FORMULA 1

Ο απολογισμός της Pirelli για την F1 του 2015

GP MESSICO F1/2015  - 31/10/15
© FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)
GP MESSICO F1/2015 - 31/10/15 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE) © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Η Pirelli παραθέτει μια σειρά από άκρως ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που έχουν να κάνουν τόσο με το αγωνιστικό κομμάτι όσο και με το εξωαγωνιστικό αναφορικά με την φετινή χρονιά στην Formula 1.

Τον δικό της απολογισμό για τη χρονιά που πέρασε στη Formula 1 επιχειρεί η Pirelli, παραθέτοντας μια σειρά από άκρως ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που έχουν να κάνουν τόσο με το αγωνιστικό κομμάτι όσο και με το εξωαγωνιστικό. Για το λόγο αυτό μάλιστα δημιούργησε και κάποια ευανάγνωστα γραφήματα μέσα από τα οποία κάνει τον απολογισμό της.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Αρκεί να αναφέρουμε ότι φέτος η ιταλική εταιρεία που αποτελεί τον μοναδικό προμηθευτή ελαστικών του Πρωταθλήματος της Formula 1 παρείχε συνολικά στις ομάδες 35.964 ελαστικά εκ των οποίων τα 17.580 χρησιμοποιήθηκαν στους αγώνες. Σημειώστε δε ότι όπως μας ενημερώνει η εταιρεία όλα τα ελαστικά που διέθεσε στις ομάδες κατά τη διάρκεια της σεζόν, ανακυκλώθηκαν.

Ένα άλλο κομμάτι της στατιστικής που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφορά στις προσπεράσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια των 19 αγώνων του Πρωταθλήματος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Pirelli, είχαμε 509 προσπεράσεις με το μέσο όρο να είναι26.8 σε κάθε αγώνα.

Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι ο τίτλος του βασιλιά των προσπεράσεων ανήκει στον rookie της χρονιάς, Max Verstappen της Scuderia Toro Rosso, που έκανε συνολικά 49. Από κοντά ακολούθησε ο ομόσταβλός του, Carlos Sainz Jr. Και όπως σωστά θα μαντέψατε βάσει των αριθμών, η Toro Rosso ήταν η ομάδα που έκανε τις περισσότερες προσπεράσεις - 94 συνολικά.

Από την άλλη, η ομάδα που δέχθηκε τις λιγότερες προσπεράσεις ήταν η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Mercedes AMG Petronas (6).

Τέλος, η υψηλότερη τελική ταχύτητα σημειώθηκε στο Μεξικό με την Lotus του Pastor Maldonado να "γράφει" 366,4 km/h.

« Το 2015 ήταν μια χρονιά εξέλιξης καθώς οι ομάδες συνέχισαν να βελτιώνουν τα μονοθέσια που παρουσίασαν εναρμονίζοντάς τα με τους νέους κανονισμούς της υπερτροφοδοτούμενης υβριδικής τεχνολογίας», αναφέρει ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Jembery και προσθέτει: « Όπως πάντα ο ρυθμός βελτίωσης επιταχύνθηκε προς το τέλος της χρονιάς καθώς οι ομάδες αξιοποιούσαν στο μέγιστο τα μονοθέσια και τα ελαστικά. Παραταύτα πετύχαμε το στόχο μας να βρισκόμαστε ανάμεσα σ' ένα ή δυο pit stop ανά αγώνα. Κατά τη διάρκεια της σεζόν τα ελαστικά συνέχισαν να έχουν ενδιαφέρον και σε αθλητικό και σε στρατηγικό επίπεδο. Την επόμενη χρονιά υπάρχουν νέοι κανονισμοί για τα ελαστικά και μια ολοκαίνουργια γόμα: Η πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft). Τώρα όμως ας δούμε όλα όσα έκαναν το 2015 μια αξέχαστη χρονιά...».

Ας δούμε αναλυτικά τον απολογισμό της Pirelli για το Πρωτάθλημα της F1 του 2015...

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟ 2016

ΓΙΑΤΙ Η KAMAZ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ DAKAR (VIDEO)

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ NISSAN GT-R NISMO GT3 ΓΙΑ ΤΟ BATHURST 12 HOUR (VIDEO)

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ