FORMULA 1

Ο Χάμιλτον κατηγορεί, ο Ρόσμπεργκ αποποιείται!

Ο Χάμιλτον κατηγορεί, ο Ρόσμπεργκ αποποιείται!

Σε τεντωμένο σχοινί ξανά η σχέση των δύο οδηγών της Mercedes μετά τη σύγκρουσή τους στο Σπα, έξαλλη η ηγεσία της ομάδας για την απώλεια της νίκης.

Η Mercedes GP κράτησε πίσω από κλειστές πόρτες -συγκεκριμένα στη σύσκεψη που ξεκίνησε στις 17:45 μετά το τέλος του Βελγικού GP- τη νέα διαμάχη που ξέσπασε μεταξύ των δύο οδηγών της, Νίκο Ρόσμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον, και κόστισε από την ομάδα ένα διαφαινόμενο άνετο 1-2 στον φετινό αγώνα του Σπα.

Η ηγεσία της ομάδας φάνηκε μετά το τέλος του αγώνα ιδιαίτερα εκνευρισμένη για την απώλεια της νίκης από τη Red Bull. Ήταν μια νίκη που δεν χάθηκε λόγω μηχανικών ή στρατηγικών θεμάτων, όπως οι δύο προηγούμενες (σε Καναδά και Ουγγαρία), αλλά λόγω της επαφής των δύο οδηγών στο δεύτερο γύρο, που άφησε τον Ρόσμπεργκ με σπασμένη εμπρός πτέρυγα και τον Χάμιλτον με κλατάρισμα, που εντέλει τον οδήγησε στην εγκατάλειψη.

"Δεν κατάλαβα τι έγινε, ειλικρινά» είπε ο Χάμιλτον μετά το τέλος του αγώνα, διατηρώντας την ψυχραιμία του. «Αισθάνθηκα ένα χτύπημα στο πίσω μέρος. Του έδωσα του τύπου χώρο. Δεν το καταλαβαίνω. Είναι αληθινά αποκαρδιωτικό για το αποτέλεσμα και για όλη μου την ομάδα. Είχαμε τόσο δύσκολη χρονιά, όχι μόνο οι δικοί μου στο γκαράζ αλλά η ομάδα γενικώς. Αυτό δεν είναι καλό για την ομάδα. Θα κάναμε άνετα το 1-2".

Ο Ρόσμπεργκ, που διεύρυνε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα από τους 11 στους 29 βαθμούς μετά τις σημερινές εξελίξεις και ευρέως θεωρείται ότι φέρει την ευθύνη για την επαφή στην έξοδο της στροφής Les Combes, αντέτεινε: "Ήμουν ταχύτερος, προσπάθησα να περάσω, η εσωτερική ήταν κλεισμένη και επιχείρησα από την εξωτερική".

Νωρίτερα, στο βάθρο, και υπό τις αποδοκιμασίες μεγάλης μερίδας των θεατών της κεντρικής κερκίδας του Σπα, ο Γερμανός είχε πει: "Προσπάθησα να περάσω τον Λιούις και βγήκα στην εξωτερική και δυστυχώς ακουμπήσαμε. Οπότε, αυτό χάλασε τον αγώνα και για τους δυο μας, και από την άποψη της ομάδας φυσικά αυτό είναι πολύ απογοητευτικό, και έτσι συμβαίνει".

Σχετικά με τη νέα ρήξη στο εσωτερικό της ομάδας, ο Ρόσμπεργκ προσπάθησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους: "Είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να κρατήσουμε καλές σχέσεις μεταξύ μας. Πάντα αυτή επρόκειτο να είναι μια έντονη μάχη, αυτό ήταν ξεκάθαρο εξαρχής, και πάντοτε θα έχουμε δύσκολες στιγμές. Όμως μετά την Ουγγαρία συζητήσαμε ξανά, θα συζητήσουμε πάλι σήμερα, θα διαπιστώσουμε τι συνέβη και θα πάμε παραπέρα".

"Ήταν πολύ καλή η κουβέντα μας στην Ουγγαρία, ξεκαθάρισαν τα πράγματα, και συμφωνήσαμε να τα αφήσουμε πίσω μας. Για να είμαι ειλικρινής, ήμουν αρκετά ήρεμος αυτό το τριήμερο και ανυπομονούσα για τον αγώνα, έχοντας ένα υπέροχο αυτοκίνητο".

"Δεν σκεφτόμουν το πρωτάθλημα, ήθελα απλά να κερδίσω αυτό τον αγώνα για τα ασημένια βέλη’. Είμαι πολύ απογοητευμένος για την ομάδα, διότι θα μπορούσαμε να τα τερματίσουμε πολύ καλύτερα από τη δεύτερη θέση, καθώς το αυτοκίνητό μας ήταν ειλικρινά που καλό αυτό το τριήμερο".

Νωρίτερα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Τότο Βολφ, ήταν έξαλλος μπροστά στη βρετανική τηλεόραση: "Ήταν ένα απαράδεκτο ρίσκο. Αυτός ήταν ένας εντελώς απαράδεκτος αγώνας για εμάς. Ο τρόπος που συγκρούστηκαν οι οδηγοί μας μεταξύ τους είναι απίστευτος. Υπάρχει ένας μονάχα κανόνας: να μην συγκρούεσαι με τον άλλο οδηγό της ομάδας σου. Και αυτό συνέβη στο δεύτερο γύρο. Υπάρχουν κανόνες, και πρέπει να ακολουθούνται".

Η αγωνία του Χάμιλτον

Στο μεταξύ ο Λιούις Χάμιλτον εξήγησε το λόγο για τον οποίο μετά το συμβάν με τον Ρόσμπεργκ, και αφού έγινε απολύτως σαφές στο μυαλό του ότι δεν μπορούσε να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα, ζητούσε επανειλημμένα από τη Mercedes να εγκαταλείψει.

"Δεν ήθελα να τα παρατήσω, έχασα τουλάχιστον 40-50 βαθμούς άντωσης, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα", είπε ο άγγλος. "Οδηγούσα λυσσαλέα το αυτοκίνητο κι αυτό ήταν σκόρπιο εδώ κι εκεί. Δεν μπορούσα να φτάσω τον Ρομέν Γκροζάν. Δεν είχε καμία σημασία αν έμπαινε και το όχημα ασφαλείας, δεν θα μπορούσα να περάσω. Ο Σούτιλ απομακρύνονταν από μένα. Έκαψα ένα μοτέρ στον τελευταίο αγώνα. Έχω ήδη έναν κινητήρα λιγότερο από τον Νίκο".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ