FORMULA 1

Πως νίκησε ο Hamilton, πως "αυτοκτόνησε" η Williams

GP GRAN BRETAGNA F1/2015 - SILVERSTONE 05/07/2015 - 
© FOTO STUDIO COLOMBO X PIRELLI (©COPYRIGHT FREE)
GP GRAN BRETAGNA F1/2015 - SILVERSTONE 05/07/2015 - © FOTO STUDIO COLOMBO X PIRELLI (©COPYRIGHT FREE) © FOTO ERCOLE COLOMBO X PIRELLI (©COPYRIGHT FREE)

Η υιοθέτηση της κατάλληλης στρατηγικής ελαστικών ήταν το κλειδί για τη νίκη του Lewis Hamilton στο Βρετανικό GP.

Ο οδηγός της Mercedes σταμάτησε νωρίτερα από τις αντίπαλες Williams και κατάφερε να βγει μπροστά τους μετά το πρώτο pit stop. Στη Mercedes κατάφεραν για δεύτερη φορά να επιλέξουν σωστά καθώς έβαλαν το Hamilton στα pits για ενδιάμεσα ελαστικά την κατάλληλη στιγμή όταν η βροχή δυνάμωνε στο τελευταίο μέρος του αγώνα.

Ο Hamilton εκκινούσε από την pole έχασε όμως το προβάδισμα μετά από κακή εκκίνηση. Μπροστά του έστριψαν οι οδηγοί της Williams, Felipe Massa και Valtteri Bottas. Παρόλα αυτά ο Βρετανός σταμάτησε ένα γύρο πριν τους πρωτοπόρους στα pit και χάρη στη γρήγορη αλλαγή ελαστικών μπόρεσε να βρεθεί επικεφαλής όταν ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος των pit stop.

GP Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ - RACE: HAMILTON ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ!

Η βροχή στο τέλος του αγώνα οδήγησε σε μεγάλη ποικιλία στρατηγικών οι πρώτοι που έβαλαν τα ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green ήταν οι δυο Manor και ο Kimi Raikkonen με τη Ferrari. Όπως αποδείχτηκε βιάστηκαν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα εκτεταμένη φθορά. Εν τέλει αναγκάστηκαν να αλλάξουν ξανά ελαστικά πριν την καρό σημαία.

Πως νίκησε ο Hamilton, πως "αυτοκτόνησε" η Williams

Όταν η βροχή δυνάμωσε και ενώ υπολείπονταν 9 γύροι για το φινάλε ο Hamilton που ήταν επικεφαλής έβαλε ενδιάμεσα ελαστικά, το ίδιο έκανε και ο Sebastian Vettel με τη Ferrari. Η βροχή αμέσως μετά υποχρέωσε όλους ν' αλλάξουν ελαστικά. Η έγκαιρη αλλαγή του Vettel επέτρεψε στο Γερμανό να βρεθεί στο βάθρο μπροστά από τις Williams οι οποίες οδηγούσαν την κούρσα στους 20 πρώτους γύρους.

Μετά την ολοκλήρωση των pit stop ο Hamilton παρέμεινε επικεφαλής και κέρδισε με διαφορά 10 sec από τον άλλο οδηγό της Mercedes, Nico Rosberg. Ο Fernando Alonso τερμάτισε 10ος μετά από 3 pit stop ήταν ο πρώτος του βαθμός με τη McLaren, φέτος.

FERRARI: ΠΩΣ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Σίγουρα ήταν ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες της χρονιάς. Το χρονικό σημείο αλλαγής ελαστικών αποδείχτηκε καθοριστικό όχι μια αλλά δυο φορές ειδικά στο τέλος του αγώνα όταν άρχισε να βρέχει. Η στρατηγική ήταν το κλειδί του αγώνα και υπήρξαν μεγάλα κέρδη αλλά και απώλειες λόγω σωστής ή μη επιλογής ελαστικών την κατάλληλη στιγμή. Ακόμη μια χρονιά το κοινό του Βρετανικού Grand Prix ήταν φανταστικό οι πανηγυρισμοί στο τέλος είναι κάτι που σπάνια συναντάμε σε άλλο μέρος του κόσμου».

Πως νίκησε ο Hamilton, πως "αυτοκτόνησε" η Williams

Ταχύτεροι γύροι στον αγώνα/ανά γόμα

Σκληρή

Hamilton / 1:37.093

Rosberg / 1:37.403

Massa / 1:37.466

Μέση

Alonso / 1:38.883

Βottas / 1:39.184

Rosberg / 1:39.197

Ενδιάμεσα

Raikkonen / 1:48.769

Alonso / 1:49.800

Kvyat / 1:49.817

Περισσότεροι γύροι ανά γόμα

Σκληρή / Vettel (29 γύροι)

Μέση / Merhi, Stevens (36 γύροι)

Ενδιάμεση / Alonso (14 γύροι)

Διαβάστε ακόμα στο Caranddriver

Ο Tommi Makinen επικεφαλής της Toyota!

Rallycross 2015: Επεισοδιακός τερματισμός στη Σουηδία (VIDEO)

FCA: Άνοιγμα στην αγορά της Ινδίας

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ