FORMULA 1

Ο Χάμιλτον ίσως εκκινήσει από τα πιτς στη Γερμανία

Ο Χάμιλτον ίσως εκκινήσει από τα πιτς στη Γερμανία

Η Mercedes σκοπεύει να αλλάξει δισκόφρενα, μετά το ατύχημα του Άγγλου, κι ίσως έτσι χάσει την 15η θέση της εκκίνησης.

Το σφοδρό ατύχημά του Λιούις Χάμιλτον στις δοκιμές κατάταξης του Χόκενχαϊμ δεν αποκλείεται να αναγκάσει τον Άγγλο να εκκινήσει GP Γερμανίας την Κυριακή (20/07) από τα πιτς, και όχι από την 15 θέση στην οποία κατέληξε με το πέρας των κατατακτήριων. Η Mercedes φέρεται αποφασισμένη, για λόγους ασφαλείας, να αλλάξει τα δισκόφρενα του μονοθεσίου W05 του Άγγλου, καθώς η υποχώρηση του εμπρός δεξιού δισκόφρενου είναι εκείνη που προκάλεσε τη σφοδρή σύγκρουση του Χάμιλτον στα προστατευτικά ελαστικά της στροφής Sachs.

Όμως, η αλλαγή δισκόφρενων, από τα Brembo που χρησιμοποιούσε ο Χάμιλτον σε φρένα της εταιρείας Carbon Industries, κανονικά παραβιάζει τους όρους του «Παρκ Φερμέ» (του καθεστώτος απαγόρευσης παρέμβασης στα μονοθέσια μεταξύ των δοκιμών κατάταξης και του αγώνα) και επισείει ποινή εκκίνησης από τα πιτς.

Η Mercedes προσπαθεί να πείσει τη FIA ότι η αλλαγή γίνεται για λόγους ασφαλείας, ώστε ο Χάμιλτον να εκκινήσει κανονικά από την 15 θέση, όμως υπάρχει κι ένα άλλο πρόβλημα: ενδεχομένως το μονοθέσιο να χρειαστεί και αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, κίνηση που επιφέρει ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Οι δύο πλευρές είναι σε διαπραγματεύσεις και για αυτό το ζήτημα.

«Πρώτα από όλα, είμαστε χαρούμενοι που ο Λιούις είναι καλά, καθώς ήταν αρκετά ισχυρή η πρόσκρουση. Είναι απλώς μη αποδεκτό να υποχωρεί έτσι ένα δισκόφρενο, ενώ έχουμε τοποθετήσει ένα νέο σετ σήμερα το πρωί, και πρέπει να διαπιστώσουμε τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό», είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Τότο Βολφ.

Ο Αυστριακός συνέχισε: «Είχαμε πρόβλημα στα φρένα και είμαστε υποχρεωμένοι να διασφαλίσουμε ότι το αυτοκίνητο θα λειτουργεί με ασφάλεια αύριο. Δηλαδή, να αλλάξουμε προμηθευτή φρένων. Αν αυτό σημαίνει να εκκινήσει [ο Χάμιλτον] από τα πιτς, δεν το έχουμε συζητήσει ακόμα και δεν έχουμε αποφασίσει. Όμως, το συζητούμε με τη FIA. Και ίσως η συζήτηση να πάει και παραπέρα, διότι πολλές ομάδες χρησιμοποιούν το ίδιο υλικό στα φρένα τους».

«Η Brembo είχε μια αστοχία φέτος και αναβάθμισε τα δισκόφρενά της, οπότε αυτά θεωρούνται ότι είναι τα ασφαλέστερα. Η έρευνα και εξέλιξη που γίνεται για τα δισκόφρενα από ανθρακονήματα είναι μεγάλη, οπότε σε καμία περίπτωση δεν είναι ρίσκο [η επιλογή τους]. Το μόνο κριτήριο είναι ποια δισκόφρενα ταιριάζουν στο οδηγικό σου στιλ. Και οι δύο οδηγοί μας δοκιμάζουν διαφορετικά υλικά των φρένων σχεδόν σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο».

Την τελευταία φράση του Βολφ εξήγησε ο Χάμιλτον, διευκρινίζοντας γιατί επέλεξε τα Brembo: «Μπορείς να διαλέξεις τα φρένα που ίσως δεν έχουν τόσο ισχυρό δάγκωμα στην αρχή, αλλά έχουν περισσότερο αργότερα, δηλαδή είναι μικρότερη η πτώση της απόδοσής τους. Σε αυτές τις θερμοκρασίες ορισμένα φρένα μπορεί να παρουσιάσουν πτώση της απόδοσης και εγώ επέλεξα αυτά διότι έχουν περισσότερη ισχύ πέδησης, που σημαίνει ότι μπορώ να φρενάρω πιο αργά».

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ