O Rosberg στην pole, την έκπληξη ο Ricciardo

O Rosberg στην pole, την έκπληξη ο Ricciardo

Την πρώτη του pole position στο φετινό Πρωτάθλημα σημείωσε στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix της Κίνας ο Nico Rosberg, έπειτα από εξαιρετική εμφάνιση.

Ο Γερμανός βρίσκεται σε καλό φεγγάρι, του πάνε όλα πρίμα μέχρι στιγμής και έχει την ευκαιρία στον αγώνα της Κυριακής (09:00GR) να πανηγυρίσει την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στο Πρωτάθλημα του 2016. Η πίστα της Κίνας άλλωστε του ξυπνά ευχάριστες αναμνήσεις καθώς σε αυτήν το 2012 πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στη Formula 1.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ

Στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Mercedes, δεν τα πράγματα δεν πήγαν καλά, με τον Lewis Hamilton να έχει στην τελευταία θέση λόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε στο σύστημα ERS του μονοθεσίου του!

Ακόμα και έτσι πάντως η Ferrari που δείχνει αρκετά ανταγωνιστική δεν κατάφερε να έχει ένα μονοθέσιό της στην πρώτη σειρά της σχάρας εκκίνησης. Και αυτό οφείλεται στο ότι την κρίσιμη στιγμή, οι πιλότοι της υπέπεσαν σε λάθη -και οι δύο στη στροφή 14- στην τελευταία τους χρονομετρημένη προσπάθεια με αποτέλεσμα να αρκεστούν στη δεύτερη σειρά του γκριντ με τον Raikkonen να είναι ταχύτερος του Vettel.

Έκανα κάποια λάθη στη δεύτερη προσπάθειά μου. Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε την pole και αυτό είναι που με ενοχλεί”, σχολίασε ο Φινλανδός που η τελευταία φορά που ξεκίνησε αγώνα από την pole ήταν στις 22 Ιουνίου του 2008 στο γαλλικό GP!

Διαθέτουμε ένα δυνατό μονοθέσιο, το δείξαμε και σήμερα. Δεν έκανα και τον καλύτερο γύρο που θα μπορούσα και τα έχω με τον εαυτό μου. Ο αγώνας, όμως, διαρκεί πολλούς γύρους, έχουμε έναν επιπλέον φρέσκο σετ ελαστικών και μπορούμε να ανακάμψουμε. Είμαι πεπεισμένος ότι είμαστε πιο γρήγοροι από τη Red Bull”, σχολίασε από την πλευρά του ο Vettel που έκανε μόλις μια χρονομετρημένη προσπάθεια, στο τέλος του Q3.

Απ' ότι φαίνεται οι Mercedes “αισθάνονται” πολύ πιο άνετα με τη μαλακή γόμα της Pirelli, ενώ οι Ferrari αποδίδουν καλύτερα με την πολύ μαλακή γόμα. Οι διαφορές σε αυτήν την περίπτωση είναι πολύ μικρότερες απ' ότι θα περίμενε κανείς (περίπου ένα δέκατο στο γύρο). Θα έχει, λοιπόν, μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις στρατηγικές που θα ακολουθήσουν οι ομάδες αν και δεν αποκλείεται να έχουμε και εκπλήξεις όπως περιμένουν κάποιοι.

Η μεγάλη έκπληξη της διαδικασίας ακούει στο όνομα Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός έκανε ακόμα και τον επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner να παραμιλά και να μην πιστεύει αυτό που συνέβη. Με έναν άψογα εκτελεσμένο γύρο κατάφερε να γράψει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και να πλασάρει το μονοθέσιό του στην πρώτη σειρά της σχάρας εκκίνησης.

Η τελευταία φορά που μονοθέσιο της Red Bull είχε βρεθεί και πάλι στην πρώτη σειρά του γκριντ ήταν το 2015 στον αγώνα της Σιγκαπούρης και πάλι με τον Ricciardo.

Πέμπτος ήταν ο Valtteri Bottas με την Williams, ακολουθούμενος από τους Daniil Kvyat (Red Bull), Sergio Perez (Force India), Carlos Sainz (Toro Rosso), Max Verstappen (Toro Rosso) και Nico Hulkenberg (Force India).

Καθσυτέρηση λόγω διπλής διακοπής

Ήταν μια επεισοδιακή διαδικασία που διεξήχθη σε μια πίστα που είχε κρατήσει σε κάποια σημεία της υγρασία μετά την πρωϊνή καταιγίδα και η οποία διακόπηκε δύο φορές. Την πρώτη λίγα λεπτά μετά την έναρξη του Q1 όταν ο Pascal Wehrlein πατώντας σε σημείο που υπήρχε νερό στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, “έχασε” το μονοθέσιό του και κατέληξε στις μπαριέρες. Η δεύτερη, ένα λεπτό πριν την ολοκλήρωση του Q2 όταν ο εμπρός αριστερός τροχός της Force India του Nico Hulkenberg βγήκε από τη θέση του. Το περιστατικό εξετάζεται από τους αγωνοδίκες και αναμένεται να επιβληθεί ποινή στον Γερμανό. Σε αυτήν την περίπτωση πάντως χαμένοι της υπόθεσης ήταν οι δύο πιλότοι της McLaren καθώς και ο Massa της Williams που δεν πρόλαβαν να κάνουν άλλο χρονομετρημένο γύρο με αποτέλεσμα να χάσουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση στην πρώτη 10άδα.

Το νέο… παλιό σύστημα

Η επιστροφή στο γνώριμο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών που ίσχυε μέχρι πέρσι προκάλεσε ανακούφιση σε όλους. Ίσως το νέο σύστημα που δοκιμάστηκε στους πρώτους αγώνες να απέδιδε καρπούς στην Κίνα λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν, αλλά ας μην είμαστε αχάριστοι. Οι σημερινές κατατακτήριες είχαν σαφώς περισσότερη δράση και μεγαλύτερο ενδιαφέρον που κορυφώθηκε στο τέλος του Q3 με τη μάχη για την pole position να έχει ανάψει.

“Μην ανησυχείτε θα ανακάμψουμε!”

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας Team Wolf-Raving
F1 In schools: H Renault υποστηρικτής της Sciron
Πολύτιμη Κυριακοπούλου και Yamaha στο Libya Rally

 

 

 

 

 
SHARE:

BEST OF NETWORK

ΡΕΠΟΡΤΑΖ NEWS 24/7

Γιατί γέμισαν μέδουσες οι ελληνικές θάλασσες;

Ο ερευνητής του Ελληνικού Κέντρου Θαλάσσιων Ερευνών, Επαμεινώνδας Χρήστου, εξηγεί στο NEWS 24/7, το φαινόμενο της έντονης εμφάνισης των μεδουσών, που ανησυχεί τους λουόμενους και έχει πάρει ιδιαίτερα μεγάλες διαστάσεις στον Κορινθιακό κόλπο

Το χειρότερο ελληνικό νησί που πήγα ποτέ

Οι δημοσιογράφοι του Oneman κλείνουν σιγά σιγά τις διακοπές τους και αποκλείουν πιθανούς προορισμούς. Όλοι το κάνουν, έτσι δεν είναι;

Την είδε master chef και έκανε έξαλλο τον Σκαρμούτσο

Ο παίκτης του παιχνιδιού άφησε τους πάντες με το στόμα ανοιχτό, όταν ανακοίνωσε στον κριτή - chef πως αρνείται να παρακολουθήσει μάθημά του. Η πληρωμένη απάντηση του κ. Σκαρμούτσου (vid)

Τι πιθανότητες έχεις να βρεις κορίτσι αυτό το καλοκαίρι;

Άσε τις προβλέψεις των φίλων σου και των ζωδίων να λένε τα δικά τους. Εμείς είμαστε εδώ για σένα και έχουμε την απάντηση.

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ένα τραγούδι για τον Ayrton

Ο Πάνος Σεϊτανίδης γράφει για μια από τις σημαντικότερες στιγμές που έχει ζήσει σχετικά με τον Ayrton Senna, με τη συμπλήρωση 23 ετών από το χαμό του. (video)

UNIQUE

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24