Mercedes και Ferrari λένε "όχι" στη McLaren

Mercedes και Ferrari λένε "όχι" στη McLaren

Η McLaren ομάδα θέλει διακαώς διαζύγιο από τη Honda αλλά δεν δυσκολεύεται να βρει νέο συνεργάτη για την παροχή υβριδικών μηχανών.

Σε αδιέξοδο βρίσκεται η McLaren σχετικά με τις υβριδικές μηχανές που θα χρησιμοποιεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018, έχοντας περάσει τρία εφιαλτικά χρόνια συνεργασίας με τη Honda, η οποία δεν πλησίασε καν τις προσδοκίες που είχαν γεννηθεί κατά την αναβίωση της.

Από το ξεκίνημα της σεζόν η McLaren προσπαθεί να βρει τρόπο να διακόψει τη συνεργασία αλλά με όσο γίνεται "αναίμακτο" τρόπο. Όμως απ’ ότι φαίνεται, δεν είναι αυτό το μοναδικό πρόβλημα καθώς έχει βρεθεί στην ίδια θέση που ήταν πριν μερικά χρόνια η Red Bull Racing – να μη βρίσκει άλλο συνεργάτη.

Σύμφωνα με το motorsport.com, τόσο η Mercedes όσο και η Ferrari απέρριψαν προτάσεις συνεργασίας, πράγμα που αφήνει ως μοναδική επιλογή τη Renault. Οι Γάλλοι δεν είναι εντελώς αρνητικοί αλλά έχουν ενδοιασμούς στο να επεκτείνουν τον αριθμό συνεργαζόμενων ομάδων, φοβούμενοι πως αυτό ίσως βλάψει την αξιοπιστία των υβριδικών μηχανών. Ήδη η Renault, εκτός από την εργοστασιακή της ομάδας, προμηθεύει και τις Red Bull Racing και Scuderia Toro Rosso.

 

"Είμαστε μία σπουδαία ομάδα, η McLaren έχει κερδίσει νίκες και πρωταθλήματος. Όμως νομίζω πως κάποιες άλλες ομάδες απολαμβάνουν  να μας βλέπουν εκεί που βρισκόμαστε. Φοβούνται τη μέρα που θα αποτελέσουμε ξανά απειλή. Ένας φόβος αναμενόμενος", είπε ο επικεφαλής της McLaren, Zak Brown, σε συνέντευξή του στο Sky Sports.

Άρα, τι κάνει τώρα η McLaren; Κάνει ότι μπορεί για να πείσει τη Renault ή κάνει στροφή 180 μοιρών και προσπαθεί να βρει λύσεις με τη Honda; Κι όλα αυτά, με το χρόνο να πιέζει.

"Συζητήσαμε πολλά διαφορετικά σενάρια με τη Honda. Νομίζω πως κάποια στιγμή η Honda θα πετύχει, το έχει κάνει στο παρελθόν. Όμως πρέπει να εξασφαλίσουμε πως θα υπάρχει ταχύτερος ρυθμός εξέλιξης. Αρχίζουμε τη δουλειά πάνω στο μονοθέσιο του 2018 και αυτό προϋποθέτει το να γνωρίζουμε την αρχιτεκτονική της υβριδικής μηχανής που θα χρησιμοποιούμε. Έτσι θα πρέπει πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, που δεν είναι μακριά, πρέπει να ξέρουμε τι θα κάνουμε. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να μην είμαστε ανταγωνιστικοί. Η McLaren έχει μάθει αλλιώς. Έχουν περάσει τρία χρόνια και χρειαζόμαστε κάποιες δραστικές αλλαγές στο επίπεδο ισχύος ή άλλους τρόπους για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Ισχύει και για εμάς, ότι ισχύει και για τον Fernando. Θέλουμε να κερδίζουμε αγώνες, να είμαστε στο βάθρο αλλά στην παρούσα φάση, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα", είπε ο Brown.

Προς το παρόν, η McLaren-Honda βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού της σεζόν.

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Πώς είναι σήμερα η Ναζλί και ο Νίκος

Δώδεκα χρόνια μετά την προβολή του πρώτου τουρκικού σίριαλ στην Ελλάδα, ψάξαμε να βρούμε πώς είναι σήμερα οι Ναζλί και ο Νίκος από τα "Σύνορα της αγάπης".

‘ΠΑΟΚ αφού’: 10 ιστορίες απόλυτης Παοκτσήδικης τρέλας

Διαβάσαμε το βιβλίο του Χρήστου Ζαμπούνη και ξεχωρίσαμε τα κομμάτια που συνθέτουν το ψηφιδωτό του ‘ΠΑΟΚ είσαι’.

Ryanair: Αλλάζει την πολιτική χειραποσκευών

Από πότε τίθενται σε εφαρμογή τα νέα μέτρα της Ryanair. Ποιοι έχουν δυνατότητα να μεταφέρουν δύο χειραποσκευές στην καμπίνα της

Υπάρχει λόγος που οι άντρες γκρινιάζουν περισσότερο όταν είναι κρυωμένοι

Επιτέλους, μπορούμε να γκρινιάζουμε χωρίς τύψεις.

ΦΩΤΟ

Απόκοσμο τοπίο στο Τσέρνομπιλ: Εκεί όπου ο χρόνος 'πάγωσε' για πάντα

Ανατριχιαστικές εικόνες από το σημείο μιας από τις χειρότερες τραγωδίες που βίωσε ποτέ ο πλανήτης, εκεί όπου τα επίπεδα ραδιενέργειας παραμένουν υψηλά προκαλώντας ανυπολόγιστες συνέπειες στο περιβάλλον και τον πληθυσμό της περιοχής

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΚΟΡΥΦΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τέλος μίας σχέσης

Τις επόμενες ώρες αναμένονται καθοριστικές εξελίξεις σε ότι αφορά στη διακοπή της συνεργασίας της McLaren με τη Honda.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24