FORMULA 1

Οι προσπεράσεις είναι πιο απολαυστικές

Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland, right, steers his car in front of Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany, during the Bahrain Formula One Grand Prix, at the Formula One Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Sunday, April 16, 2017. (AP Photo/Luca Bruno)
Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland, right, steers his car in front of Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany, during the Bahrain Formula One Grand Prix, at the Formula One Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Sunday, April 16, 2017. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Ο Max Verstappen υπερασπίζεται τη νέα F1 παρά το μειωμένο αριθμό προσπεράσεων.

Πριν την εκκίνηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 του 2017, υπήρχαν έντονοι φόβοι πως η νέα μορφή των μονοθεσίων και η εντυπωσιακή αεροδυναμική τους απόδοση, θα καθιστούσαν τα προσπεράσματα εξαιρετικά δύσκολα. Τρεις αγώνες μετά, αποδεικνύεται πως αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, χωρίς όμως να είναι απαραίτητα κακό!

Βλέπετε μπορεί αν εξαιρεθούν οι αλλαγές θέσεων στον πρώτο γύρο, να είχαμε μόνο δύο προσπεράσεις στην Αυστραλία (έναντι 26 πέρυσι), 31 στην Κίνα (έναντι 128) και 32 στο Μπαχρέιν (έναντι 66), όμως έχει αποδειχθεί πως αυτές που πραγματοποιούνται, είναι πιο συναρπαστικές. Δεν είναι τεχνητά εφικτές χάρη στο DRS αλλά οφείλονται στο θράσος κάθε οδηγού. Άποψη που υποστηρίζει και ο… μετρ της προσπέρασης παρά τα μόλις 19 του χρόνια, Max Verstappen.

"Είναι πιο δύσκολο από πέρυσι να προσπεράσεις αλλά τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Αν έχεις νέα ελαστικά, έχεις 1-2 γύρους που μπορείς να δώσεις πραγματική μάχη για μία θέση. Αυτή τη σεζόν το DRS δεν βοηθάει και τόσο. Στην Κίνα οι περισσότερες προσπεράσεις ήταν χωρίς DRS – έτσι είναι και πιο απολαυστικά", είπε ο οδηγός της Red Bull Racing στο motorsport.com.

O Verstappen έσπασε πέρυσι το ρεκόρ προσπεράσεων σε μία σεζόν από έναν οδηγό, καθώς ολοκλήρωσε επιτυχώς 78 προσπάθειες!

Photo Credits: AP Photo/Luca Bruno.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ