FORMULA 1

Ποινές για τρεις στο Μεξικό

Autodromo Hermanos Rodriguez, Mexico City, Mexico.
Saturday 28 October 2017.
Stoffel Vandoorne, McLaren MCL32 Honda, leads Fernando Alonso, McLaren MCL32 Honda.
Photo: Clive Rose/McLaren
ref: Digital Image 687710723_CR_2222a_EDEBD957703C20D5A857C5CC4D33766C
Autodromo Hermanos Rodriguez, Mexico City, Mexico. Saturday 28 October 2017. Stoffel Vandoorne, McLaren MCL32 Honda, leads Fernando Alonso, McLaren MCL32 Honda. Photo: Clive Rose/McLaren ref: Digital Image 687710723_CR_2222a_EDEBD957703C20D5A857C5CC4D33766C GETTY IMAGES

Ο Pierre Gasly θα κάνει παρέα στους σχεδόν μόνιμα τιμωρημένους λόγω αλλαγών στις υβριδικές μηχανές, οδηγούς της McLaren Honda.

Τρία ονόματα περιλαμβάνει το ποινολόγιο ενόψει του Grand Prix που διεξάγεται απόψε στο Μεξικό: του Pierre Gasly της Scuderia Toro Rosso και όπως πλέον τείνει να γίνει συνήθεια, αυτά των Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne της McLaren Honda. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι ποινές κουβαλάνε και για ποιους λόγους.

Αρχής γενομένης από τον νεαρό Γάλλο που χάνει πέντε θέσεις στο grid του δέκατου-όγδοου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, διότι η ιταλική ομάδα τοποθέτησε νέα μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης (Control Electronics) στην υβριδική μηχανή της Renault από την οποία παίρνει ώθηση η STR.

Αντίθετα, σε ότι αφορά στους πιλότους της McLaren, το ποινολόγιο είναι πιο βαρύ. Ο Alonso έχει ποινή 20 θέσεων καθώς χρησιμοποιεί τον ένατο κατά σειρά κινητήρα εσωτερικής καύσης, το ενδέκατο turbo και τη δέκατη MGU-H! Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα χρησιμοποιήσει το spec 3.8 στην ιαπωνική υβριδική μηχανή.

Autodromo Hermanos Rodriguez, Mexico City, Mexico.
Saturday 28 October 2017.
Stoffel Vandoorne, McLaren, in the garage.
Photo: Steven Tee/McLaren
ref: Digital Image _O3I8021
Autodromo Hermanos Rodriguez, Mexico City, Mexico. Saturday 28 October 2017. Stoffel Vandoorne, McLaren, in the garage. Photo: Steven Tee/McLaren ref: Digital Image _O3I8021 LAT IMAGES EMAIL: [email protected]

Για τον Vandoorne η "καμπάνα" είναι ακόμα μεγαλύτερη καθώς φτάνει τις 35 θέσεις. Συγκεκριμένα, η Honda χρειάστηκε να τοποθετήσει στην υβριδική μηχανή του Βέλγου τον δέκατο κινητήρα εσωτερικής καύσης, το δωδέκατο turbo, τη δωδέκατη MGU-H, την όγδοη MGU-K, την έβδομη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας (ES) και την έβδομη μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης (CE).

Όλα αυτά ενώ κάθε οδηγός επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σρζόν μόλις 4 από όλα τα μέρη που προαναφέραμε.

Photo Credits: mclarenmediacentre.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ