FORMULA 1

Με την STR11 η Toro Rosso στοχεύει στο βάθρο

Με την STR11 η Toro Rosso στοχεύει στο βάθρο
2016 GETTY IMAGES

Η Toro Rosso παρουσίασε στο Montmelo την οριστική λιβρέα των μονοθεσίων της για το 2016. Είναι ένας δύσκολος χειμώνας για την ομάδα που χρειάστηκε να περιμένει αρκετά μέχρι να μάθει την εταιρεία που θα της παρέχει κινητήρες για το 2016.

Σήμερα (1/3), η Toro Rosso παρουσίασε στο Montmelo την οριστική λιβρέα των μονοθεσίων της για το 2016. Είναι ένας δύσκολος χειμώνας για την Toro Rosso που χρειάστηκε να περιμένει αρκετά μέχρι να μάθει την εταιρεία που θα της παρέχει κινητήρες για το 2016.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Η αναμονή βέβαια ίσως της βγει σε καλό καθώς κατάφερε να εξασφαλίσει τους κινητήρες της Ferrari. Αρχικά είχε ειπωθεί πως θα έχει τις νέες κινητήριες μονάδες της Scuderia, αλλά τελικά όπως έγινε γνωστό θα χρησιμοποιήσει την τελευταία έκδοση του κινητήρα του 2015.

Όλη αυτή η αναμονή είχε αντίκτυπο και στην κατασκευή του μονοθεσίου καθώς έπρεπε να γίνουν μεγάλες αλλαγές στο πίσω μέρος της STR11 ώστε να προσαρμοστεί η ιταλική μονάδα. Θυμίζουμε ότι πέρσι η Toro Rosso χρησιμοποιούσε τους κινητήρες της Renault.

Προ ημερών μάλιστα ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner τόνισε πως περιμένει στην αρχή του Πρωταθλήματος η Toro Rosso να είναι γύρω στα 8 δέκατα ταχύτερη από την RB12 λόγω κινητήρα.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Franz Tost παρουσιάζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος τονίζοντας πως η παρουσία στο βάθρο είναι ρεαλιστικός στόχος. Πέρσι, ο Max Verstappen φλέρταρε δύο φορές με την παρουσία στο πόντιουμ, τερματίζοντας 4ος στην Ουγγαρία και στο Austin.

« Περιμένω ότι μπορούμε να καταφέρουμε να βρεθούμε στο βάθρο φέτος. Ελπίζω το νέο μονοθέσιο να λειτουργεί καλά και να είναι αξιόπιστο και οι πιλότοι μας να κάνουν καλή δουλειά. Αν γίνουν αυτά τότε η παρουσία στο βάθρο είναι πιθανή. Γενικότερα πάντως περιμένω μια πετυχημένη σεζόν γιατί είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Είμαι βέβαιος ότι το νέο μονοθέσιο θα είναι άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός. Είμαι αισιόδοξος για τη νέα σεζόν», είπε χαρακτηριστικά.

Η STR11 είναι το πρώτο μονοθέσιο που κατασκευάζεται στις νέες εγκαταστάσεις της ομάδας στη Faenza.

« Είμαστε υπερήφανοι γι' αυτό το μονοθέσιο και τα όσα αυτό αντιπροσωπεύει από άποψη δουλειάς καθώς η σχεδίαση και η κατασκευή του ολοκληρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ στις νέες εγκαταστάσεις μας στην Faenza. Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος που το 2016 επιστρέφουμε στις μονάδες ισχύος της Ferrari και όλοι μας ανυπομονούμε να συνεργαστούμε ξανά με τους φίλους μας από το Maranello», πρόσθεσε.

Στις πρώτες δοκιμές εξέλιξης της Catalunya, η STR11 φέρει μια απλή λιβρέα χωρίς λογότυπα χορηγών, λόγω του ότι οι εργασίες για την κατασκευή του μονοθεσίου ολοκληρώθηκαν με καθυστέρηση. Τα αποκαλυπτήρια της τελικής λιβρέας έγιναν την Τρίτη 1/3 στο Montmelo λίγο πριν την έναρξη των δεύτερων δοκιμών εξέλιξης.

Πέρσι η Toro Rosso τερμάτισε στην 7η θέση του Πρωταθλήματος συγκεντρώνοντας 67 βαθμούς. Των προσπαθειών της θα ηγηθούν και φέτος οι πολλά υποσχόμενοι Max Verstappen - Calros Sainz Jr.

« Στην F1 τα αστέρια είναι οι πιλότοι και περιμένω με ενθουσιασμό να δω τι θα καταφέρουν φέτος οι δυο ταλαντούχοι και μικροί σε ηλικία πιλότοι μας, ο Max και ο Carlos, στη δεύτερη σεζόν τους στην F1 με την ομάδα μας», είπε ο Tost.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2016 (PHOTOS+VIDEOS)

Catalunya Test I: Η Ferrari που ελπίζει, η Mercedes που τρομάζει (VIDEO)

Πως θα αλλάξει η Formula 1 το 2017

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ