει τις ελπίδες του για τον τίτλο στην εξωφρενική απόφαση να αποδοθούν διπλάσιοι βαθμοί στο τελευταίο φετινό Γκραν Πρι, στο Άμπου Ντάμπι τα τέλη Νοεμβρίου. Το μόνο που πρέπει να κάνει, είναι να φτάσει στη Μέση Ανατολή με υστέρηση μικρότερη των 50 βαθμών.

" Ξέρω ότι σήμερα μείωσα τη διαφορά, αλλά έχουμε ακόμα πολύ δρόμο" είπε ο Αυστραλός. "Όλοι λένε πόσο παράξενο είναι το σύστημα βαθμολόγησης στο Άμπου Ντάμπι, αλλά εγώ θα προσπαθήσω να μείνω κοντά κι ίσως αυτό να αποδώσει - θα δούμε".

Μιλώντας για τις προσπεράσεις στους Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον στους τελευταίους γύρους, που το χάρισαν τη νίκη, ο Ρικιάρντο εξήγησε: " Έπρεπε να κάνουμε τις προσπεράσεις [στον Αλόνσο και τον Χάμιλτον] για να κερδίσουμε τον αγώνα - είχαμε πιο φρέσκα ελαστικά και ήξερα ότι θα ήταν συγκλονιστικός ο τερματισμός. Υπήρχε μόνο ένας τρόπος να κερδίσω: να τους προσπεράσω".

" Απείλησα τον Λιούις στη 2η στροφή του προηγούμενου γύρου και τελικά τον πέρασα. Μόλις έφτασα κοντά στον Φερνάντο ήξερα ότι έπρεπε να κάνω την επίθεσή μου - ήταν κοντά πίσω μου σε απόσταση DRS ο Λιούις και δεν μπορούσα να χάσω πολύ χρόνο. Όταν πέρασα πρώτος ήξερα ότι απέμεναν δύο γύροι και αυτό μου έδωσε πολύ ωραία αίσθηση".

" Ήταν διασκεδαστικό. Τα ελαστικά μου δεν θα γινόντουσαν καλύτερα όσο καθόμουν πίσω τους, οπότε οσφράνθηκα τις ευκαιρίες και τις εκμεταλλεύτηκα. Μου έδωσε τρομερή αίσθηση αυτή η νίκη - σίγουρα εξίσου καλή με την πρώτη μου. Νομίζω ότι η πρώτη είναι σπουδαία, αλλά στη δεύτερη συνειδητοποιείς λίγο πιο σύντομα τι έγινε και κατά κάποιον τρόπο είσαι σε θέση να τη χαρείς πιο νωρίς. Όταν περνούσα τη γραμμή του τερματισμού ήξερα τι συνέβαινε και άφησα όλα μου τα συναισθήματα ελεύθερα".

Ο Αυστραλός αποκάλυψε, επίσης, ότι ένα μηχανικό πρόβλημα λίγο έλειψε να τον οδηγήσει στην εγκατάλειψη: "Τρόμαξα λίγο στα μισά του αγώνα. Για λίγους γύρους είχαμε κάποια προβλήματα και μείναμε με μειωμένη ισχύ, κι αναγκάστηκα να ανοιγοκλείνω τρελά τους διακόπτες. Οπότε, ο αγώνας μπορεί να είχε τελειώσει νωρίς για εμάς, αλλά τα καταφέραμε και ήμουν πολύ χαρούμενος".

Καταλήγοντας, ενόψει της τελικής ευθείας της φετινής F1 μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, ο Ρικιάρντο είπε: " Στόχος μου είναι να γίνομαι συνέχεια καλύτερος. Νομίζω ότι αυτό είναι ρεαλιστικό. Είμαι νέος, θα βελτιωθώ κι άλλο και δεν θα γίνω πιο αργός, οπότε πρέπει να ακολουθήσω αυτό το ρυθμό".

Το ταλέντο του Ρικιάρντο, στο μεταξύ, εξήραν και οι διοικητές της RBR: "Είναι απίστευτο πως κατάφερε κι έκανε κάτι τέτοιο να δουλέψει. Έβαλε το κεφάλι του κάτω, και μετά το δεύτερο όχημα ασφαλείας είναι που έκανε όλη τη ζημιά. Οδήγησε εκπληκτικά και δεν μπορώ να πω τίποτα που να είναι αρκετό για αυτόν", είπε ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ.

Ο τεχνικός διευθυντής, Άντριαν Νιούι, συμπλήρωσε: " Νομίζω ότι έκανε απολύτως εκπληκτική δουλειά. Ήταν λίγο σαν λοταριά για εμάς τι να κάνουμε μετά το δεύτερο όχημα ασφαλείας - να τον καλέσουμε στα πιτς ενώ είχε προβάδισμα 10 δευτ. ή να τον αφήσουμε έξω, μέχρι το όριο ζωής των ελαστικών. Σκεφτήκαμε ότι το καλύτερο ήταν να χωρίσουμε το υπόλοιπο του αγώνα στα τρία, πιστέψαμε ότι θα χρειαζόμασταν έτσι κι αλλιώς το τρίτο πιτ-στοπ και ο Ντάνιελ έκανε σπουδαία δουλειά να περάσει τα δύο μονοθέσια μπροστά του", κατέληξε ο Βρετανός.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ