FORMULA 1

Πολλές διαφορετικές στρατηγικές στο Μπαχρέιν

SAKHIR (BAHRAIN) - 01/4/2016
© FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)
SAKHIR (BAHRAIN) - 01/4/2016 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE) © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Δυο νίκες σε ισάριθμους αγώνες για τον οδηγό της Mercedes, Nico Rosberg, που χρησιμοποίησε στρατηγική 3 pit stop εναλλάσσοντας την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red με τη μαλακή γόμα P Zero Yellow.

Δυο νίκες σε ισάριθμους αγώνες το 2016 για τον οδηγό της Mercedes, Nico Rosberg που χρησιμοποίησε στρατηγική 3 pit stop εναλλάσσοντας την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red με τη μαλακή γόμα P Zero Yellow. Ακριβώς την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο Kimi Raikkonen που τερμάτισε 2ος για λογαριασμό της Ferrari.

Ο Lewis Hamilton τερμάτισε 3ος. Ο Βρετανός είχε επαφή με άλλο μονοθέσιο στην πρώτη στροφή και έβαλε στο πρώτο πιτ στοπ τη μέση γόμα.

Συνολικά είχαμε εννιά διαφορετικές στρατηγικές στους δέκα πρώτους οδηγούς. Σε μια από τις περιπτώσεις, αυτή του Felipe Massa είδαμε μόνο 2 pit stop.

" Βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγώνα του 2016 και οι νέοι κανονισμοί ελαστικών ήδη οδηγούν σε μια μεγάλη ποικιλία στρατηγικών όπως το περιμέναμε άλλωστε αυτό το Σαββατοκύριακο», σχολίασε ο αγωνιστικός διευθυντής Pirelli, Paul Hembery για να προσθέσει: « Η στρατηγική ελαστικών ξεκίνησε από τις κατατακτήριες δοκιμές ακόμη όπως φάνηκε από το Romain Grosjean που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη θέση εκκίνησης του (9ος) για να πάρει τους βαθμούς της 5ης θέσης.

Ο Nico Rosberg και ο Kimi Raikkonen είχαν διαφορά μόλις 10 δευτερολέπτων στο φινάλε, ακολούθησαν ακριβώς ίδια στρατηγική. Όπως είδαμε την ταχύτητα των πιο μαλακών γομών έτσι είδαμε και την προσαρμοστικότητά τους χάρη στο Felipe Massa που ολοκλήρωσε τον αγώνα μόνο με δυο πιτ στοπ. Αυτό παρά την υψηλή φθορά και πτώση στην απόδοση που παραδοσιακά αντιμετωπίζουμε στην πίστα του Sakhir".

Πολλές διαφορετικές στρατηγικές στο Μπαχρέιν

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα

Μέση: Ricciardo / 1:36.064
Μαλακή: Rosberg / 1:34.482
Πολύ μαλακή: Hamilton / 1:34.721

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα

Mέση: 27 γύροι / Ericsson - Massa
Μαλακή: 23 γύροι / Perez
Πολύ μαλακή: 19 γύροι / Perez

Πολλές διαφορετικές στρατηγικές στο Μπαχρέιν

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ