O απολογισμός της Pirelli για το GP της Αυστρίας - Formula 1 - SPORT 24

O απολογισμός της Pirelli για το GP της Αυστρίας

O απολογισμός της Pirelli για το GP της Αυστρίας

H εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο ξεκίνημα του Αυστριακού Grand Prix οδήγησε τους περισσότερους οδηγούς σε στρατηγική ενός pit stop.

H εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο ξεκίνημα του Αυστριακού Grand Prix οδήγησε τους περισσότερους οδηγούς σε στρατηγική ενός pit stop. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στον πρώτο γύρο και οριοθέτησε τον αγώνα για τους τέσσερις επόμενους γύρους όπου τα μονοθέσια είχαν το υψηλότερο φορτίο καυσίμου.

Παρότι είχαν πέσει κάποιες σταγόνες πριν τον αγώνα, κατά τη διάρκειά του δεν έβρεξε ενώ η θερμοκρασία ήταν χαμηλή στον αέρα από 16 έως 18 βαθμούς Κελσίου και αντίστοιχα στο οδόστρωμα από 24 έως 27 βαθμούς Κελσίου.

Όλοι οι οδηγοί εκτός από τους Pastor Maldonado, Sergio Perez, Kimi Raikkonen και Daniel Ricciardo εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα. Όπως είχε φανεί την Παρασκευή και το Σάββατο η πολύ μαλακή γόμα P Zero Red Super Soft (κόκκινο σιρίτι) ήταν ταχύτερη 0.7sec στο γύρο από την μαλακή γόμα P Zero Yellow Soft (κίτρινο σιρίτι). Καθώς ένας αριθμός οδηγών είχε βρεθεί πιο πίσω στην εκκίνηση λόγω ποινών και άλλων συμβάντων κάποιες ομάδες υιοθέτησαν εναλλακτικές στρατηγικές διανύοντας μεγάλες αποστάσεις στην αρχή ώστε να βελτιώσουν την τελική τους θέση.

Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo συμπλήρωσε 50 γύρους με το πρώτο σετ μαλακής γόμας και κατάφερε να βαθμολογηθεί (σ.σ: 10ος, 1 βαθμό) ενώ εκκινούσε 18ος. Ο Jenson Button με τη McLaren που εκκίνησε τελευταίος υιοθέτησε μια άλλη στρατηγική αλλάζοντας την πολύ μαλακή με τη μαλακή γόμα στον 3ο μόλις γύρο αλλά τελικά εγκατέλειψε προτού μπορέσει να επωφεληθεί απ' αυτή τη στρατηγική.

Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα από τον άλλο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton. Αμφότεροι ακολούθησαν τη στρατηγική με πολύ μαλακή, μαλακή γόμα αλλάζοντας ελαστικά στον 33ο και 35ο γύρο αντίστοιχα.

Οι ομάδες θα παραμείνουν τώρα στην Αυστρία για το τελευταίο τεστ μέσα στη σεζόν την Τρίτη και την Τετάρτη. Σ' αυτό θα πάρουν μέρος δοκιμαστές αλλά και κανονικοί οδηγοί. Σε αντίθεση με την προηγούμενη φορά δεν υπάρχει μέρα ειδικά για την Pirelli.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: "Θεωρούσαμε πως η στρατηγική ενός pit stop θα ήταν η πιο πιθανή. Μετά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο δεν υπήρχε πλέον καμία αμφιβολία ότι θα συμβεί αυτό. Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν όπως περιμέναμε και οι οδηγοί μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν πλήρως την απόδοσή τους".

Ταχύτεροι γύροι στον αγώνα/ανά γόμα

Μαλακή

Rosberg / 1:11.235

Hamilton / 1:11.475

Vettel / 1:11.499

Πολύ μαλακή

Ricciardo / 1:11.689

Maldonado / 1:11.785

Rosberg / 1:12.001

Περισσότεροι γύροι ανά γόμα

Mαλακή: Ricciardo (50 γύροι)

Πολύ μαλακή: Vettel (36 γύροι)

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Πρέπει να κρατήσει η Ferrari τον Raikkonen; (poll)

Τρομακτικό ατύχημα με πρωταγωνιστές τους Alonso-Raikkonen (video)

GP Αυστρίας-Race: Θρίαμβος Rosberg

SHARE:
SEX

SEX

Τελικά, πόση ώρα πρέπει να περνάει μαζί ένα ζευγάρι;

Απ’ τα ζευγάρια-σιαμαίους μέχρι τα ζευγάρια που βλέπονται πιο σπάνια κι από μακρινά ξαδέρφια, προσπαθούμε να βρούμε επιτέλους την πολυπόθητη χρυσή τομή.

SPECIAL EDITION

SPECIAL EDITION

Oι σέξι insta Πατρινές έχουν τις τύχες τις καλές

Μια insta ματιά σε μια πόλη που μας σερβίρει από μοντέλα διεθνούς εμβέλειας, επιστήμονες και 'προικισμένα' αηδόνια της πίστας μέχρι πορνοστάρ.

PICS

PICS

Όλα στην φόρα από την Μαράια Κάρεϊ. Ξέχασε να βάλει εσώρουχα

"Φωτιές" άναψε η 46χρονη τραγουδίστρια κατά την παραμονή της στο κοσμοπολίτικο νησί του Αιγαίου (pics)

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Η 'ασυγχώρητη' από τους Ρωμαίους παρθενία των Χριστιανών και η ποινή του δημόσιου βιασμού

Γιατί οι Ρωμαία αντιμετώπισαν την παρθενία των γυναικών που ασπάστηκαν το Χριστιανισμό ως μέγα εχθρό. Ο δήμιος αναλάμβανε την εκτέλεση του δημόσιο βιασμού τους ή ακόμη και ο ίδιος ο αυτοκράτορας