FORMULA 1

Οριακά ταχύτερος ο Χάμιλτον

Οριακά ταχύτερος ο Χάμιλτον

Ο Άγγλος ήταν 0,024'' πιο γρήγορος του Νίκο Ρόσμπεργκ στις ελεύθερες δοκιμές του GP Γερμανίας, ενώ η Red Bull πλησίασε στο 0,1'' τη Mercedes.

Στην «έδρα» του Νίκο Ρόσμπεργκ, στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας, ήταν ο Λιούις Χάμιλτον εκείνος που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης μέρας ελεύθερων δοκιμών, ενόψει του 10ου φετινού αγώνα της Formula 1 - αν και η διαφορά των δύο διεκδικητών του πρωταθλήματος ήταν μόλις 24 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Την ίδια στιγμή, η Red Bull πλησίασε στο μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου τη Mercedes και απομένει να φανεί αν αυτό οφείλεται στις ιδιαιτερότητες της πίστας του Μάνχαϊμ, στα διαφορετικά φορτία καυσίμων ή στην περιβόητη αφαίρεση του συστήματος FRIC της ανάρτησης, που φημολογείται ότι έπληξε ως ένα βαθμό τις Mercedes W05.

Σε ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες, που ξεπερνούσαν στον αέρα τους 30 βαθμούς Κελσίου και στην άσφαλτο τους 58 βαθμούς, ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος με την πολύ μαλακή γόμα - ενώ αντίθετα, με τη μαλακή ο Ρόσμπεργκ είχε νωρίτερα πετύχει χρόνο κατά τρία δέκατα ταχύτερο του Άγγλου ομολόγου του στη Mercedes.

Πάντως, στον πρώτο από τους γρήγορους γύρους του με την πολύ μαλακή γόμα, ο Ρόσμπεργκ έκανε ένα οδηγικό λάθος που ίσως του κόστισε την πρωτιά της ημέρας (την οποία κρατούσε μετά τον ταχύτερο γύρο που πέτυχε στην πρωινή πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών). Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι η μάχη μεταξύ των δύο όλο το τριήμερο θα είναι οριακή.

Μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις ήταν ο τέταρτος χρόνος της ημέρας που πέτυχε ο Κίμι Ράικονεν, της Ferrari, στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών. Ο Φινλανδός έδειξε να βρίσκει λύσεις στο Χόκενχαϊμ, σχετικά με τις ρυθμίσεις, αξιοποίησε τις υψηλές θερμοκρασίες σχετικά με τη θέρμανση των ελαστικών και κάλυψε τη μισή ώρα που πήγε χαμένη με ένα πρόβλημα στην αντλία καυσίμου στην πρωινή περίοδο.

Εξίσου αποδοτικός ήταν το απόγευμα και ο Κέβιν Μάγκνουσεν, με μια McLaren που δοκίμασε τη νέα της, ιδιαίτερα σοφιστικέ πίσω πτέρυγα. Αν και ο Μπάτον -με τον καινούριο του μηχανικό, πρώην ολυμπιονίκη της Κωπηλασίας Τομ Στόλαρντ- δεν ήταν εξίσου ταχύς με τον Δανό, η μέρα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική για την ομάδα του Ουόκινγκ - που φαίνεται να ανταγωνίζεται τις Williams και Ferrari, εδώ.

Στα απρόοπτα της ημέρας συγκαταλέγεται η φωτιά που τύλιξε την Caterham του Καμούι Κομπαγιάσι το απόγευμα, καθώς και το πρωί ένα πρόβλημα στην πίσω πτέρυγας της Lotus του Ρομέν Γκροζάν - που άφησε ανοικτό το DRS σε ένα πολύ γρήγορο σημείο της πίστας.

Τέλος, στις πρωινές δοκιμές η Σόζι Βολφ -που είχε γίνει πριν δύο εβδομάδες στη Βρετανία η πρώτη γυναίκα που συμμετέχει σε αγωνιστικό τριήμερο του σπορ μετά από 26 χρόνια- είχε τώρα την ευκαιρία να κάνει ένα πλήρες 90λεπτο δοκιμών, παρότι αρχικά ένας σένσορας παρουσίασε πρόβλημα.

Και τα κατάφερε περίφημα! Η Williams της είχε θέσει στόχο να είναι κάτω από μισό δευτερόλεπτο πίσω από το χρόνο του Φελίπε Μάσα, αλλά η Βρετανή πλησίασε το Βραζιλιάνο στα μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου.

«Υπήρξε τόση δημοσιότητα στο Σίλβερστοουν, επειδή θα ήταν κάτι ιστορικό, αλλά για μένα οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά κι από χίλιες λέξεις» είπε η Βολφ. «Με ρωτούν συχνά αν είμαι αρκετά καλή, αν είναι οι γυναίκες αρκετά καλές, αν είναι αρκετά δυνατές. Εγώ, όταν φοράω το κράνος και μπαίνω στην πίστα, δεν είμαι διαφορετική από κανέναν άλλον οδηγό και έπρεπε να το αποδείξω.

Αισθανόμουν έτοιμη, όμως όλοι γνωρίζουμε ότι εδώ το περιβάλλον είναι σκληρό. Δεν είναι εύκολο να σου δοθεί η ευκαιρία, αλλά ήταν για μένα ένα τεράστιο βήμα στο ταξίδι μου. Η ομάδα έμεινε ικανοποιημένη με την απόδοσή μου, οπότε ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Τώρα πρέπει να δω τι είναι περαιτέρω εφικτό», κατέληξε.

GP ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:19.131

2. Χάμιλτον (Mercedes) 1:19.196 / +0.065

3. Αλόνσο (Ferrari) 1:19.423 / +0.292

4. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) 1:19.697 / +0.566

5. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:19.833 / +0.702

6. Φέτελ (Red Bull-Renault) 1:20.097 / +0.966

7. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:20.105 / +0.974

8. Ράικονεν (Ferrari) 1:20.210 / +1.079

9. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:20.337 / +1.206

10. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:20.505 / +1.374

11. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:20.542 / +1.411

12. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:20.586 / +1.455

13. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:20.592 / +1.461

14. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:20.598 / +1.467

15. Βολφ (Williams-Mercedes) 1:20.769 / +1.638

16. Φαν ντερ Γκάρντε (Sauber-Ferrari) 1:20.782 / +1.651

17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:21.603 / +2.472

18. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:21.854 / +2.723

19. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:22.572 / +3.441

20. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:22.982 / +3.851

21. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:23.256 / +4.125

22. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:23.299 / +4.168

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:18.341

2. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:18.365 / +0.024

3. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) 1:18.443 / +0.102

4. Ράικονεν (Ferrari) 1:18.887 / +0.546

5. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:18.960 / +0.619

6. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:19.024 / +0.683

7. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:19.221 / +0.880

8. Φέτελ (Red Bull-Renault) 1:19.248 / +0.907

9. Αλόνσο (Ferrari) 1:19.329 / +0.988

10. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:19.385 / +1.044

11. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:19.417 / +1.076

12. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:19.452 / +1.111

13. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:19.581 / +1.240

14. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:19.593 / +1.252

15. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:19.760 / +1.419

16. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:20.158 / +1.817

17. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:20.358 / +2.017

18. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:20.504 / +2.163

19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:21.328 / +2.987

20. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:21.870 / +3.529

21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:21.898 / +3.557

22. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:23.728 / +5.387

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ