FORMULA 1

Ο Αλόνσο δεν ξύπνησε στο... 1995

Ο Αλόνσο δεν ξύπνησε στο... 1995

Στη Σεπάνγκ ο Φερνάντο Αλόνσο αναφέρθηκε στη διάσειση που υπέστη στις δοκιμές της Βαρκελώνης. Αρνήθηκε πως "ξύπνησε το 1995" ή "μιλώντας ιταλικά".

Ο Φερνάντο Αλόνσο είναι το πρόσωπο του Grand Prix της Μαλαισίας. Ο Ισπανός οδηγός κάνει το ντεμπούτο του με τη McLaren μετά τη διάσειση που υπέστη στις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη, με αποτέλεσμα να χάσει το εναρκτήριο Grand Prix της σεζόν στη Μελβούρνη.

Στη συνέντευξη Τύπου ο πρώην οδηγός της Ferrari αναφέρθηκε στο ατύχημα του και διέψευσε θεωρίες που δημοσιεύτηκαν στα πρωτοσέλιδα του ισπανικού Τύπου και όχι μόνο.

" Ήταν μια φυσιολογική διάσειση. Βρισκόμουν σε καλή κατάσταση όταν πήγα στο νοσοκομείο. Υπάρχει μια περίοδος τεσσάρων ωρών στο νοσοκομείο, από τις 14.00 μέχρι τις 18.00 πιστεύω, με είχαν ναρκώσει για να μπω στο ελικόπτερο, τα υπόλοιπα εξελίχθηκαν ομαλά.

Δεν ξύπνησα στο 1995, μιλώντας ιταλικά ή κάτι αντίστοιχο, θυμάμαι πως έγινε το ατύχημα και θυμάμαι τα πάντα που συνέβησαν την επόμενη μέρα.

Το πρωί της Κυριακής θυμάμαι τις αλλαγές στο set-up, τους χρόνους και τον Φέτελ μπροστά μου να κόβει ταχύτητα για να με αφήσει να περάσω. Μετά το ατύχημα "φιλούσα" τον τοίχο για ώρα.

Απενεργοποίησα την ασύρματη επικοινωνία και στη συνέχεια έσβησα το κουμπί για τις μπαταρίες, καθώς έβλεπα τους κριτές να έρχονται, δεν μπορούν να πειράξουν το μονοθέσιο. Διατηρούσα τις αισθήσεις μου.

Έχασα τις αισθήσεις μου στο ασθενοφόρο ή στο ιατρικό κέντρο της πίστας. Οι γιατροί λένε πως αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό εξαιτίας των φαρμάκων που σου δίνουν πριν από τις πτήσεις με το ελικόπτερο. Πριν από τη μαγνητική τομογραφία, πρέπει να ακολουθήσουν το πρωτόκολλο, οπότε είναι φυσιολογικό που δεν θυμάμαι τι έγινε εκείνη την ώρα".

Ο Αλόνσο διέψευσε επίσης πως για το ατύχημα φέρουν ευθύνη οι δυνατοί άνεμοι που επικρατούσαν, ενώ φαίνεται πως ήρθε σε ευθεία αντιπαράθεση με όσα ισχυρίστηκε η McLaren.

" Ούτε ένας τυφώνας δεν μπορεί να ενοχλήσει ένα μονοθέσιο που κινείται σε αυτή την ταχύτητα. Στα δεδομένα δεν υπάρχει τίποτα ξεκάθαρο που να λέει ποια ήταν η αιτία. Σίγουρα είχαμε πρόβλημα στην στροφή 3, το τιμόνι "κλείδωσε’" δεξιά, πήγαινα προς τον τοίχο, φρέναρα την τελευταία στιγμή, έκοψα από την 5η στην 3η. Και δυστυχώς από τα δεδομένα μας λείπουν κάποια πράγματα. Επιπλέον τα δεδομένα από αυτή την περιοχή του μονοθεσίου δεν είναι το καλύτερο. Υπάρχουν νέοι αισθητήρες για τον αγώνα αυτό. Υπάρχουν αλλαγές στην κολώνα του τιμονιού και σε άλλα στοιχεία".

Ο ίδιος δεν φοβάται την περίπτωση ενός ατυχήματος ξανά. Ευχαρίστησε τους γιατρούς, την οικογένεια του και τη σύντροφο του, Λάρα, δημοσιογράφο της ισπανικής τηλεόρασης για την υποστήριξη τους.

" Γνωρίζουμε πως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι επικίνδυνος. Μπορείς να έχεις απίστευτα ατυχήματα και τίποτα να μη συμβεί. Και πάλι μπορείς να κινείσαι με μικρή ταχύτητα και να τραυματιστείς. Είναι σαν την ζωή".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ